Úgy néz ki nem.
Pont a szombat a legesősebb de vasárnap is.
Hétfő az csak borult.
Leszavazták de a Tatabányai kontingens elég kemény elvileg ők megpróbálnak egy vizitúrával.
Mi papírkutyák ha hétfőn legalább nem esik egy szlovák Besztercebányával vígasztalódunk.
Ha nagyon el van menve, lehet, de a karbiszinkron (hiánya) inkább kisebb fordulaton jelentkezik látványosan. De ezt könnyen ki tudod szűrni. Próbáld ki, hogy behúzott kuplunggal is csinálja-e a vibrációt. Ha úgy is, akkor valószínűleg a kuplungtól hátrafelé van valami, vagyis váltó, hajtás, kerék...
Nem hinném, hogy a fordulat, mert ahogy nézem az fz6 kb 600-700-as fordulattal jár nagyobb fordulaton ugyanolyan sebességnél, mint a sor2-es er6. Inkább szimplán gyengébb minőségűt pakolnak bele szerintem.
Sornégy, nagyobb fordulat. Normálisan, tartósabbra is meg lehet(ne) csinálni, de hát az nem biznisz. Vagy akkor már ogaskerék...
Néhány hónapja csekkoltam a vezérműláncomat, minimálisnál is kevesebb eltérés látható a vezérműtengelyek helyzetében. Akkor volt benne kb 78 ezer km...
Mindkét lábtartón érzed? A bal oldali lábtartó rezonálása tipikusan a kopott/szakaszosan "megnyúlt"/túl laza/túl feszes lánc tünete. Ezen kívül lehet még persze gumi, ferdén befogott hátsó kerék stb.
Biztos, hogy rájátszik, de az "új használt" feszítővel alapjáraton szinte meg se moccan, túráztatva meg-meg moccan. Szóval a gyári feszítőm biztos kehes már, de még használható lenne. Nyilván a legésszerűbb az lenne ha 30-40k-ként kidobálnánk a vezérműláncot, mert akkor kíméljük a feszítőt.
Mondjuk nekem ez a gyors láncfáradás nagyon fura. Az előző 2 db sor2-es Kawámmal nem volt ilyen gond, pedig 35k volt az egyikben a másikban 42k. A 42k-snak fogasléces feszítője volt 3 kattanásnyira volt kint a nem tudom hány kattanásból, de nagyon az elején volt még a nyúlásnak... Én azt várnám, hogy a sor4 "finomabb" járása jobban kíméli a dolgokat, de nem értek hozzá.
srácok!
van egy 2002-es 600-as fazerem.
100 és 120 között elég rendesen rezonál, a lábam csak úgy hangyásodik-zsibbad ha sokáig így megyek. és ugye ez a sebesség lenne ahol a legtöbbet használom.
ez normális? vagy mitől lehet ez? elég kellemetlen...
Pont a szombat a legesősebb de vasárnap is.
Hétfő az csak borult.
Leszavazták de a Tatabányai kontingens elég kemény elvileg ők megpróbálnak egy vizitúrával.
Mi papírkutyák ha hétfőn legalább nem esik egy szlovák Besztercebányával vígasztalódunk.
A @öm televan hogy mindig hétvégén esik.
A gyári rugóstaggal közepes előfeszítésen 31 mm-t ült le a motor, ezzel most 28.
Holnap lesz egy félnapos próbakör, aztán majd beszámolok...
ez is lehet oka ha rossz?
rhinoeli: asszem mindkettő lábtartó, de még megnézem pontosabban direkt erre figyelve.
Néhány hónapja csekkoltam a vezérműláncomat, minimálisnál is kevesebb eltérés látható a vezérműtengelyek helyzetében. Akkor volt benne kb 78 ezer km...
Régóta csinálja ezt, vagy lehet valamihez kötni?
Mondjuk nekem ez a gyors láncfáradás nagyon fura. Az előző 2 db sor2-es Kawámmal nem volt ilyen gond, pedig 35k volt az egyikben a másikban 42k. A 42k-snak fogasléces feszítője volt 3 kattanásnyira volt kint a nem tudom hány kattanásból, de nagyon az elején volt még a nyúlásnak... Én azt várnám, hogy a sor4 "finomabb" járása jobban kíméli a dolgokat, de nem értek hozzá.
van egy 2002-es 600-as fazerem.
100 és 120 között elég rendesen rezonál, a lábam csak úgy hangyásodik-zsibbad ha sokáig így megyek. és ugye ez a sebesség lenne ahol a legtöbbet használom.
ez normális? vagy mitől lehet ez? elég kellemetlen...
Reggel még úgy volt hogy hétfőn lehet menni,délutánra már akkorra is eső lesz.