Nyugi én sem csak úgy vagyok ilyen okos, végigszenvedtem ugyanezt a bukócső felszerelésekor.
Ha az esés miatt elgörbült a bukócső akkor tényleg, mert nemigen van hely
Bazz pedig néztem a túloldalán :D
Most be is ugrott hogy eredeti felszereléskor mintha két kulcsal kellett volna szórakozni :D
Sajna muszáj leszedni, mert közel van hozzá. (az esés óta)
Köszi, megnyugodtam :)
Csak semmi pánik. Semmi baja a menetnek! Kocogj át a motor jobb oldalára, a sebváltó kar végénél megtalálod az anyát ami ennek a kb. 30 cm-es csavarnak a végén van, megfogod egy kulccsal és meg tudod húzni a túloldalt a csavart.
Szerintem az egész műveltbe kár volt belefognod, kb. 2 hete cseréltem olajat, nekem kijött a csavar a bukócsőtől ami ugyan olyan mint a tied. Nem könnyen lehet odaférni még lehet le is heveredtem a motor mellé, de nekem sikerült.
Bocsi, de most értem oda, hogy tudok erre válaszolni. :S
A minap jártam Kecskeméten, hamarabb is beírhattam volna és akkor elkanyarodtam volna feléd.
Most két lehetőség van:
- Vagy összefutunk holnap, holnapután Cegléden,
- Vagy ha nem sürgős, akkor ha jöbb idő lesz elgurulok feléd.
Mindenesetre folytassuk privátban, kérlek ide írj egy üzenetet: hektor0904(kukac)gmail.com
Készítettem képeket is a betétekről, átküldeném, hogy lásd mire számíthatsz. Már amennyire használhatóak, mert elég f*s a telefonom. :S
Hello! Hétvégén olajcserekor jöttem rá, hogy nem lehet kitekerni az olajleeresztő csavart FZ6-on a Givi bukócső (tn358) miatt. Ok mondom szereljük le a bal oldalról, felül és elöl jön a csavar, viszont ahol a bal lábtartóhoz megy a cső, hiába indult meg a csavar, mert szoros volt előtte, csak tekerem, tekerem, tekerem, de nem jön ki. Kicsit lazább lett ugyan feszítés alatti kitekerésre, így el tudtam fordítani az egész csövet, hogy a leeresztő csavarhoz hozzáférjek, de ez így gáz. Kiszakadt a menet a motorban?
Annyit tudni kell, hogy tavaly volt egy kicsit a bal oldalán a moci, kaphatott ütést...
Visszafelé csavarva se szorul már meg...
Ez most már ilyen marad? Vagy lehet próbálkozni átvágni a menetet benne, ha valahogy ki tudom imádkozni a csavart?
Járt már így valaki?
Elnézést, ha félreérthető volt a szöveg. Nem tudom mi a hivatalos neve. Erre lehet rögzíteni a hátsó doboz karjait ill. az oldal táska tartó keretet is.
Egyértelműen hasznos a gyári izzónak a cseréje! Nekem Night Breaker Unlimited-em van és fantasztikus volt a változás. Ha jól látom, az említett FZ1 egy fejidomos modell. Azt mindenképp bele kell venni az érvelésbe, hogy az FZ1-nek sokkal nagyobb a lámpabúrája, ezáltal a tükör is, ami szórja az izzó fényét, és ugye ezt meg kell szorozni kettővel, mert mindkettő világít. Olyan fényhatást, mint azé, sosem érhetsz el (szerintem), de izzócsere mindenképp megéri, a maga szintjén sokkal jobb lesz!
Értem, hogy az oldaldoboztartóhoz is kell ez a "bilincs", de még sok minden más is.
Én most szereltem fel a topcase tartót (konzol, platni) és ezzel a bilinccsel sokat szenvedtem: fél cm-t kellett hajtani rajta (elég kemény acél) hogy alul be tudjam kapatni a csavart. Pedig original Givi
A PL351 és PLX351-es oldaldoboztartó konzol 1 ponton csatlakozik a topcase tartó részre és ha nincs top case, akkor ezt kell feltenni helyette tudtommal. Gyakorlatilag "segéd" felfogató
Mi csak Dobogókő irányába mentünk, de Esztergom volt a cél. Ma is Csapattunk egy kicsit a városban. Van egy kérdésem is. Már a múltkor is akartam , csak ki ment a fejemből.. A múltkori estén mögöttem jött az egyik ismerősöm fz1-el, Simán le vehettem volna világításomat, pedig jó 15-20 méterrel jött mögöttem, úgy is jobban láttam mint a sajátommal. Vagy csak az izzóm lehet valami kínai gagyi? Most nézegetem a Night Breaker unlimitedeket, van neki értelme? Ráadásul csak párban tudom venni őket..
A 936. nemmindennapifazerproblémával fordulnék hozzátok :D
A motoron ülve a bal oldali (szemből nézve a jobb oldali) tükör pár ezer km-enként elkezd mozogni. Fellazul a rögzítő csavar. Legutóbb már jobban meghúztam, de idom, műanyag minden van ott, nem szeretném eltörni.
Van valami tipp ennek a problémának a megoldására?
A 2002-2003as modellnél ezt egy 13as anya rögzíti? (nem vagyok motor közelben, hogy ránézzek)
Asszem mindennel együtt 5400 Ft körül volt. (külön csomagban voltak, külön számmal)
Ha gondolod megnézem a pontos Yamaha cikkszámot is, a csomagolását megtartottam, hátha másnak is kellene.
Valto visszahivast,gazkar szoftver frissitest csinaltasd meg,es figyelj a vezermu feszitore.
Nameg alkudj.