Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt irtad, hogy kiszedtétek a blokkot, akkor már nem nagy kunszt megkukkantani és akkor tényleg 100%ra mész...
Dehogy.

Ezért kérdeztem. Egy hengerfej le és vissza nem olcsó móka.

Ahogy nézegetem így is lesz min 40-45 a feszítő meg a lánc. Aztán szerintem megválunk egymástól... Nincs kedvem százezreket rá költeni.
szelepeket, dugót is megnéztétek
kézzel áttekeresnél nem érezni semmit.
ha volt csörömpölés célszerű megnézni, de először lehet érdemes kézzel áttekerni, hogy tényleg történt e valami...
Sziasztok!

Kérdezném tőletek, ha a vezérlés átugrik egy 2006-os Fazeren, összeér a dugóval a szelep?

Merthogy nekem ez történt. A feszítő rugója megadta magát, a lánc megnyúlt, átugrott a vezérlés. Baromi nagy csattogós hangja volt, csörömpölt mint a fene. A Blokk ki van szedve, látszólag nincs baja, de én már nem bízom benne. Nincs kedvem leszedetni a hengerfejet is. Mindez 32.500 km-nél... :(
Még azt se tudom mi pénz lesz a feszítő, meg a vezérműlánc.
próbáld meg, hátha nem les olyan drága mint az én védődugóm a lábtartónál, 12e ft egy 40mm átmérőjű vacak műanyag
Igen , a kuplunggal nincs semmi probléma.
A bowden feszesen tartásához való rugóról beszélek én is.
Most sikerült egy optimális beállítást csinálnom.
Ha lesz időm , azért a yamaha world-ben rendelek egy ilyen rugót !
azért nálunk is van folytatás szerencsére,már harmadszor ered el az eső,de erre nagy szükség is volt,főleg így mellékhatások nélkül
felénk sok fát kivitt a vihar, a kocsi alját csapkodta a víz
nem semmi hogy milyen ereje van a természetnek...

Mondjuk a szomszéd is jo erőben van, mert faszán beverte a biztosíték tábla védő plexijét, hogy nyúlna meg a nyaka
a kuplung nyomó rugóinak a feladata, hogy vissza álljon alap állapotba, az a rugó amiről te beszélsz annak, max annyi a feladata hogy feszesen tartsa a bowdent. szerintem.
egy ilyen rugó szerintem nem nagyon tud elfáradni,de próbáld meg, aztán okosabbak leszünk
biztos hogy nem tudod egy körrel jobban megfeszíteni
Ha hátsó dobozt szeretnék az fz6-omra, milyet érdemes venni, illetve mennyiért? (csak használtban gondolkodom, mert az újak ára nem az én pénztárcámhoz van méretezve) A monokey platni jó? Givi-t találtam most használtan 25ért tartóval, platnival, meg elvileg leharcolt, de használható givi maxia dobozzal.
itt már abba is hagyta- sőt kitisztult, komolyabbnak tűnt elsőre de végül csak egy jó öntözés volt és már 27.1 -et mutat a hőmérő
itt fúj a szél szakad az eső de csak 30,4 et mutat a mérő.....
küldök egy kis reményt a hűsölni vágyóknak
nálunk már teljesen besötétült az ég a felhőktől és csak 21.4 fok van (1 órája még 31-et mutatott a hőmérő)
Elmélkedem !
A bowdent modjuk be tudom àllìtani a csavarokkal, hogy feszesen àljon!
A rugó alapàllàsban van.
Behuzom a kuplungot, majd kiengedem, mondjuk lassan, és azt veszem észre hogy nem megy vissza a kuplung teljesen .
A kuplung vége lötyög 1- 1,5 cm-t.
Ha hirtelen engedem ki , akkor visszaàll teljesen, de a követekezò behúzàsnàl ujra van kicsi lötyögés.
Szerintem a rugó feladata a kuplungkar visszahúzàsa !
A bowden , vagy a kar magàtól sosem fog visszaàllni alaphelyzetbe !, csak ha a rugó visszahuzza.
Azért fàradhatott el a rugó szerintem, mert màr évek óta elég kemény,volt a kuplungbowden!
A kaja nem, más minden igen. Lidlis kaja.
nem vagyok tisztában az ottani árakkal
25 fontvolt eegy éjszakára szállás. 17 napig voltunk. Számoldki
jó túra lenne ez, de én azt a 4e km autópályát, meg a esténkénti csövezést a hidegben elhagytam volna...
szerintem se a rugo....
ez a baj az utángyártott cuccokkal
A bowden hosszabb sajnos, a rugót nem sok értelme van cserélni, de ha gondolod ránézünk.
Igen van ott is feszesség àllitó csavar de az is maximàlisan széthajtottuk.
Én tovàbbra is a visszahúzó rugóra gyanakszom.
Gondolom nem nagy összeg.
Vagy lehet hogy ez a bowden hosszab.
Különben kurva macera cserélni.
Még az aksit is ki kellett venni, hogy oda kerűljön mint az eredeti
A blokknal a karra rahajtott rugó karja nekem laza. KKézzel tud om mozgatni. A gyári bowdenen közepén nem ezért van durva allito csavar?
Úgy látom ezen 1db 90fokos törés van csak.
Könnyebben mozog a kuplungkar,mint az előzővel?