Egy 2005-ös FZ6S-ről van szó. Rászántam magam, hogy megolajozzam a bowdeneket, de nem úgy sült el a dolog mint a lenti videón :D https://www.youtube.com/watch?...
A fogó mellett jött ki a cucc rendesen, a bowden túlsó oldalán pedig nem jelent meg az olaj :( Ezután próbáltam a tökölős módszert is. Olaj, mozgatás, olaj, mozgatás, olaj... jó sokáig csináltam, de még mindig száraz a túlsó vége. Ti hogyan szoktátok ezt megoldani?
A másik, hogy már eléggé ki van tekerve a a kuplungnál az állítócsavarom, de szinte még mindig nagy a holtjáték. Hogyan tudom állítani majd, ha már kijjebb nem tudom tekerni?
Megköszönném ha valaki segítene a gázbowden kiszabadításában :) Addig eljutottam, hogy a gázmarkolat alsó részét lekaptam, ott ki is akasztottam a két végét, de aztán hogyan tovább? :)
Sziasztok! nemrég vettem egy Fz6 S2 motort és az első fényszórót szeretném beállítani, mert magasan világít, de nem találok állítási lehetőséget. Valaki meg tudná mondani hol lehet állítani rajta?
Nekem sárga, de alig látható :) csak este , de mivel nappal használom főképp így szerintem hallgatok a többiekre és piros lesz :D
Már csak a helyét kell kitalálnom :)
Sziasztok! Van itt valakinek Yamah fz 6 ? Bukógombát szeretnék az enyémre és érdekelne pár fotó kinek milyen van rajta.És esetleg ha valaki meg tenné hogy meg méri a méreteit :)
Hagyd, hogy Ágó megcsinálja...
Ahogy előttem is írták a működési elvéből adódóan a fordulatszám és sebesség arányát figyeli és ezt kell megtanulnia...
Úgy tűnik jobban jársz, ha ő csinálja :)
Én magam szereltem be, ami kb 20 perc volt,nem bonyolult szerintem, de ha helybe mész, és beszereli kis pénzért akkor azt kell választani én amúgy is szeretek bütykölni, meg nem személyesen mentem érte,így be szerkesztettem és betanítottam
Szerelési útmutató van az AGO oldalán : Itt van a lista ami letölthető
Jah és ahogy előttem írták, jobb ha piros színűt választod
Jó kis túra, hány km lesz
Szombaton megyunk, bar meg a baratnom nem tud rola
Koszi!
Délután egy Börzsöny kör? Valaki?
Egy 2005-ös FZ6S-ről van szó. Rászántam magam, hogy megolajozzam a bowdeneket, de nem úgy sült el a dolog mint a lenti videón :D
https://www.youtube.com/watch?...
A fogó mellett jött ki a cucc rendesen, a bowden túlsó oldalán pedig nem jelent meg az olaj :( Ezután próbáltam a tökölős módszert is. Olaj, mozgatás, olaj, mozgatás, olaj... jó sokáig csináltam, de még mindig száraz a túlsó vége. Ti hogyan szoktátok ezt megoldani?
A másik, hogy már eléggé ki van tekerve a a kuplungnál az állítócsavarom, de szinte még mindig nagy a holtjáték. Hogyan tudom állítani majd, ha már kijjebb nem tudom tekerni?
Megköszönném ha valaki segítene a gázbowden kiszabadításában :) Addig eljutottam, hogy a gázmarkolat alsó részét lekaptam, ott ki is akasztottam a két végét, de aztán hogyan tovább? :)
Előre is kössz.
Valami sötét helyet kéne keresni, ahová legalább a nap nem süt be
Már csak a helyét kell kitalálnom :)
Milyen lenne felragasztani a fékolajtartályra?
Ahogy előttem is írták a működési elvéből adódóan a fordulatszám és sebesség arányát figyeli és ezt kell megtanulnia...
Úgy tűnik jobban jársz, ha ő csinálja :)
a betanítás az mi?
Szerintem velük megcsináltatom a beüzemelést is.
S köszi mindenkinek a segítséget
Én magam szereltem be, ami kb 20 perc volt,nem bonyolult szerintem, de ha helybe mész, és beszereli kis pénzért akkor azt kell választani én amúgy is szeretek bütykölni, meg nem személyesen mentem érte,így be szerkesztettem és betanítottam
Szerelési útmutató van az AGO oldalán : Itt van a lista ami letölthető
Jah és ahogy előttem írták, jobb ha piros színűt választod