hát valamit nem jól csinálok- ha bekötöm az a "0" vezetékét szépen ki is írja hogy 0 ,de attól kezdve nem vált a kijelző csak marad nullán ,ha nem kötöm be akkor nincs nulla de kiírja a fokozatokat szépen ahogy váltok
Nekem a fogyasztasom (elol -1 fogassal) 5.6 volt vegig a turan (44000km) ket szemellyel, es harom becsuletesen megpakolt dobozzal... amennyivel tobbet porog annal konnyebben ki is huzza magat...
Éppen néhány oldallal ezelőtt volt szó az FZ1 alsó fordulatszámainál jelentkező relatív erőhiányról, ezt néhányan kisebb első lánckerékkel oldják meg. Ezzel adott sebességnél nő a fordulatszám, nő a pillanatnyi teljesítmény, de a fogyasztás is.
Kb 20000 km-t használtam. A papírszűrőhöz képest alacsony fordulatnál finomabban jár és látványosan jobban veszi a fordulatot. Egy karbiszinkron nem árt hozzá. Városi fogyasztásom 5 alatt, országúti 4 körül, általában alatta. Ki kell mosni és be kell olajozni használat előtt, mert már koszos.
Ha széthúzod a csatlakozót, akkor mindegyik vezetéknél belülről van egy kis pöcök, ha azt benyomod ki tudod húzni ebből a fehér műanyagból a vezetéket, úgy egyszerűbb méregetni.
DID a goldstandard, 530-as való az FZ1-re. 17 első, 45 hátsó lánckerék, 122 hosszú lánc a gyári áttételhez.
Hány kilométer van a motorban?
Sikeresen tulaja lettem egy FZ1N -nek, lánc biztos hogy fog rá kelleni, meg tudjátok nekem mondani hogy milyet érdemes venni?
Megvan még vagy eladtad már?
Üdv:Laci
link