Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én simán meglennék a B verzióval.
Hát vidéken vannak és már nem olyan gyakran megyek haza.
Az lenne egy opció, hogy hazamegyek hétköznap, visszateszem a gyáriakat és ott vidéken el is megyek valahova, majd aznap szedem is le
Ebben a nehézség, hogy szabadnapot kell kivenni, amit annyira nem szeretnék. Jobb lenne egy 10esért levizsgáztatni így, ez vidéken menne is, de pesten senkit se ismerek.

B eset: egyik hétvégén hazamegyek vidékre mindent visszateszek, és itt pesten bárhol átmegy. Majd mikor legközelebb megyek vidékre, visszapakolom a dolgokat.
Szeretem ennek a dobnak a duruzsolását, nem szeretném hónapon át nélkülözni.
Nem tudod visszatenni a gyári cuccokat arra a kis időre?
Hello!

Már kevesebb mint 1 hónap műszakim van a motoron. Hol lehetne áttolni sport dobbal? Megbízható hely kellene itt pesten. Nem szeretnék úgy járni, hogy fizetek is 10-15ezret és még meg is vágják. Van még egy gyorsan villogó ledes indexem is. Ezen kívűl minden pöpec.
Köszi!
Sziasztok!
S2-re szeretnék kicsit jobb szélvédelmet. Láttam túra plexiket, magasítókat több fajtát is. Első körben a tanácsotokat kérném kinek mi a véleménye, mit érdemes megvenni.
Szia Mafeco!

Köszi a választ! Oks, akkor megpróbálom Sárkány Istvánt. Nincs tehát a márkának felszentelt szerelője (amikor Calibrám volt, volt egy dedikált szerelő :D)? Esetleg okosságok, leírások összegyűjtve, tippek-trükkök? Vagy ezek inkább szájhagyomány útján?

Köszi! :)

PS: tény, hogy vagányabb színnel talán még jobb lenne, de nekem azért ez is tetszik
Szia Tivadar!
Üdvözöllek a Fazeresek körében!
Képről szépen néz ki a géped, kár, hogy egér színe van.
Jó kis gép ez, nagyon megbízható. Szerintem csak a manuel szerinti karbantartást igényli.
Nekem egyetlen hibám volt, TPS szenzor lehet hogy meg fogja majd adni magát, de ezt észreveszed, ha a fordulatszámmérő össze vissza kalimpál.
Néhány szerelő akivel jó tapasztalataim vannak: XIX. Sárkány mester, XVIII, Biti,, Pécel Diós Dani
Láncspré MOL-os talán a legjobb, de a Repsol is bevált.
Tegnap jelentkeztem,eddig nem kaptam tőlük visszajelzést.
Itt vannak a képek, ha érdekel írj email-t (bat77@freemail.hu)
Üdv az uraknak! Pénteken lettem boldog tulaja egy rókaszemű, 2003-as FZS600-nek, nagy az öröm. Első motor lévén, van jópár kérdésem. Fontosabbaktól kezdve, hogy hol találok hozzáértő szerelőt? olyan apróságokig, hogy milyen láncsprét vegyek hozzá, vagy hogy milyen rutinszerű karbantartások szükségesek a napi használathoz, és persze hogy vannak-e típus-találkozók?

Tudtok segíteni? Nagyon köszönöm előre is!
Köszi előre is!
Csinálok képeket délután
Sziasztok! Tudja valaki hogy az ACE-ba hol lehet a folytás? 98 LE 145 helyett....
Persze érdekel mindenképp!
Szombat reggel re terveztük, hogy meglátogatjuk őket.
Nekem van egy törött lámpám aminek a búráknak semmi baja, ha gondolod lefotózom és megnézheted milyen.
Ha lehet akkor búra! Úgy néztem bontható mintha ki is lett volna cserélve,mert érdekes a ragasztása,a másik oldalon meg szerintem gyári. De sehol nem tudnak hozzá egyellőre alkatrészt,nincs valami szaki aki mindent be tud szerezni?
időpontot is kaptál vagy csak annyi hogy szombat
Jó lenne,bejelentkeztem szombatra .....
Te is inkább elmész a Hondáékhoz rotakapát tesztelni?
Valamelyik cikkben talan superbike ban pont emlitettek hogy pont feszesebb mint a sima MT.
Fene tudja,alattam a street pont betonkemeny volt,kellett a puha beallitas.
Imi! te mész
még nem volt lehetőségem, de megmondom őszintén a tracer nem tetszik külsőleg sőt ültem rajta az expon és elég puhácskának tűnt a futóműve is,de a hangjára és a menetteljesítményére nagyon kíváncsi lennék.
Úszó ágyazású a fék? Mert akkor ez természetes.
Pedig pont gondoltam kesz blama hogy pont a yamahat nem probaltad.
én szívesen mennék, de valószínű nem fog össze jönni