Hát vidéken vannak és már nem olyan gyakran megyek haza.
Az lenne egy opció, hogy hazamegyek hétköznap, visszateszem a gyáriakat és ott vidéken el is megyek valahova, majd aznap szedem is le
Ebben a nehézség, hogy szabadnapot kell kivenni, amit annyira nem szeretnék. Jobb lenne egy 10esért levizsgáztatni így, ez vidéken menne is, de pesten senkit se ismerek.
B eset: egyik hétvégén hazamegyek vidékre mindent visszateszek, és itt pesten bárhol átmegy. Majd mikor legközelebb megyek vidékre, visszapakolom a dolgokat.
Szeretem ennek a dobnak a duruzsolását, nem szeretném hónapon át nélkülözni.
Már kevesebb mint 1 hónap műszakim van a motoron. Hol lehetne áttolni sport dobbal? Megbízható hely kellene itt pesten. Nem szeretnék úgy járni, hogy fizetek is 10-15ezret és még meg is vágják. Van még egy gyorsan villogó ledes indexem is. Ezen kívűl minden pöpec.
Köszi!
Sziasztok!
S2-re szeretnék kicsit jobb szélvédelmet. Láttam túra plexiket, magasítókat több fajtát is. Első körben a tanácsotokat kérném kinek mi a véleménye, mit érdemes megvenni.
Köszi a választ! Oks, akkor megpróbálom Sárkány Istvánt. Nincs tehát a márkának felszentelt szerelője (amikor Calibrám volt, volt egy dedikált szerelő :D)? Esetleg okosságok, leírások összegyűjtve, tippek-trükkök? Vagy ezek inkább szájhagyomány útján?
Köszi! :)
PS: tény, hogy vagányabb színnel talán még jobb lenne, de nekem azért ez is tetszik
Szia Tivadar!
Üdvözöllek a Fazeresek körében!
Képről szépen néz ki a géped, kár, hogy egér színe van.
Jó kis gép ez, nagyon megbízható. Szerintem csak a manuel szerinti karbantartást igényli.
Nekem egyetlen hibám volt, TPS szenzor lehet hogy meg fogja majd adni magát, de ezt észreveszed, ha a fordulatszámmérő össze vissza kalimpál.
Néhány szerelő akivel jó tapasztalataim vannak: XIX. Sárkány mester, XVIII, Biti,, Pécel Diós Dani
Láncspré MOL-os talán a legjobb, de a Repsol is bevált.
Üdv az uraknak! Pénteken lettem boldog tulaja egy rókaszemű, 2003-as FZS600-nek, nagy az öröm. Első motor lévén, van jópár kérdésem. Fontosabbaktól kezdve, hogy hol találok hozzáértő szerelőt? olyan apróságokig, hogy milyen láncsprét vegyek hozzá, vagy hogy milyen rutinszerű karbantartások szükségesek a napi használathoz, és persze hogy vannak-e típus-találkozók?
Ha lehet akkor búra! Úgy néztem bontható mintha ki is lett volna cserélve,mert érdekes a ragasztása,a másik oldalon meg szerintem gyári. De sehol nem tudnak hozzá egyellőre alkatrészt,nincs valami szaki aki mindent be tud szerezni?
Valamelyik cikkben talan superbike ban pont emlitettek hogy pont feszesebb mint a sima MT.
Fene tudja,alattam a street pont betonkemeny volt,kellett a puha beallitas.
még nem volt lehetőségem, de megmondom őszintén a tracer nem tetszik külsőleg sőt ültem rajta az expon és elég puhácskának tűnt a futóműve is,de a hangjára és a menetteljesítményére nagyon kíváncsi lennék.
Az lenne egy opció, hogy hazamegyek hétköznap, visszateszem a gyáriakat és ott vidéken el is megyek valahova, majd aznap szedem is le
Ebben a nehézség, hogy szabadnapot kell kivenni, amit annyira nem szeretnék. Jobb lenne egy 10esért levizsgáztatni így, ez vidéken menne is, de pesten senkit se ismerek.
B eset: egyik hétvégén hazamegyek vidékre mindent visszateszek, és itt pesten bárhol átmegy. Majd mikor legközelebb megyek vidékre, visszapakolom a dolgokat.
Szeretem ennek a dobnak a duruzsolását, nem szeretném hónapon át nélkülözni.
Már kevesebb mint 1 hónap műszakim van a motoron. Hol lehetne áttolni sport dobbal? Megbízható hely kellene itt pesten. Nem szeretnék úgy járni, hogy fizetek is 10-15ezret és még meg is vágják. Van még egy gyorsan villogó ledes indexem is. Ezen kívűl minden pöpec.
Köszi!
S2-re szeretnék kicsit jobb szélvédelmet. Láttam túra plexiket, magasítókat több fajtát is. Első körben a tanácsotokat kérném kinek mi a véleménye, mit érdemes megvenni.
Köszi a választ! Oks, akkor megpróbálom Sárkány Istvánt. Nincs tehát a márkának felszentelt szerelője (amikor Calibrám volt, volt egy dedikált szerelő :D)? Esetleg okosságok, leírások összegyűjtve, tippek-trükkök? Vagy ezek inkább szájhagyomány útján?
Köszi! :)
PS: tény, hogy vagányabb színnel talán még jobb lenne, de nekem azért ez is tetszik
Üdvözöllek a Fazeresek körében!
Képről szépen néz ki a géped, kár, hogy egér színe van.
Jó kis gép ez, nagyon megbízható. Szerintem csak a manuel szerinti karbantartást igényli.
Nekem egyetlen hibám volt, TPS szenzor lehet hogy meg fogja majd adni magát, de ezt észreveszed, ha a fordulatszámmérő össze vissza kalimpál.
Néhány szerelő akivel jó tapasztalataim vannak: XIX. Sárkány mester, XVIII, Biti,, Pécel Diós Dani
Láncspré MOL-os talán a legjobb, de a Repsol is bevált.
Tudtok segíteni? Nagyon köszönöm előre is!
Te is inkább elmész a Hondáékhoz rotakapát tesztelni?
Fene tudja,alattam a street pont betonkemeny volt,kellett a puha beallitas.