Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, hogy elfordult a főtengely a holtpontból, vagy nem feszítetted meg rendesen az elejét a láncnak. A lényeg, hogy megvan a hiba és következmény nélkül megúsztad.
Akkor most még 100000?
Üdv!
Nem tudom, hogy megoldódott-e már a problémád, viszont nekem is volt hasonló jelenségem! Össze-vissza mutatott az óra, hibákat is, volt hogy mentem 60-al és 250-re ugrott, és hasonlók. A műszeregység kábeleiben volt a hiba, 2 szál meg volt törve, mert nagy valószínűséggel valakik már előttem bontották le az idomzatot, tehát a motor teljes orrát, és mivel rosszul helyezték vissza a kábeleket (ezeknek dedikált helyük van, meg a csatiknak is), így egy éles műanyag rész miatt megszakadt 2 szál, és mivel a műszer digitálisan kommunikál a központi egységgel, így össze-vissza mutatott mindent!
Nagy eséllyel Neked is vmi ilyesmi lesz!
Szia Canga81!

Valamilyen elérhetőséget tudnál adni a szigetszentmiklósi szerelőhoz (Bori Attila) ?

Előre is köszi

W.
Köszi!
Értem, köszi! Ezek is még a gyári értékeken belül vannak, szóval gond nem lehet! :)
Én egyszer vittem el szervízbe az FZ6-osom, mértek hézagot, állítottak is... csak akkoriban még nem voltam annyira képben ezekkel, hogy érdemben hozzá tudjak szólni, szval szerintem szépen elcseszték nekem a hézagokat, meg le is húztak vele...
Ez volt 36 ezer km-nél. Most, így majdnem 50 ezernél úgy gondoltam, hogy ránézek a hézagokra. Vettem nyomatékkulcsot, mindent ami kellhet a dologhoz, és szétkaptam! A szívó oldalon a legtöbb szelep hézaga az alsó határon volt, pár alatta, kipufogó oldalon pedig az összes a gyári érték alsó határa alatt! Úgyhogy fogtam kiszedtem a lapkákat, és az összeset kicseréltem, szintén a Pink Motorstól rendelt Prox lapkákra, így olyan 0,16-0,17 lett a szívó oldal és 0,25-0,26 lett a kipufogó! Persze, így hogy normális a hézag, picit nagyobb a hangja a vezérlésnek, de az nem gond. A vezérműlánc is cserés volt már, meg volt nyúlva...anno azt mondták a "szakik", hogy jó lesz még az vagy 30 ezerig megint... jah, persze! Úgyhogy soha többet szervíz!
Levettem őket. Hátha csendesebb lesz. Most szép hangja van. Szívó 0,15-0,17 kipufogó 0,24-0,25.
Üdv!

Azt megkérdezhetem, hogy a hézagokat mennyire állítottad be?
Mert van ugye a gyári tól-ig intervallum a hézagokra, aztán arról mindenki máshogy vélekedik, hogy ezen belül hova célszerű vagy hova szokás állítani az értékeket.
Röviden szólva, valahogy elb@sztam. Szelephézagot állítottam (Pink motorsnál lehet venni hozzá 2,5 századonként korongot!) , majd kipróbáltam a motort, és furcsa volt. Nem értettem, miért. Nem lehetett rajta alapjáratot állítani, mert hiába betekertem a csavart csak 1100-at forgott, a hidegindítási fordulat is alacsony volt. Ha kis gázról gyorsítottam, akkor gondolkozott a motor.
Szóval szétszedtem, és láss csodát, valahogy mind két vezérműtengelyt ugyan abba az irányba eltettem 1 foggal. Nem is értem, hogy nem vettem észre. Meg kapott négy új gyertyát, ha már megint szét volt bontva és az üzemanyag szűrőt is kitisztítottam.

Ha valaki venné ki a szivattyút a tankból, akkor azt csak úgy lehet, ha a tankban lepattintjuk az üzemanyag szint jelzőt. A kis műszer alján van egy fűl, azt kell picit lehajtani és úgy csúszik le a szivattyú házáról. A benzinszűrő meg rá van erősítve a szivattyú aljára. Volt rajta kosz, szösz, de valóban nem kell gyakran tisztítani.

És ha már lent volt a tank, akkor a markolatfűtésnek a 3 gyári fehér csatlakozóját is levágtam, és inkább összeforrasztottam a vezetékeket, biztosabb az úgy.
Na mi volt?
Újra patent a gép.
Jah, ezek már elég finom szerkezetek, nem hiszem, hogy a 10w-s való bele, de talán még a 7.5 is sok. Vagy rosszul gondolom?
100körül vagyok, jobban szeretem ha keményebb a teleszkóp, mintha puha :)
Most nem nézem meg, de az FZ1 szelepelt telós?
A 10w túl vastag lesz. Hány kiló vagy? Ha nagydarab vagy, a 7.5 jó lehet, de szerintem 5w lehet a gyári.
Nem tudom, magam még nem használtam csepptöltőt, de aki igen az azok vegyesen nyilatkoztak a különböző márkákról. Én nem is tervezem még, hogy vegyek egyet, az SV-ben most 4 éves a banner és igen ritka használat mellett (volt egyben 8 hónap, hogy állt) csak egyszer kellett 2 éve és most rátölteni, de ezen kívül hónaok múlva is indított viszont Zolinak rossz tapasztalata van ezzel az akksival.....így a fene tudja mi a jó, ha sikerül eredeti Yuasa-t venni az biztos jó viszont drága.
Logikus, kérdés, ki lehet-e ezt váltani egy csilivili "karbantartós" akksitöltővel...
A kínaival nem akkor van gond ha használják hanem épp fordítva, ha ritkán megy a motor akkor lesz gáz, a sűrűbb használat szinten tartja.
Családban lévő Kawa ER-5 futármotorban 2011 nyara óta télen-nyáron napi többtucat indítás után semmi jele, hogy fáradna a Motobatt márkájú akksi. Olcsó, ezek szerint jó is.

Egyébként volt a kezemben Fazerbe való Yuasa és Toplite, és olyannyira ugyanaz volt a kettő, hogy nem csak a műanyag ház formája, de még a hegesztési hibák is ugyanott voltak rajtuk...

FZS600-ba akksi típus:
GT12B-4
GT12B-B4
YT12B-BS
CT12B-4
ET12-B4
YT12B-4
YT12B-BS
Köszi, de nincs benne csak ennyi "Yamaha Suspension Oil 01". Itt néztem elsőnek.
Láttam ja, de ennyit se adok érte
Ki tudja hol lesz a motorom 2-3 év múlva, 15.000-ig akarok venni.
Azért nem negyvenezerbe kerül egy Yuasa sem a Fazerhez:
http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa/YT12B_BS_akkumulator/
FZ1 SERVICE MANUAL Itt biztosan megvan a gyárilag belevaló viszkozítás.
A legolcsóbbat vegyed. Jelenleg 2 fajta akkumulátort lehet kapni a piacon, az egyik a Yausha, a másik a kínai. Kínaiból ezeregy féle van, de mind ugyan azt tudja. 3-4-5 évet bírnak.