Köszi Srácok! A motor nem indult. Új akksival orvosoltam a problémát. Legalábbis azt a részét, hogy beindult, ugyanis utána ismét kiírta a 46-os hibát. Valószínűleg valamelyik vezetékkel lesz a probléma... Köszönöm
Szinte minden modern Yamahának ugyanazok a kódjai, R1 és R6 fórumokban most találtam sok beszélgetést és találgatást. link, link, link. Mivel fogalmam sincs, hogy mi a megoldás, nem tudom neked fixre megmondani, hogy tartalmaznak-e bármi érdemi infót (én úgy láttam, hogy azért igen).
46 hibakód - "Power Supply to the FI system relay is not normal"
Leggyakrabban halott/gyenge/lemerült akksi az okozója. Köss rá bikakábellel egy biztosan jó akksit (autóé is lehet). Ha így is produkálja, akkor lehet keresgélni esetlegesen meglazult csatlakozók után stb.
Így van most van benne 62300km
De most kapott új kuplung lamellákat mert a gyári elkopott és erősített rugókat is. Meg új olajat mert a régi már 2 hetes volt és volt benne 200km.... Szelephézag rendben. Viszont jövőre esedékes lesz a vezérmű lánc cseréje. De hát azért van hogy használjuk amit meg ugye használnak az kopik is.....
Ja.De miért pont én.
Amúgy erre a saját nyomorom miatti kutatómunka során jöttem rá.
Van összeesküvés elmélet félém hogy a 675 tervezése előtt erősen tanulmányozták az aktuális R1 gépészetét.
És csókoltatom őket de a gsxr-ét kellett volna.
Ez speciel olyan mintha a dohányosnak mondod hogy káros,de mindig van legalább 2-3 90 éves 120-éve láncdohányos ismerőse.
Ez az R1-es csóka azért 4 évesen már dolgozik a problémán.
Nameg a frissitett szoftveres,javitott valtos?
bemutatómotor
Akrával
üléstakaróval
Uj vagy picit hasznalt?
3 nap alatt elment az egyhengeres....
Megrendeltem a 3 hengerest........
Kész lett az üléspúpom festése.
Tökéletesen teszi a dolgát.
Egyenlőre marad a jó kis FZ6-os!
link, link, link. Mivel fogalmam sincs, hogy mi a megoldás, nem tudom neked fixre megmondani, hogy tartalmaznak-e bármi érdemi infót (én úgy láttam, hogy azért igen).
Leggyakrabban halott/gyenge/lemerült akksi az okozója. Köss rá bikakábellel egy biztosan jó akksit (autóé is lehet). Ha így is produkálja, akkor lehet keresgélni esetlegesen meglazult csatlakozók után stb.
De most kapott új kuplung lamellákat mert a gyári elkopott és erősített rugókat is. Meg új olajat mert a régi már 2 hetes volt és volt benne 200km.... Szelephézag rendben. Viszont jövőre esedékes lesz a vezérmű lánc cseréje. De hát azért van hogy használjuk amit meg ugye használnak az kopik is.....
Ha mar lopok jotol tegyem.
De ezt a sporolos cuccot nem kellene eroltetni.
Amúgy erre a saját nyomorom miatti kutatómunka során jöttem rá.
Van összeesküvés elmélet félém hogy a 675 tervezése előtt erősen tanulmányozták az aktuális R1 gépészetét.
És csókoltatom őket de a gsxr-ét kellett volna.
Ez az R1-es csóka azért 4 évesen már dolgozik a problémán.
http://youtu.be/PErk-HLuaUA
R.I.P.
Úgy gondolom,hogy termékeivel nekünk motorosoknak is sok-sok örömöt szerzett...