Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vagyunk egyformák! Én pont ezért szeretem!
Igaz MZ-n szocializálódtam, annak hasonló hangja volt.
A váltó fogaskerekei nem hipoid fogazásúak mint az autóknál.
Szokj hozzá ennek mindíg ilen hangja lesz!
Járj 100 felett ott a szélzaj mindent elnyom!
Sziasztok!

Tegnapi nap vásároltam egy 1999-es FZS 600-at. Nagyon tetszik a motor, jó állapotú, nem szelephangos stb. egy dolog viszont nagyon nem tetszik.

A hajtáslánc története. Végigolvastam elég sok hozzászólást és úgy látom nem vagyok egyedül a zajos váltóval kapcsolatban. Félre ne értsetek nem a kapcsolással van a probléma hanem a gyorsításkori süvítő hanggal. Az egyik fórumozó a villamoshoz hasonlította.

Üzem közben zajos a váltó. Kigyorsításkor főleg, de motorfék üzemben is.

Kérdésem az lenne, hogy kell-e vele foglalkozni, vagy ez Fazer-es dolog?

Kicsit bosszant ez a dolog, de a többi része annyira egyben van a motornak, így bevállaltam.

Köszönöm előre is a válaszokat.
Köszönöm a dícsérő szavakat először is.
Bocsi a képért, telefonról töltöttem fel és valamiért fejjel lefelé sikerült. :D
Próbálgatni fogom a szivató állásait. Egyébként nem is értem erte miért nem gondoltam. Nem az első szivatós motorom, mégse gondoltam arra, hogy talán a 25 fokos garázsban nem is kellene annyira szivató.
Kicsit a fejembe szált a vér mire megnéztem a képedet (gépedet).
Nekem 2003-as van de az még mindíg karbis, csak ráhúzom a szivatót és semmi gáz, ennek igy kéne működnie!
A gáz húzásra szegényíted a keveréket, tehát a szivatón sokat kap.
Kisérletezd ki, hogy csak rész állásba állítod a szivatt.
Természetesen ez függ a környezeti hőmérséklettől, de azt vettem észre melegben a hideg motort szivató nélkül is életre lehet kelteni, csak icsit darabosan jár az elején. Feltételezem, hogy a teljes szivató ráadása csak hidegebb hőmérséklet mellet szükséges.
Nagyon jól néz ki!
Sziasztok!

Nemrég vettem egy `98-as 600-as Fazert. Hidegen indításkor a szivató mellé kis gázt is kell húzni, hogy beinduljon. Ez mennyire normális egy korabeli karbis motornál? Ilyenkor indul elsőre. aztán szépen fel is pörög. Ha bemelegedett, már van alapjárat szivató, gáz nélkül szépen, és ha újra beindítom még melegen indul is.

Több ilyen motort is megnéztem, másiknál is így indították a tulajok.
nah mi folyik itt?! vagy mi sem

nem motorozott senki hétvégén
Poprad es zakopane kozti resz igen nyugatiasra sikeredett
Jo utak,kanyarok,szep hegyek
Akkor 7. én fussunk össze valahol. Vegyél fel face-n Csák Balázs ként megtalàlsz, aztán a többit messenger en vagy telefonon egyeztetettjük.
Aug. 8-án csak az esti órákban leszek itthon, de 7-én nekem jó.
Összerakták a motoromat. Aug 7-8. án leszek Piliscséven.
Onnan Esztergom egy kopesnyire van. Ha jó neked az időpont megnézném azt a 100e közeli Fazert.
Üdv Balázs
Vigasztalja hogy Thassos úgy is keleten van cca Szófiától délre
Szerbia-macedonia felé van autópálya. Jó drága, fizetős.

Románián keresztül meg akkora a forgalom, hogy max a bulgáriai Szófiáig tudsz leérni, tovább nem.
Szerencsére nem.
Egyik szerelő ismerősömhöz vitték be a szervízbe,de ebből már csak alkatrész lesz.
Tancsak nem a tied?
Kevesbe melegszik, nagyon gyorsan hul es konnyu.
Azért 900 már eléggé extrém szerintem, én meg se próbálnám 2 személlyel pláne ha számít, hogy esetleg egy életre megutálja a motorozást. Gondold meg egy előre betervezett pihenő éjszaka beiktatását hacsak nem vagytok gyakorlott túrázók.

Én a Grossglocknerre mentem el a feleségemmel egy seggel szlovénián keresztül, hogy érdekesebb legyen. 710km. Azóta max fagyizni tudom elvinni a szomszédba...
Akkor a 900 nekem nem menne.
Jol meggondoltad?
itt meg a tank egy kis gitt és már jó is
Nincs autopalya lefele csak keresztbe
Neked talán Sakálék lennének a legjobbak. Közel vannak, jó hangúak a dobok, amiket készítenek. Nézd meg a honlapjukat.
Nézd meg a Raptort is. Bár ők különváltak anno, két cég fut ezen a néven.
Jó a Bódis csak dupla annyiba kerül,mint a Martin.
Én a különbözetet inkább benzinre költöttem.
Még egy kérdés. Mire jó, ha titán a dob? Van valami előnye?
Érdeklődnék, hogy milyen sportdobot ajánlanátok a fzs600-amra?
Elsőre Martin dob ugrott be, mert nem vészes áron dolgozik, meg mert tud E tüv papírt adni, meg db killert.
Ki gyárt még jókat? Egrust, Bódist hallottam eddig. Valami vélemény róluk? Kik vannak még? Esetleg ebay-en bárhol árulnak FZS-re kész dobot jó áron?
Köszi!