Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés 2002-2006 közötti FZS1000-nek milyen a világítása? Használható éjszaka a moped vele?
+ Pirelli Angel GT (nem ST).
A BT023 2010-ben debütált, már réges régi.
Maradnék én is a PR4-nél!
Pilot Road 4-et néztem ki alapból. Jókat olvastam róla, sokan ajánlják és szinte minden általam felsorolt kritériumnak megfelel.
Viszont az egyik kollégám nagyon Isteníti a BT023-at, ami kb ugyanaz az ár. (Igaz Ő nem Yamahán tesztelte.)
Teszteket olvasgatva is so-so, ugyanaz a helyzet.

Sima túrázáshoz használnám, országúti tempóban, de néha én is szeretek egy-egy rövidebb etapot is "futni".
Nedves, vizes úton mindegyik egyébként szóba jövő gumi zavarba esik. Ott észnél kell lenni, és kész.

Pilot Road sorozattal nagyon nem lőhetsz mellé.
FZ6S2-re milyen gumit javasoltok?
Fontos, hogy tapadjon és azért a kopásállóságára se legyen panasz.

Első sorban száraz asztfalton használom a motort, de ugye hoszabb kiruccanáskor néha elkerülhetetlen az eső... Így elvárás, hogy nedves vagy vizes úton se essen zavarba.
Mondjuk ezek a földutak, dűlőutak a googlenál is megvannak csak éppen kb semmire se használhatóak (vagy legalábbis én nem jöttem rá hogyan kéne), mert az útvonaltervezőt úgy kell megerőszakolni hogy rámenjen, és még az earth proban sem lehet úgy beállítani, hogy ne csak extrém közelítés esetén látszódjanak (kb 3 kilométeres nézőpontmagasságtól látszódnak, de ekkor nekem még a nagy monitoron is csak olyan 6 négyzetkilométernyi az a terület ami így egyszerre megjelenik... az meg lószar)
GPS vételére még nem szántam el magam. Általában előre megtervezem merre megyek, írok itinert, aztán visszarajzolom a térképre merre is jártam.

Jah openstreetmapen majdnem minden rajta van... ezen a részen, ahol járogattam pl összesen majdnem 10k kilométernyi földút van az osm adatbázisa szerint
Éppen nézegettem a minap. A Google térképein egészen kevés burkolatlan út van feltüntetve. Az Openstreetmap-en viszont szerintem a nagy része megjelenik. GPS-sel rögzíted a bejárt utakat, vagy utólag emlékezetből jelölöd a térképen?
Én E09-eset fogok feltenni ha oda jutok.. jobb az öntisztulása, és állítólag egy 10-est elmegy, vegyes használatnál is.

Az elején nekem minden egyes megtett kilométer minimum dupla annyinak tűnt, de már akkor is nagyon tetszett.. pedig most innen visszagondolva, még nagyon mereven ültem a motoron.. így fárasztott is rendesen. De aztán 2-3 tank kimotorozása után ez elmúlt.. meg hát próbálom ám tudatosan kezelni és megülni a gépet, így nem csak hogy nem fáraszt, de gyorsabb és pontosabban irányítható is lett az egész.
Eddig 12 óra volt a legtöbb amit egyhuzamban főleg földutakon haladva rajta ültem.. amit még ugyan tetézett a rajtam lévő 7 kilós hátizsák is, de nem volt különösebben megerőltető, szerintem kb végtelen ideig kényelmes nekem az XT-m, hamarabb álmosodok el, minthogy megtörjön.
A legjobban az tetszik/tetszett, hogy belenézek a tükörbe, vagy visszanézek.. és kilométer hosszan lehet látni a porcsíkot a dűlőúton mögöttem.. a traffipax mentes "gyorshajtási" élmény meg megfizethetetlen.. meg az is amikor a levegőben van két kerékkel a motor, vagy hogy gázra jön kerékre..

Be is szkenneltem már vele a délalföldet
Jah, ezért is írtam, hogy gumicserével kezdek. Meg is vannak már, Mitas E07, csak a szerelővasakat kell elhoznom Pestről, hogy át tudjam rakni őket.

Ilyet még szerintem életemben nem csináltam, mint amit ma az első utamon a DRZ-vel. Hangosan röhögtem a sisakban, ahogy átcsapattam a pocsolyákon, sárfoltokon a földúton. Hatalmas élmény. Önbizalom még kell, meg persze rengeteg gyakorlás, de már most imádom, pedig még tele a gatya egy-egy komolyabb kráternél.
Csak jól osztom be a szabadidőmet.
Eddig egy fogtündért se láttam aki ennyire ráért.
Jóba van a fogtündérrel... úgy meg könnyű
Á, ingyen kapok mindent.
Ja, és még a kilométer/pofára esés arányra is.. én eddig úgy állok hogy minden megtett 600 kilométerre jut egy
Ezekkel a gumikkal nedves időben, ha nem homokon akarsz közlekedni nem fogsz messzire jutni.

Kíváncsi leszek hogy két-három év múlva lesz-e még rendes utcai motorod... Safari tankkal egy ilyen DRZ teljes értékű túramotorrá tud alakulni 1 személyes használatnál, annak aki megelégszik a 100-as utazóval.
Dolgozni nemkell?
Fasza!
Egyszer mentem egy ilyen géppel egy probakor erejeig,el is hagytam a rendszamat a mezőn
Megvan az új gép! Gumicsere, magasabb kormány, néhány védőalkatrész, aztán kész a téli unaloműző.
Mindig van valami téma. :-)
Én 6,5 kilométerről mentem haza egyszer a babettával bicikli üzemmódban.. nagy szerencsémre közben azért volt egy autópálya felüljáró is, amit meg kellett mászni. Hihetetlen szar a bebetta biciklizős áttétele. Se nem lehet vele halad, se nem könnyű tekerni

Na meg a GS-t toltam egyszer, amikor cserbenhagyott, kemény 700 métert egy haver udvaráig, mert hétvégén éjféltájt csak nem hívhattam fel a szervizt..
2007-ben nyár közepén toltam haza ezt a gézengúzt 8.8 km távolságból.