Sziasztok!
Lenne egy kérdésem azokhoz az FZS-s márka társakhoz akiknek még gyári a fényezése!
Az idomokon a matrica lakkozva van vagy utólag felragasztott a lakkozásra?
Somoto-nál készült ([url=http://www.somotokarpit.hu]www.somotokarpit.hu[/url]), 2012-ben volt 57.000 Forint. Teljesen újra lett húzva, az egész ülés kapott új szivacsot, került rá egy hímzés (árban benne van), és az első ülésfelület alatt pedig lett egy réteg zselé.
Mióta kész van az ülés, folyamatosan követem a FB oldalát és bármilyen elképzelést meg tud valósítani. A legextrémebb talán egy krokodilbőr (utánzat) csopperülés volt. Az enyém alapvetően egy konzervatív darab, fekete/karbon részek és fehér hímzés, csíkozással.
A plexim dupla bubis volt. Egy hangyányival jobban terelt, mert magasabb volt és más volt a dőlésszöge, de én főleg csak a mutatóssága miatt vásároltam.
Leömlő: vannak rá különböző vegyszerek, szerek. Van, aki hozzáfér pár száz Forintért, van, aki több ezerért veszi. Én maradtam a kézi munkánál. Le-fel-le-fel. Kell hozzá víz, nagy finomságú vízpapír (előbb 2000-es, majd 2500-as, de ettől egyénileg el lehet térni), polírpaszta, polírkorong és türelem (állapottól függően 2-4 óra). Az eredmény akár fél évig is eltarthat, attól függ, mennyit vezet az ember esőben. A ráégett víz, sár, kosz csúfítja. Maga a fényes állapot nem tart kimondottan sokáig, hő hatására átvált egy kellemes sárgás színre.
Tiéd is kimondottan mutatós ülésre sikeredett az fz6-on, nem rémlik már mennyibe állt meg és hol csinálták ugye? A bubis (dupla bubis?) szélterelő is bejön, vajon jobban terel mint az alap gyári? Ami még feltűnt, hogy a leömlők is szép fényes fém színűek, azt mivel/hogyan lehet ilyenné varázsolni? Köszi.
Végre elszántam magam és vettem egy normális csizmát.
A Probiker Traveller után (ami egyébként nagyon kényelmes és strapabíró csizma, bő 40ezer km után még csak a talpán látszik kopás. Bár egy-két kisebb zakó, sőt egy szalagkerítés és egy figyelmetlen autós lökhárítójának támadását is kibírta, egy komolyabb esés alkalmával nem lennék biztos az alapvető funkciójának maradéktalan betöltésében. Ezen kívül a vízállósága bokától felfelé egyenlő a nullával.
Szóval egy Sidi Gore-tex-es csizmát vettem, 4 óra esőben tesztelés után a zokni még mindig száraz.
Nekem zseles van / volt. Sokkal kenyelmesebb volt, mint a gyari. De ha egyszer ezen is eluli az ember a feneket, onnan nincs visszaut, az fajni fog. Mondjuk nem 300 hanem 450 km utan kovetkezik be (csak mondtam egy peldat). Csodat nem szabad varni, de alapvetoen segit. Nekem meg nagy elonye volt a gyari FZ6-eval szemben (nem S2), hogy nem csuszkaltam rajta oda/vissza! Ahogy az egyik kepen, ugy nekem is volt kis derektamaszom, ami adott egy kotottebb ulespoziciot, nekem speciel tetszett.
Nagyon köszönöm mindenkinek aki hozzászólt.
Valkesz ez frankó lett, nagyon baba.
Van esetleg olyan kép is amikor a motorodon van?
Zselés betétet is beleszőttek vagy szivacsos?
Mennyi volt cakkpakk?
Kényelmesebb lett mint a gyári?
Nem tudja valaki véletlenül, hogy honnan szerezhetnék be zselés vagy legalábbis kényelmesebb ülést a mocira? Van aki jártas Mo-on ülések újra bőrözésében?
A motorozáshoz 2 dolog kell : idő és pénz.
Egyik ismerősöm idén 40.000km-ert ment Lengyelországtól-Korzikáig minden irányba.
Csak ugye cégtulajdonosként könnyű ezt megtenni.
Viszont aki havi 80-100.000-ért gürizik az nem engedheti meg magának illetve ha lenne is miből akkor a munkahelyről nem tud szabadulni.
Nekem évi 1 hosszabb túra fér bele ami 1 hetes kb a többi csak országon belül az is 1 napra.
Az "erősebb" benzin már Ausztriában is megtapasztalható, meg gyakorlatilag bárhol, ahol nem a genny orosz olajból csinálják a benzint, meg nem hígitják alkohollal.
Viszont másképp tekerjük a gázkart... nekem Fazeren 4,5 volt a legkevesebb*, Neked 3,8. *-mondjuk majd beleőrültem...nem ezért ültem kétkerékre, de cimbi meg a bnője autóval jöttek nyaralni, együtt mentünk. Kb. először és utoljára voltam hajlandó autóval együtt utazni.
A mostani vas meg 1300-as, ez osztrák benzinből (nekem) "nyugisabb" menetben is megeszik 5,9-et. Mondjuk van benne PC5, szóval jelentősen többet sem eszik (magyar benyából 6,3 volt eddig a legtöbb).
A gumi meg... Well... 140 Nm a hátsó keréken , egy Fazerről átülve nem eszi semmi sem jobban a gumit, mint az a nyomaték...
