Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszokat, intézem a felfogatáshoz szükséges menetes szárat.
És hogy bírtátok fenékkel? Én 4 óránál többet még megszakításokkal sem szeretek rajta ülni
Tükröt lehetne ide felcsavarozsni az idom nélüli motorokon!
Yamaha sajátosság, hogy a balos tükör jobb menetes, a jobb oldali bal menetes!
Én is ezeket a felfogatásokat használom a GPS-hez, nekem bevált.
Más motorokon oda kell becsavarni a tükör szárát. Nyilván csak ez volt a polcon Yamaháéknál, aztán inkább ledugózták, minthogy gyártottak volna másikat
Boccs kuplung.De mindegy féknél is ott szokott lenni.
Az egy tükörtartó N-es modellnek csak a komplett féktartály öntvényét kéne ehhez cserélni hogy ne legyen ott a menetes luk.
De nem tették meg.
Raktak rá egy dugót.
Sziasztok. GPS tartót raktam a motoromra mikor a kormànyon a fékfoly.tartàly mellett levő menetes kialakítàst vettem észre ami megfelelne a givi gps tartó szàrának rögzítéyére kis esztergályos alakítással,talàn a plexi lenne útban a kormány teljey elfordításánál. Gondolom nem én talàltam rà elsőként,de mi lenne az eredeti rendeltetése.FZS1000.-ről va szó
Vagy, egy hasonló Forddal.
Persze, éskközben imádkozol hogy ne találkozz egy őzzel.
Az biztos, hogy a 800 a balatonig sokkal konnyebb volt
A pihenot szamitasba vettem, de a jol megszokott feluton szunyalunk egy orat most is bejott. A baratnom meg szerencsere szereti a motorozast igy nem volt gond...
Romanian keresztul csak az a csel, hogy ejszaka kell menni. Harom orakor indultunk Szekelyudvarhelyrol, es mire vilagosodni kezdett mar majdnem ott voltunk Bukarestnel. Azt rontottam el, hogy szombaton mentunk, es a sok roman mind ment kirandulni a hetvegere... Giurgiunal mentunk at Bulgariaba, es a kosztes hidat most ujitjak. 3-4 kilometeres sort kellett elozzunk, de meg igy is egy oraba telt mig atmentunk. A bulgaroknal jol lehetett haladni, aztan a Makazai hatarnal megint 2 kilometeres sort kellett eloznunk. A komp az ment meg fel tizkor is, ugyhogy tizenegyre lent voltunk potoson. Hazafele hatkor indultunk es bekeveredtunk Bukarestbe, ahol egy iranyito tablaval se talalkoztunk, es Szinaljan is egyessel jottunk keresztul a kocsisor miatt, de itthon voltunk tizenegy elott. 911 kilometerhez kellett a Fazer is. Jol birta az egesz napos kikepzest.
ááá nem mindenkinek
De holnap még munkanap
holnap ha van valakinek kedve csatlakozni Lillafüred vagy Dobsina fele lesz egy karika
Ja bocs. Olajdszivattyút hajt. Vagy nem? El bizonytalanodtam. Mindegy, melegen zajos.
Nekem kezd szólni a generátor lánc. Télen csere.
a hiba keresés "uj" motornál, szerintem természetes
Ha kételyed van vagy vidd el szerelőhöz vagy fuss össze pár fórumtárssal, akiével össze lehet hasonlítani
Egyébéknt szerintem csak kicsit túlreagáljuk. Legalább is én hajlamos vagyok keresni a hibákat abban amit vettem. :)

Láncom, lánckerekek szinte újak, motor sem kattog, zörög. A fordulatszámtartomány 1/3-tól meg semmi egyéb hang nincs, csak alacsonyabb fordulatnál. Meg persze húz mint a barom.
nem lehet hogy a láncodnak van hangja
szia

azért szerintem nem mindegy milyen süvítő hangja van, nekem fzs1000 esm van, 50e felett es semmilyen süvítő hangja nincs a váltónak
Köszönöm szépen a választ. Ha ez tényleg a típusra jellemző akkor megbarátkozom vele.
Ugyan ilyen az enyém is, meg pár másik is amit megnéztem, szerintem teljesen normális. A váltóról kifejezetten azt írták mindenhol, hogy 1-2-ben hangisabb az átlagnál.
Pörgesd jobban akkor nincs villanymotor hang
Nekem a Burgmannál van hasonló gondom. Nekem azt tanácsolták, ha ráadtam a gyujtást indítás elött (üressen) huzzam meg párszor a gázt, majd utánna gázadás nélkül indítsak. Főként ha napokig nem használtam csak így indul. A Fazeremnél (2006-os) nincs ilyen gond, pöcre indit hetek után is.