Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Köszi szépen. Úgy leirtad, hogy lehet megkėrem majd a két éves kislányomat játékból cserélje ki Ő. :-) Így már bátran fog menni. Megyek egy sörrel. :-)
Üdv!

Küldtem emailben, amit megbeszéltünk!
Össze tudod/tudjátok kötni ezt a problémát azzal, hogy üresjáratban a motor bizonyos fordulaton kihagy? Bármit is csinálok a coilokkal, le kell vegyem az idomokat, a hűtőt félig, a nagy kezemmel kiszerelni a trafókat (fáj!), majd visszapattintani azokat és a hűtőt is, elmenni egy tesztkörre (10+ km), hazajönni, megvárni míg lehűl a blokk és a kipucső (kb. egy óra) majd próbálni a következő megoldást. Szuper lenne, ha volna egy indikátor, ami próbakör nélkül megmondja, továbbra is fenn áll-e a hiba. Valami ötlet?
Mi történik, ha a motort beindítom 1 kivett trafóval?

Köszönöm a tanácsokat.
Amúgy elég ha valamelyik szenzor szarakodik, iap vagy tps vagy valamelyik másik, nehéz és hosszadalmas utánajárni.
Nézd meg nem falsol-e? Igaz, hogy az injektor ezt jobban kezeli, de nem mindig, az is igaz, hogy ez elég ritka, de azért csak 9 éves gépről van szó így a fene tudja.
Még pár infó: ez már régóta fenn áll. Gyertyacsere után kb. 500 km-ig hibátlan volt.
Igen, mindegyik kivételéhez erőfeszítés kellett.
Gyakorlatilag igen. A trafok szorosan csatlakoznak, a gyertyákhoz?
Szia! 1 hete az enyém (05" fazer)is ezt produkálja de csak melegen kb 10-20km után,es ugyan az a hiba jelenség néha meg az alapjárat is megemelkedik..Kérlek ha rájöttél a hibára írd meg..
Köszi
Erre én is kiváncsi vagyok. Nekem most fordult át 77 ezerre, de még nem csinált ilyet.
U.i.: Mivel nehéz leírni, meg lehet nehéz elképzelni, hétfőre kölcsönkértem egy akciókamerát, hogy lefilmezzem.
Hmm, ebben egészen biztos vagy?
Ha van valamilyen probléma, marad a mindent végignézős, tippelős, "ez hátha bejön" dolog?

Erre te mit mondanál:
2006-os FZ, 59.000 km.
1-2-3-as fokozatban jön elő, melegen, ami azt jelenti, hogy kell menjek vele kb. 10 km-t, mielőtt kezdődne, ami mondanom sem kell, kissé megnehezíti a "gyors tesztelést", ha csinálok rajta valamit.
Tegyük fel, megyek 5.000-es fordulaton, és visszaengedem a gázt. 3.000-nél némiképp megváltozik a motor hangja, icipicit dadog, nem jár egyenletesen. 2000-2500-2700 között, ha tartom néha (gyakran) elkezd rángatni 2-3 másodpercre, majd lehet, hogy 3 percig abbahagyja, de garantáltan előjön ismét. A fordulatszám ugrál.

Üresben, ha nagyon lassan húzom a gázt, gyönyörűen lehet adagolni, ÁMDE 2.000-nél felugrik 2.500-ra. Mind előtte, mind utána hibátlan. TPS-t ellenőriztem, végigmentem 16-tól 95-ig, majd vissza legalább 3x, egyesével és nem hagy ki sehol. Trafók (coil)-ok közül cseréltem kettőt, ezzel azt értem el, hogy itt 2000 és 2500 között ugrik, mert előtte 2500 és 3000 között volt kihagyás.

FZ-1-en nincs ilyen csatlakozó, így kütyü sincs hozzá. 2012től az összes új modellen van.
Manual elején fel van az összes cél szerszám sorolva, ami szükséges a javításhoz, karbantartáshoz. Nincs közte ilyen.
Kompjúter, amivel összedugják a motorom agyát. Kíváncsi vagyok, milyen részletes adatokat lehet kiolvasni vele, milyen mélységekben/mennyire részletesen.
Milyen eszközre gondolsz?
Pályázni jo!
Nem er le...
Picit magasabban és hátrébb helyezkedik el, mint a gyári. Vagyis az üléspozíciód más lesz tőle.
A nagy könyv szerinte mikor/mire jó egy sport lábtartó?
Yamaha FZ1 Fazer sport lábtartót (Walter Moto) gyárira cserélném vagy normális áron eladnám. Nekem a magasságom miatt (193 cm) nem igazán kényelmes. De ha valakinek van eladó gyári (kompletten, kuplung és fékpedállal) normális áron, az szóljon.-)
Elérhetőség:
30/473 46 83
zlevai@hotmail.com
Üdv,
Zoltán
Nem nekik írtam, valamelyik másik képviselet volt. Ők a teljes összeget kérték volna előre, ami nem lett volna probléma, de mégse postázták el. Elhiszem, hogy az általad említett helyen korrektek, legközelebb majd hozzájuk fordulok
Yamaha World postáz és nagyon korrektek, max a drágább dolgoknál előleget kérnek, de ez szerintem érthető.
Egyik Suzuki márkakereskedőnél rendeltem meg (beszereznek többek közt Yamaha cuccokat is), mert hiába írtam egy Yamaha szervíznek, nem voltak hajlandóak elpostázni , én meg nem mentem csak azért Pestre... Kb. 3 hét alatt jött meg, mert nem volt az európai raktárakban, így Japánból hozatták. És igen, gyári Yamaha lánc, azt mondta az üzletben a nő, hogy ebből nincs is utángyártott.
A lánc gyári száma: 94580-25080
Köszi. Láncot hol vetted? Gyári Yamaha?
Rendben, a 7végén megpróbálom összehozni, mellékelek pár rajzot is hozzá a service manualból, én is abból halásztam össze a megfelelő részeket, mielőtt belefogtam. A vezető nem ér folyamatosan a lánchoz, csak a nagy kilengéseket gátolja meg, ellentétben a vezérműláncéval, ott ugye folyamatos az erős kontakt. De utóbbit nem cseréltem, teljesen jó állapotban voltak 40 akárhány ezer km-nél, amikor a vez.láncnak már időszerű volt a csere.
A képen a 6-os maga a lánc, a 7-es a vezetője.
Lehet ide is: emailkrisztiannak@gmail.com
Köszönöm.