Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, érdekelne részletesen.

Mostanában hallok onnan alulról zörgő zajt, és csak az lehet. Egyszer lestem oda be, de nem láttam láncvezetőt. Láncot azt vennék újat, de ha szét van szedve, és úgy vélem, kopott a láncvezetőm akkor a tiédre igényt tartanék. megbizniszelnénk. De ez téli meló lesz.
De ha komolyabban érdekel, és még nem csináltad, leírom részletesen is.
Nem vészes. A kuplungot kell teljesen levenni hozzá, és a vízpumpát kihúzni, hogy az olajpumpával kapcsolódó rész ne legyen útban, és le tudd venni a láncot. Az olajpumpán lévő lánckerék alsó fele körül van egy fekete műanyag, vagy bakelit burkolat, ami elvileg védelmi szerepet töltene be, hogy a lánc véletlenül se essen le. Ott kell egy kicsit játszani vele, de megoldható :)
És mennyire volt bonyolult kicserélni?
A használtat. Lánc és vezetője. Az új lánc 2500 Ft volt, a vezető 10400 Ft. De ahogy mértem a vezetőt, szinte semmit se kopott, a láncon se látni érdemleges különbséget az újjal szemben.
Akkor most a használtat adod el vagy az újat? Olajpumpa lánc?
Sziasztok!

Ha valakit érdekel esetleg, van eladó olajpumpa láncom, illetve a hozzá tartozó vezető, FZ6-S típusból. A mocimban 53 ezer km van, gondoltam kicserélem ezeket is benne, kissé lógósnak éreztem a régi láncot... egymás mellé téve az újat és a régit, szemre semmi különbség, de már nem rakom vissza, ezért is adnám el. :)
2.2 sor6 170 le
jol néz ki a bömszli
milyen motor van benne
Húú, jó régen voltam itt, üdv mindenkinek! A sok munka miatt csak rövid A-ból B-be utakon használom mostanában a Fazert.

Viszont közben vettem egy bajor gépet.
Valakinek volt már komoly diagnosztikai eszközre kötve 2006 utáni nagy Fazere?
kicsi pénzért vihető FZS1000hez
Az én FZ1-emre fél cm-el magasabb kormányt se tudnék rakni, annyira feszül a fékcső.
Üdv mindenkinek,sikerlt vennem kormánymagasitót(tényleg szinte minden motoros boltban van)most már csak az előtt a kérdés előtt állok,hogy felszerelhető e ,bowdwn,fékcső stb átalakítása nélkül,itt a fórumon tobb elentmondásos információt találtam,valaki egyszeüen kicserélte,de van olyan is aki sokat szenvedett ,mivel minden mást is hozzá kellett alakítani,nekem hozzá nem értőként ugy tűnik hogy eléggé feszesek a bowdenek,és a fékcső sem bir el 2-3cm,de lehet csak nekem tünik igy,köszi a segitséget!
PR4 a huszonegyedik ezer km-t tapossa nálam és körülbelül ennyi van benne. Tavasszal mehet fel rá egy ugyanilyen garnitúra.
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy 2008-as FAZER-em alatt hűtőfolyadék cseppeket tapasztalok. Tiszta kék színű, nem összemosódott trutyi. Levettem az idomot, és a bal oldalon a dekli alján látok egy egy cseppet, de nem látom honnan jöhet. Megtöröltem tisztára, beindítottam, hagytam hagy menjen fel a hőfok ventilátor kapcsolásig, és hagytam 1 napig oldal sztenderen, semmi. ?
Tudom=tud, bocsánat, kijavitotta a telefonom
Sziasztok!

Nem tudom valaki FZ1N bontásról? Első lámpa körüli alkatrészekre lenne szükségem.
Itt hirdetik az apróban
Mindegyikhez lehet kapni szinte bármelyik motoros boltban ahol árulnak alkatrészeket,kiegeszitoket
Hol tettél szert a magasitóra?mert halottam olyat is,hogy csak az S2-est lehet magasítani,köszi a választ!
Nekem a magasítóm 3,5 centit emel és 1,5 centit hozz közelebb és semmit nem kellett cserélnem hozzá.
Nekem most van a PR4-emben 7 ezer, látszólag új, igaz mélységmérőt nem tettem bele.
Azt mindenesetre észrevettem ezzel a gumival, hogy nagy sebességű gyorsításkor (ergo, amikor a német autópályán 160-ról húzom tovább 220-ig), akkor az eleje elkezd elkönnyülni és kóvályogni, amit Metzelerekkel nem csinált. A futómű rendben van, azt ellenőriztettem - és azóta olvastam is, hogy erre ez a gumi hajlamos.
Itt egy chart nagyon sok felhasznaloi velemenyt osszegezve: link
Üdv,mindenkinek,volna egy olyan kérdésem hogy 2004 fz6n-ra kormánymagasitót tudok e tenni,vagy csak bowdwn cserével megoldható,köszi!