nekem fzs 1000 volt..
Most Donkartacs hajtja... olyan 60 tájék körül jár, de egy szelephézag állításon kivűl semmit sem kért még a blokkja..
(értelemszerűen szervizelve mindig pontosan volt..)
Dokynak 90 ekm van benne blokkhoz nyúlni ott sem kellett
Olajpumpa.
Tudom mondani hogy korrekt megoldás.Míg el nem kezd egy tömszelence ereszteni.
Akkor lehet bontani olajteknőt,kuplungot,teljes víz rendszert.
2002 óta ilyen van az R1-ben.Ha jók az infóim.
Amíg nincs gond nincs gond.Utána jelentős élőerőt kíván a javítás.
Nem 1 ütötte ki már a blokk oldalát pont a leszakadó szelep miatt! De jó ez mer ezredes és a profik a 600-ast mindenhol gyengének érzik és kimotorozzák!
A szélesebb gumit azért nem szokták javasolni, mivel a felni jobban összehúzza, ezáltal a gumi "kicsúcsosodik"...bár nem tudom, hogy egy mérettel feljebb is ez lenne.
Nekem is két számmal nagyobb van fent (160 helyett 180), előző tulaj miatt, de most a gyári méretet fogom megvenni...
Bárhol! Csak üsd be Google-be, vagy eBay keresőjébe, attól függően, melyiket preferálod.
Itt van egy rögtön a Vateráról: link
@Péter:
Virágboltban (pl. nCore) vannak elérhető térképek. Csak TomTom térképeket eszik? TopMap népszerűbb és jobb is (pontosabb, részletesebb) itt Kelet-EU-ban, Navteq pedig tőlünk nyugatra a favorit, de keverni a kettőt nem lehet, mert határátlépésnél nem fog tovább működni, újra kell kalibráld. Ezzel kompatibilisek a TomTom térképek is. Összegezve: vagy TopMap + TomTom vagy Navteq-et tegyél rá.
Most Donkartacs hajtja... olyan 60 tájék körül jár, de egy szelephézag állításon kivűl semmit sem kért még a blokkja..
(értelemszerűen szervizelve mindig pontosan volt..)
Dokynak 90 ekm van benne blokkhoz nyúlni ott sem kellett