Kérdezném tőletek, ha a vezérlés átugrik egy 2006-os Fazeren, összeér a dugóval a szelep?
Merthogy nekem ez történt. A feszítő rugója megadta magát, a lánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. Baromi nagy csattogós hangja volt, csörömpölt mint a fene. A Blokk ki van szedve, látszólag nincs baja, de én már nem bízom benne. Nincs kedvem leszedetni a hengerfejet is. Mindez 32.500 km-nél... :(
Még azt se tudom mi pénz lesz a feszítő, meg a vezérműlánc.
Igen , a kuplunggal nincs semmi probléma.
A bowden feszesen tartásához való rugóról beszélek én is.
Most sikerült egy optimális beállítást csinálnom.
Ha lesz időm , azért a yamaha world-ben rendelek egy ilyen rugót !
a kuplung nyomó rugóinak a feladata, hogy vissza álljon alap állapotba, az a rugó amiről te beszélsz annak, max annyi a feladata hogy feszesen tartsa a bowdent. szerintem.
egy ilyen rugó szerintem nem nagyon tud elfáradni,de próbáld meg, aztán okosabbak leszünk
biztos hogy nem tudod egy körrel jobban megfeszíteni
Ha hátsó dobozt szeretnék az fz6-omra, milyet érdemes venni, illetve mennyiért? (csak használtban gondolkodom, mert az újak ára nem az én pénztárcámhoz van méretezve) A monokey platni jó? Givi-t találtam most használtan 25ért tartóval, platnival, meg elvileg leharcolt, de használható givi maxia dobozzal.
Elmélkedem !
A bowdent modjuk be tudom àllìtani a csavarokkal, hogy feszesen àljon!
A rugó alapàllàsban van.
Behuzom a kuplungot, majd kiengedem, mondjuk lassan, és azt veszem észre hogy nem megy vissza a kuplung teljesen .
A kuplung vége lötyög 1- 1,5 cm-t.
Ha hirtelen engedem ki , akkor visszaàll teljesen, de a követekezò behúzàsnàl ujra van kicsi lötyögés.
Szerintem a rugó feladata a kuplungkar visszahúzàsa !
A bowden , vagy a kar magàtól sosem fog visszaàllni alaphelyzetbe !, csak ha a rugó visszahuzza.
Azért fàradhatott el a rugó szerintem, mert màr évek óta elég kemény,volt a kuplungbowden!
Igen van ott is feszesség àllitó csavar de az is maximàlisan széthajtottuk.
Én tovàbbra is a visszahúzó rugóra gyanakszom.
Gondolom nem nagy összeg.
Vagy lehet hogy ez a bowden hosszab.
Különben kurva macera cserélni.
Még az aksit is ki kellett venni, hogy oda kerűljön mint az eredeti
Ezért kérdeztem. Egy hengerfej le és vissza nem olcsó móka.
Ahogy nézegetem így is lesz min 40-45 a feszítő meg a lánc. Aztán szerintem megválunk egymástól... Nincs kedvem százezreket rá költeni.
Kérdezném tőletek, ha a vezérlés átugrik egy 2006-os Fazeren, összeér a dugóval a szelep?
Merthogy nekem ez történt. A feszítő rugója megadta magát, a lánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. Baromi nagy csattogós hangja volt, csörömpölt mint a fene. A Blokk ki van szedve, látszólag nincs baja, de én már nem bízom benne. Nincs kedvem leszedetni a hengerfejet is. Mindez 32.500 km-nél... :(
Még azt se tudom mi pénz lesz a feszítő, meg a vezérműlánc.
A bowden feszesen tartásához való rugóról beszélek én is.
Most sikerült egy optimális beállítást csinálnom.
Ha lesz időm , azért a yamaha world-ben rendelek egy ilyen rugót !
nem semmi hogy milyen ereje van a természetnek...
Mondjuk a szomszéd is jo erőben van, mert faszán beverte a biztosíték tábla védő plexijét, hogy nyúlna meg a nyaka
egy ilyen rugó szerintem nem nagyon tud elfáradni,de próbáld meg, aztán okosabbak leszünk
biztos hogy nem tudod egy körrel jobban megfeszíteni
nálunk már teljesen besötétült az ég a felhőktől és csak 21.4 fok van (1 órája még 31-et mutatott a hőmérő)
A bowdent modjuk be tudom àllìtani a csavarokkal, hogy feszesen àljon!
A rugó alapàllàsban van.
Behuzom a kuplungot, majd kiengedem, mondjuk lassan, és azt veszem észre hogy nem megy vissza a kuplung teljesen .
A kuplung vége lötyög 1- 1,5 cm-t.
Ha hirtelen engedem ki , akkor visszaàll teljesen, de a követekezò behúzàsnàl ujra van kicsi lötyögés.
Szerintem a rugó feladata a kuplungkar visszahúzàsa !
A bowden , vagy a kar magàtól sosem fog visszaàllni alaphelyzetbe !, csak ha a rugó visszahuzza.
Azért fàradhatott el a rugó szerintem, mert màr évek óta elég kemény,volt a kuplungbowden!
ez a baj az utángyártott cuccokkal
Én tovàbbra is a visszahúzó rugóra gyanakszom.
Gondolom nem nagy összeg.
Vagy lehet hogy ez a bowden hosszab.
Különben kurva macera cserélni.
Még az aksit is ki kellett venni, hogy oda kerűljön mint az eredeti
Könnyebben mozog a kuplungkar,mint az előzővel?