Lehet, hogy igazad van. Én csak a tapasztalatomat és az eddig a témában olvasottakat tudom megosztani.
Őszinte leszek, sajnos nem vagyok olyan szerencsés, hogy végigpróbáljam az összes túraabroncsot, egy ilyen ábrát meg vagy elhiszek, vagy nem... Itt inkább szerintem a tapasztalatok megosztása a cél, nem pedig a rábeszélése valakinek az én véleményemre.
Ha akarja elolvassa értelmezi és a többi másik komment alapján dönt
Nem szeretnék szemtől szembe menni senkinek a személyes véleményével, de aki azt mondja, hogy bármilyen új gumi jó a kínai kivételével, annak nem feltétlen vannak olyan preferenciái, amivel másokat "jó" guminak a kiválasztásához tud segíteni.
Azt a tesztet én is követtem, de ez volt az egyetlen, ahol jó eredményt kaptak a prémium feléárért cserébe.
A kínai márkából pl. még nem vennék, de afelett szerintem, normál használatra bármi elég. Egy új "bármilyen" gumi úgyis jobban tapad, mint a használt "akármilyen"
Nem könnyítettétek meg a helyzetet, az egyszer szent.
Valahol egyébként éreztem, hogy az olaj témával együtt ez is egy parttalan vita.
Mondjuk én olvastam egy tesztet és ott kifejezetten azt írták a PR4-ről, hogy jól tapad és ~20ekm alatt picit több mint fél mintamélység kopott el, ráadásul 1200-es vagy 1600ccm-es nagyágyúkon próbálták őket.
Még a végén az fog a döntésben szerepet játszani, hogy melyik tetszik.
Egyébként ha már gumi. Tapasztalatok alapján honnan érdemes rendelni? (akár külföld is érdekes lehet)
UI.: A csengőhangom egy retro polifonikus zene, egy modern telón.
Én azok közé tartozom, akik nem szeretnek telefonálni, szóval valami nyugisat választottam, hogy a telefon csengése ne zökkentse ki a Zen állapotból: http://youtu.be/F9AIkWRD1EQ
+1 szavazat a BT023-ra. Lehet hogy régebbi találmány, de szerintem a PR3 és 4 túlmisztifikált gummák (mondjuk a gumitéma eleve túlmisztifikált szerintem)
De ha már feljött, mint kérdés - Alpok túra nyekkenés nélkül teljesítve, itthon is zabálja a kanyarokat a Pilisben. Az eddigi 2000 km alatt nekem nagyon bejött.
Most pedig: kinek mi a csengőhangja?
(bocs, ez genya volt)
A PR4 12 ezer km alatt lekopott a DL 650-en a többi gumi 18-20 ezret ment el nekem de más is panaszkodik a kopás miatt most BT 23-at tettem fel a paraméterei hasonlók csak remélem sokkal többet megy majd el
Hazaérkezés után egyből le kell csapatni magasnyomásúval... ha minden alkalommal egyből lejön a nagyja akkor annyira nem vészes.. mondjuk csillogósra mosni mindig egy endurót, az azért szerintem kicsit agybaj.
Engem egyébként jobban zavar a saras csizma pl... de ahhoz azért lusta vagyok hogy minden használat után este ki is pucoljam. Főleg akkor néz ki hülyén amikor az utcai motorral a bőrszerkóban vagyok..na akkor rikít hogy itt valami gond van
Ez a 40-45e kmora allas neha cinkes, mert kezdenek elkopni az alkatreszek es altalaban ilyenkor cserelik le rajtuk. (lanc, lanckerekek, vezermulanc, fekek; ekkor esedekes egy nagyobb szerviz is) - szerintem. De sok minden fugg az eddigi tulajaitol es lehet a nagyja meg is van csinalva, de fontos tudnod.
Generátor alatti csavarokat nézd meg, típushiba, hogy kilazulnak aztán ledarálja a tekercseket. Bár mintha 2005után be lennének ragasztva már gyárilag is.
Teljesen jó. Alapvetően nagy a lámpája és nagy a tükörfelület, ami visszaveri a fényt. Teszel bele jobb izzókat, mint a gyári és erősebb világításod lesz, mint sok autósnak.
Viszont a tapadása nálam nem az igazi ezért pr4 lesz az utód.
Őszinte leszek, sajnos nem vagyok olyan szerencsés, hogy végigpróbáljam az összes túraabroncsot, egy ilyen ábrát meg vagy elhiszek, vagy nem... Itt inkább szerintem a tapasztalatok megosztása a cél, nem pedig a rábeszélése valakinek az én véleményemre.
Ha akarja elolvassa értelmezi és a többi másik komment alapján dönt
Peace!
A kínai márkából pl. még nem vennék, de afelett szerintem, normál használatra bármi elég. Egy új "bármilyen" gumi úgyis jobban tapad, mint a használt "akármilyen"
Valahol egyébként éreztem, hogy az olaj témával együtt ez is egy parttalan vita.
Mondjuk én olvastam egy tesztet és ott kifejezetten azt írták a PR4-ről, hogy jól tapad és ~20ekm alatt picit több mint fél mintamélység kopott el, ráadásul 1200-es vagy 1600ccm-es nagyágyúkon próbálták őket.
Még a végén az fog a döntésben szerepet játszani, hogy melyik tetszik.
Egyébként ha már gumi. Tapasztalatok alapján honnan érdemes rendelni? (akár külföld is érdekes lehet)
UI.: A csengőhangom egy retro polifonikus zene, egy modern telón.
http://youtu.be/F9AIkWRD1EQ
De ha már feljött, mint kérdés - Alpok túra nyekkenés nélkül teljesítve, itthon is zabálja a kanyarokat a Pilisben. Az eddigi 2000 km alatt nekem nagyon bejött.
Most pedig: kinek mi a csengőhangja?
(bocs, ez genya volt)
persze én sem mostam minden motorozás után, de sokkal macerásabb takarítani mint egy utcai,aszfalt motort...
Engem egyébként jobban zavar a saras csizma pl... de ahhoz azért lusta vagyok hogy minden használat után este ki is pucoljam. Főleg akkor néz ki hülyén amikor az utcai motorral a bőrszerkóban vagyok..na akkor rikít hogy itt valami gond van
az a takarítás...
Pest környékén nincs valakinek egy ilyen szerszáma a fékmunkahengerekhez?
ezt nézted? elég jónak tűnik.