Mostanában hallok onnan alulról zörgő zajt, és csak az lehet. Egyszer lestem oda be, de nem láttam láncvezetőt. Láncot azt vennék újat, de ha szét van szedve, és úgy vélem, kopott a láncvezetőm akkor a tiédre igényt tartanék. megbizniszelnénk. De ez téli meló lesz.
Nem vészes. A kuplungot kell teljesen levenni hozzá, és a vízpumpát kihúzni, hogy az olajpumpával kapcsolódó rész ne legyen útban, és le tudd venni a láncot. Az olajpumpán lévő lánckerék alsó fele körül van egy fekete műanyag, vagy bakelit burkolat, ami elvileg védelmi szerepet töltene be, hogy a lánc véletlenül se essen le. Ott kell egy kicsit játszani vele, de megoldható :)
A használtat. Lánc és vezetője. Az új lánc 2500 Ft volt, a vezető 10400 Ft. De ahogy mértem a vezetőt, szinte semmit se kopott, a láncon se látni érdemleges különbséget az újjal szemben.
Ha valakit érdekel esetleg, van eladó olajpumpa láncom, illetve a hozzá tartozó vezető, FZ6-S típusból. A mocimban 53 ezer km van, gondoltam kicserélem ezeket is benne, kissé lógósnak éreztem a régi láncot... egymás mellé téve az újat és a régit, szemre semmi különbség, de már nem rakom vissza, ezért is adnám el. :)
Üdv mindenkinek,sikerlt vennem kormánymagasitót(tényleg szinte minden motoros boltban van)most már csak az előtt a kérdés előtt állok,hogy felszerelhető e ,bowdwn,fékcső stb átalakítása nélkül,itt a fórumon tobb elentmondásos információt találtam,valaki egyszeüen kicserélte,de van olyan is aki sokat szenvedett ,mivel minden mást is hozzá kellett alakítani,nekem hozzá nem értőként ugy tűnik hogy eléggé feszesek a bowdenek,és a fékcső sem bir el 2-3cm,de lehet csak nekem tünik igy,köszi a segitséget!
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy 2008-as FAZER-em alatt hűtőfolyadék cseppeket tapasztalok. Tiszta kék színű, nem összemosódott trutyi. Levettem az idomot, és a bal oldalon a dekli alján látok egy egy cseppet, de nem látom honnan jöhet. Megtöröltem tisztára, beindítottam, hagytam hagy menjen fel a hőfok ventilátor kapcsolásig, és hagytam 1 napig oldal sztenderen, semmi. ?
Nekem most van a PR4-emben 7 ezer, látszólag új, igaz mélységmérőt nem tettem bele.
Azt mindenesetre észrevettem ezzel a gumival, hogy nagy sebességű gyorsításkor (ergo, amikor a német autópályán 160-ról húzom tovább 220-ig), akkor az eleje elkezd elkönnyülni és kóvályogni, amit Metzelerekkel nem csinált. A futómű rendben van, azt ellenőriztettem - és azóta olvastam is, hogy erre ez a gumi hajlamos.
Mostanában hallok onnan alulról zörgő zajt, és csak az lehet. Egyszer lestem oda be, de nem láttam láncvezetőt. Láncot azt vennék újat, de ha szét van szedve, és úgy vélem, kopott a láncvezetőm akkor a tiédre igényt tartanék. megbizniszelnénk. De ez téli meló lesz.