Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi se megyünk
Úgy néz ki nem.
Pont a szombat a legesősebb de vasárnap is.
Hétfő az csak borult.
Leszavazták de a Tatabányai kontingens elég kemény elvileg ők megpróbálnak egy vizitúrával.
Mi papírkutyák ha hétfőn legalább nem esik egy szlovák Besztercebányával vígasztalódunk.

A @öm televan hogy mindig hétvégén esik.
ti mentek a végén
Mint a zállat, úgy beszereltem. Az utolsó csavarokat már elemlámpa fényénél húztam meg, mert elment az áram az utcában a vihar miatt.

A gyári rugóstaggal közepes előfeszítésen 31 mm-t ült le a motor, ezzel most 28.
Holnap lesz egy félnapos próbakör, aztán majd beszámolok...
Már rég válaszoltam
Beszerelted az izekütyüt?
Üdv Ádám! Küldtem mailt
Holnap rugóstag főpróba.
Ha nagyon el van menve, lehet, de a karbiszinkron (hiánya) inkább kisebb fordulaton jelentkezik látványosan. De ezt könnyen ki tudod szűrni. Próbáld ki, hogy behúzott kuplunggal is csinálja-e a vibrációt. Ha úgy is, akkor valószínűleg a kuplungtól hátrafelé van valami, vagyis váltó, hajtás, kerék...
Jó minőségű az. 60 ezer km alatt lehet látni az új mellett pár mm nyulast. Magas fordulaton üzemel.
2 éve megvolt, de ki tudja hogy csinálták, vmi maszek szerelőnél volt.
ez is lehet oka ha rossz?

rhinoeli: asszem mindkettő lábtartó, de még megnézem pontosabban direkt erre figyelve.
Hááat én inkább cserélem a feszítőt párszor mint a láncot egyszer.
Nem hinném, hogy a fordulat, mert ahogy nézem az fz6 kb 600-700-as fordulattal jár nagyobb fordulaton ugyanolyan sebességnél, mint a sor2-es er6. Inkább szimplán gyengébb minőségűt pakolnak bele szerintem.
Nekem kb 60-at szokot bbírni a vezermu lánc. Akkor is cicereg, zavar és csere.
Sornégy, nagyobb fordulat. Normálisan, tartósabbra is meg lehet(ne) csinálni, de hát az nem biznisz. Vagy akkor már ogaskerék...

Néhány hónapja csekkoltam a vezérműláncomat, minimálisnál is kevesebb eltérés látható a vezérműtengelyek helyzetében. Akkor volt benne kb 78 ezer km...
Mindkét lábtartón érzed? A bal oldali lábtartó rezonálása tipikusan a kopott/szakaszosan "megnyúlt"/túl laza/túl feszes lánc tünete. Ezen kívül lehet még persze gumi, ferdén befogott hátsó kerék stb.

Régóta csinálja ezt, vagy lehet valamihez kötni?
Biztos, hogy rájátszik, de az "új használt" feszítővel alapjáraton szinte meg se moccan, túráztatva meg-meg moccan. Szóval a gyári feszítőm biztos kehes már, de még használható lenne. Nyilván a legésszerűbb az lenne ha 30-40k-ként kidobálnánk a vezérműláncot, mert akkor kíméljük a feszítőt.
Mondjuk nekem ez a gyors láncfáradás nagyon fura. Az előző 2 db sor2-es Kawámmal nem volt ilyen gond, pedig 35k volt az egyikben a másikban 42k. A 42k-snak fogasléces feszítője volt 3 kattanásnyira volt kint a nem tudom hány kattanásból, de nagyon az elején volt még a nyúlásnak... Én azt várnám, hogy a sor4 "finomabb" járása jobban kíméli a dolgokat, de nem értek hozzá.
Nekem meg se moccan a feszítőben a csavar. nem lehet, hogy a már kicsit megnyúlt vezérműlánc csapkodja neked?
Karburátor szinkron esetleg?
srácok!
van egy 2002-es 600-as fazerem.
100 és 120 között elég rendesen rezonál, a lábam csak úgy hangyásodik-zsibbad ha sokáig így megyek. és ugye ez a sebesség lenne ahol a legtöbbet használom.
ez normális? vagy mitől lehet ez? elég kellemetlen...
basi2-[65894]hozzászólás
Szia. Van egy srác aki készít, 1000-re. Nézz vissza a fórumon.
Adjatok már tippet csak régebbi yamaha tulajok vagytok,hogy milyen motor hasidomját lehet szépen ráfaragni az ezresre? fazer 1000
Egész európa.
Reggel még úgy volt hogy hétfőn lehet menni,délutánra már akkorra is eső lesz.