A CB 1500as fordulat felett bármelyik fokozatban megindul a legkisebb gázra is. Nagyon durván. 5000-5500nál meg rátol még egy adagot. Ehhez a vashoz egy szett guminak úgy kellene kinéznie, hogy 1 első, minimum két hátsó. ~6000 km alatt nem szoktam meg, még mindig megőrülök tőle, pedig nem újdonság a teljesítmény.
Skandináviában nem eszik többet. Ritkán mész 100 fölött. Inkább 80 körül. Ott erősen ajánlott a sebesség határok betartasa. És a benzin is erősebb, kevesebbet fogyaszt. Viszont az út durva, kopik a gumi. Bár esőben is fog. Olyan mint a durv ccsiszoló papír. Vadkemping legális
Lenne egy kérdésem azokhoz az FZS-s márka társakhoz akiknek még gyári a fényezése!
Az idomokon a matrica lakkozva van vagy utólag felragasztott a lakkozásra?
Lenyűgöző!
Somoto-nál készült ([url=http://www.somotokarpit.hu]www.somotokarpit.hu[/url]), 2012-ben volt 57.000 Forint. Teljesen újra lett húzva, az egész ülés kapott új szivacsot, került rá egy hímzés (árban benne van), és az első ülésfelület alatt pedig lett egy réteg zselé.
Mióta kész van az ülés, folyamatosan követem a FB oldalát és bármilyen elképzelést meg tud valósítani. A legextrémebb talán egy krokodilbőr (utánzat) csopperülés volt. Az enyém alapvetően egy konzervatív darab, fekete/karbon részek és fehér hímzés, csíkozással.
A plexim dupla bubis volt. Egy hangyányival jobban terelt, mert magasabb volt és más volt a dőlésszöge, de én főleg csak a mutatóssága miatt vásároltam.
Leömlő: vannak rá különböző vegyszerek, szerek. Van, aki hozzáfér pár száz Forintért, van, aki több ezerért veszi. Én maradtam a kézi munkánál. Le-fel-le-fel. Kell hozzá víz, nagy finomságú vízpapír (előbb 2000-es, majd 2500-as, de ettől egyénileg el lehet térni), polírpaszta, polírkorong és türelem (állapottól függően 2-4 óra). Az eredmény akár fél évig is eltarthat, attól függ, mennyit vezet az ember esőben. A ráégett víz, sár, kosz csúfítja. Maga a fényes állapot nem tart kimondottan sokáig, hő hatására átvált egy kellemes sárgás színre.
Kozmax: Köszönöm a választ!
A Probiker Traveller után (ami egyébként nagyon kényelmes és strapabíró csizma, bő 40ezer km után még csak a talpán látszik kopás. Bár egy-két kisebb zakó, sőt egy szalagkerítés és egy figyelmetlen autós lökhárítójának támadását is kibírta, egy komolyabb esés alkalmával nem lennék biztos az alapvető funkciójának maradéktalan betöltésében. Ezen kívül a vízállósága bokától felfelé egyenlő a nullával.
Szóval egy Sidi Gore-tex-es csizmát vettem, 4 óra esőben tesztelés után a zokni még mindig száraz.
A hímzés benne van az árban.
Valkesz ez frankó lett, nagyon baba.
Van esetleg olyan kép is amikor a motorodon van?
Zselés betétet is beleszőttek vagy szivacsos?
Mennyi volt cakkpakk?
Kényelmesebb lett mint a gyári?
http://motoruleskarpit.hu/
és ilyen lett :
http://www.somotokarpit.hu/
FZ1 motorom hibajalensége @Youtube
Nem tudja valaki véletlenül, hogy honnan szerezhetnék be zselés vagy legalábbis kényelmesebb ülést a mocira? Van aki jártas Mo-on ülések újra bőrözésében?
Köszöntem a tippeket előre is!
Johnny
Gyári FZS1000 bukógomba új 20eft.
06308749150
Nem érdekel valakit olcsón egy új műszerfal borítás? Véletlenül rosszat rendeltem :( teljesen karcmentes, a fólia is gyári rajta
Egyik ismerősöm idén 40.000km-ert ment Lengyelországtól-Korzikáig minden irányba.
Csak ugye cégtulajdonosként könnyű ezt megtenni.
Viszont aki havi 80-100.000-ért gürizik az nem engedheti meg magának illetve ha lenne is miből akkor a munkahelyről nem tud szabadulni.
Nekem évi 1 hosszabb túra fér bele ami 1 hetes kb a többi csak országon belül az is 1 napra.
Viszont másképp tekerjük a gázkart... nekem Fazeren 4,5 volt a legkevesebb*, Neked 3,8. *-mondjuk majd beleőrültem...nem ezért ültem kétkerékre, de cimbi meg a bnője autóval jöttek nyaralni, együtt mentünk. Kb. először és utoljára voltam hajlandó autóval együtt utazni.
A mostani vas meg 1300-as, ez osztrák benzinből (nekem) "nyugisabb" menetben is megeszik 5,9-et. Mondjuk van benne PC5, szóval jelentősen többet sem eszik (magyar benyából 6,3 volt eddig a legtöbb).
A gumi meg... Well... 140 Nm a hátsó keréken , egy Fazerről átülve nem eszi semmi sem jobban a gumit, mint az a nyomaték...
A CB 1500as fordulat felett bármelyik fokozatban megindul a legkisebb gázra is. Nagyon durván. 5000-5500nál meg rátol még egy adagot. Ehhez a vashoz egy szett guminak úgy kellene kinéznie, hogy 1 első, minimum két hátsó. ~6000 km alatt nem szoktam meg, még mindig megőrülök tőle, pedig nem újdonság a teljesítmény.