Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nyáron 900km-ert mentem vele (utassal) egy nap alatt, de szerintem simán meglehet vele az 1000-1500km is, nem éreztem olyat, hogy nem bírnék továbbmenni. Gyári ülésem van, 200-250km után azért meg kell állni kicsit.
Exup ha jól látom már nincs benn. Bocsánat telefonról írtam.
Köszönöm a gyors válaszokat. Néztem Phase-R_OneT motorját le a kalappal! Szép kipufogó! Csak dob vagy rendszer? Épp ha jól látom már nincs benn. Nagyon patika a motor. Mekkora a még kényelmes hatótáv?
Igen , én.
Üvegszálas poliészter.
Keress meg az adatlapomon lévő hirdetés alapján.
Csatlakozok Phase-R_OneT velemenyeihez.
Szamomra zavaro, hogy 4000 alatt halvany jelet se hozza, hogy 1000-es gepen ul az ember. Gazadasnal jol erezheto a megtorpanas. Torott vazu gepet en is sokat lattam, de mind a heggesztesnel tortent. Problemas szelepeket raktak bele, mert a szivoszelep kopik. ha meghalgatod a hangjukat a videokon amiket a netre toltenek fel, mindeniknel hallatszik a ciripelo hangjuk. En kicsereltem a szivoszelepeket, es ugy nez ki (7000km utan) nincs gond mar vele.
Futomuvileg nagyon az uton van, kozep tartomanytol egeszen jol hasznalhato a gep es nem fogyaszt sokat.
Nem hazudhatok,jol teszi,kerd el tole ha meglesz.
Egy ismerősöm 2011-es Triumph Speed Triple 1050-et akar venni. Segíts, hogyan beszéljem le a szándékáról?
Tekercshibáról nem hallottam, viszont valamelyik mágneses komponense képes volt beázni, és X idő károsította a blokkot is, ha nem foglalkoztak vele. Egyetlen egy fickót láttam erről írni, meg alatta volt egy komment, aki megerősítette, hogy látott már ilyet.
Még talán a coil ilyen elhullós dolog, az többeknek ment tönkre idővel. Bontóból 4-5e Forint a hibátlan használt, ilyen motornál ezt talán nem is lehet tételnek említeni.
Fémen mindenképp tudnak festékmélységet mérni, ha meg "kicsit" esik és nem kellett újrafesti, de mégis elrepedt, akkor az megint baj, mert a váz ritkán törik olyan baleseteknél.
Köszönöm, r1 nél voltak tekercs problémák, gyakorlatilag teljesen kiégett. Újra kellett tekercselni. Ennél a blokknál elofordul?
Ez oszt kemeny.
Hogy donti el a yamaha hogy takartak egyet vele es szepen helyreraktak vagy garis?
U.i.: nyilván jó lenne az arányokat ismerni, de nagyon ritkán olvasni, hallani ilyesmiről, szerintem ezeknél a gépeknél most már előjött volna (lassan 9 évesek), ha hajlamosak erre.
Főleg a tank alatti nagyobb hegesztéseknél: link
Messzebbről: link
Köszön a választ A váz repedés hol jelentkezik? Nézegetek most egyet 2006ost, ezzel csúsztak a jobb oldalára. Bukogomba megfogta, csak az időm sérült első ránézésre.
Szia!

Mivel régebbi túrásított R1 blokk van benne, kicsit gyengébb, mint az eredeti. Míg az R1 inkább fent húz, ez már középtartománytól kezdi, persze a maga szintjén, hiszen gyengébb, mint az R1.
A lenti tartományt a felső kárára kisebb fogaskerékkel lehet kompenzálni, így kicsit kiegyenesítve a sportkipufogó által (is) keltett teljesítményleadási egyenetlenséget.
2006 és 2007-es szürkeblokkos gépeknek van egy problémájuk bizonyos fordulatszámnál gázadáskor. Úgy, hogy nem vezettem még "jót", nem tűnt fel, csak olvastam róla. ECU flash-sel orvosolható. 2006-2007-es gyártások hajlamosak váztörésre, ami egy látható repedéssel kezdődik, ezt fontos ellenőrizned. Yamaha egyébként mind a mai napig ingyen cseréli, ha előjön. Ami még szokatlan lehet számodra, az az emissziós előírások miatti fuel-cut nyavalyája. Annyiról szól a sztori, hogy bizonyos fordulat alatt (5000 körül), ha elengeded a gázt, nem csak a benzin pumpálása szűnik meg, az injektor szelepe is bezáródik, így mikor újra rárántasz, van egy nagyon minimális késedelmi idő, mire újra begyullad a benya. 7-nél/től sokkal rezponzívabb, harapósabb. Ez 2006-tól egész 2014-15-ig így van, jellegzetes Yamaha dolog, lehet R1-nél is ez van. Igazából ennyi, ezek sem komolyak, mind megoldható.
Ja, ok.
Oda-vissza.
vice versa? Az meg mi?
Persze, vice versa működik.
Köszi. De ugyan így kell majd visszaállítani is, ugye? Lényeg, hogy mérföldbe mérje a sebességet.
Easy.
Add rá a gyújtást, de ne indítsd el a motort. "Lapozz" az összkilométer adatsorhoz és nyomd meg mindkét gombot egyszerre kb. 10 másodpercig.

Ha ez nem megy, akkor... tartsd mindkét gombot nyomva, add rá a gyújtást és a gombot tartsd tovább nyomva, míg el nem kezd villogni.

Üdv mindenkinek! Most járok itt a fórumban először. Szeretnék segítséget kérni. Eddig egy 2003as R1et vezettem, most szeretnék átnyergelni FZ1re. A véleményetek érdekelne, mik a motor gyengeségei, mire figyeljek különösen vásárláskor?
Köszönöm előre is a segítséget.
Nem tudjátok, az FZ6-os km óráját át lehet állítani mérföldre?
nebassz,ezt te csináltad? Mert engem érdekelne ilyen cucc
Mi az anyaga a sárvédőnek?
fasza,aztán mehetünk csapatni