Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok?
Van valaki Csorna közelében aki meg tudna nekem nézni egy felnit, hogy jó állapotban van-e? Szeretnék biztosra menni, de nekem nagyon messze van sajnos.
Kepek es leiras itt:http://www.kepesmotor.hu/motor...
Termeszetesen a fazeresek ajandekba adom !
Üdv! Kèpet tudsz ròla küldeni?
Tudjátok mit !
Úgy döntöttem, hogy aki érte jön, annak ajándékba adom az oldalkonzolt ! Használja valaki egészséggel, mert nálam csak porosodik...
Összesen két pár van ha jól emlékszem. Az egyik rozsdamentes másik nem. Úgyhogy két mocit is fel lehet szerelni. Megmutatom az enyémet, hogy hogyan oldottam meg. A többi a ti kreativitásotokon múlik :)
Most lehet megfogtál, wikipedia szerint a max nyomaték azonos fordulaton nagyobb a 98 lovas verziónál (51Nm vs 63Nm @ 10.000 rpm), de mégis a külföldi fórumokon is ezt írják mint szimpla megoldást (kihajlítani a határolót)... fura.
Szerintem azért nem állja meg a helyét, mert hiába nyit-hat jobban a fojtószelep, a max fordulat szabályzást a nem módosított ecu adja.
Szia!

Küldj egy emailt és megbeszeljuk, nyom191@gmail.com :)
én meg oldaldoboz tartót keresek fzs1000hez
Sziasztok !

Van valakinek eladó 60-as összekötő csöve eladó ?!
Van egy jó kis Arrow dobom de hetek múlva vállalják mindenhol a csőkészítést...de jó lenne szerezni előbb egy csövet és a gyárit meg nem szeretném szétvágni...
Hasznalt R1-esek 5.000-6.000 kozott vannak, az uj inkabb ~30 korul.
Nem mondtam, hogy cseréld ki hanem,. hogy mérd ki, nem ugyanaz, de az jó, hogy meg lett a hiba végül.
Hali,
Egész pontosan a 2006 utáni sima fz6-ok voltak 78 lovasok, amikor kijött az s2 verzió. Egy határoló van benne ami nem engedi teljesen nyitni a "gázt" azt ki lehet iktatni. youtube-on van videó róla
A képek lemaradtak:
Sziasztok Fazeres Kollégák!

Remélem nem veszitek rossz néven, de kicsit hirdetnék itt a fórumban.

A Fazerem eladása miatt volna pár cuccom FZ6-os Fazerhez:

Martin kipuff:

http://www.kepesmotor.hu/onroa...

Bukócső és tengelyvégekre bukógomba:

http://www.kepesmotor.hu/bukog...

Valamint volna egy gyári hasidom is minden tartozékával, ezüstmetál színben. Sajnos a használatból adódóan kavics- és vízfelverődés miatt a fényezése kicsit odavan. 10ezret gondoltam érte.

Illetve van még egy maszek utaskapaszkodóm is, azt 5ezerért lehet vinni.
A 3 as hengerben lévő trafón lehetett látni a gumi és a műanyag találkozásánál egy pici csíkot, ott húzott át nekem. Kölcsönkértem egy suzuki gyujtótrafót csak próba miatt és el múlt a baj, nem rángat szépen megy 1500 as fordulattól. Remélem nekem nem jön elő a probléma újra.
Annyi még hogy mennyibe kerül egy trafó? Neten keresgettem de semmit nem találtam
En csereltem kettot is, de egy ido utan visszajott. Kerlek irjkalj a tovabbi fejlemenyekrol is, ha jo, ha rossz hir.
Az 1200s-é igen a gsx-f bovdenes. Én is gondoltam kuplungra,de nem recseg és szépen kiemel.
A suzukiknak hidraulikus a kuplungjuk, amiket felsoroltál vagy tévedek? Ez lehet a különbség. Nekem a bowdenes Kawák és az fz is ilyen...
Fz6-előtt, voltak más motorjaim de azoknál ilyet nem tapasztaltam.
Igaz többnyire Suzuki-k voltak( GSF-1200s,GSX-750f.) szinte csak meg érintettem a váltókart és simán váltott. Ez az első Yamahám,és váratlan ért ez a dolog.
délután valaki egy rövid karikára
A visszakapcsolgatást meg álló helyzetben egyik motor se engedi. (max 2-3ból még, de nagyobból kuplungolós játék) Ha nem jár a motor még kettest se tudsz váltani max 1-est. :)
Ez ilyen, csattogós kis fordulaton, rakhattak volna bele jobbat is. Próbáld meg kuplung nélkül 3-tól, úgy mintha finomabban váltana. Olajmennyiség befolyásolhatja meg az olaj kora, friss olajjal finomabb.
Haveromnak az FZS600-ba javasolták, hogy rakjon 20-50-es olajat. Belerakta, horror lett tőle a váltás. Pár száz km után leeresztette belőle. Azt mondta szinte koppant olyan sűrű volt. Visszatért a 10-40-hez.
15-50es motul jelenleg. Elötte 10-40 es,Total volt.