Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Akksiból milyen méretűt és tulajdonságút kell néznem az FZS600-ba? Jelenleg nem tudom megnézni, de elkezdenék nézelődni neten utána, csak hiányoznak a paraméterek. Ha a gyári 40+, akkor tuti hogy valami más lesz 10-20 között még ha csak 3 évig lesz jó akkor is.
Megkérdezhetném mit ajánlasz/mi a gyári viszkozitás fz1 első teleszkópjába? 7.5 vagy 10w-s olaj? Előre is köszönöm!
Megnéztem a másik motorunk forgalmiját is, és ott helyesen szerepel benne, hogy 2001-es első forgalomba helyezés, és 2012-es első magyarországi forgalomba helyezés. Mindkét motort Én hoztam be és Én papíroztam le ugyanabban az okmányirodában, ezért nem az a különbség hogy nepper intézi-e. Az okmányirodai ügyintéző szokása szerintem a különbség
Az ügyfélcentrikus magyar közigazgatás ékes példája.
Visszatérve az eredeti kérdésedhez, szerintem is alvázszám alapján valamelyik Yamaha kereskedésben próbálkozz, ott mindent tudni fognak róla, na meg a eladónak csak maradt valamilye a vásárlásról.
Próbálkozni lehet. Annyit meg lehet még próbálni, hogy felhívni a központi számot hátha. Nekem azt mondták, hogy amennyiben tudom igazolni, hogy a motorkerékpár az enyém akkor kiadják. Annak a megértetése, hogy nem az enyém, hanem megvétel a szándékom nem egyszerű feladat. Némi akadékoskodás után megadta a nem tudom milyen igazgatóság telefonszámát, már fel se hívtam őket.....
Na szép! Akkor sokra megyünk a lehetőséggel. Lehet a kedves ügyintéző orra alá kellett volna dörgölni a cikket, nyílván neki egyszerűbb ha elzavarja az embert, azzal nincs gond.
Talán meg lesz a hiba. Én csesztem el valamit, bár még nem kiabálom el. Majd ha kipróbáltam valamelyik nap.
Kiszedtem a benzinpumpát, nem volt a szűrőn túl sok kosz. Bár elég trükkösen jött ki.
Ezt a cikket alapul véve mentem be az okmányirodába. Elzavartak, hogy semmi esély. Talán úgy ha a kezébe adom az eladót.... gratulálok nekik
Ezen cikk szerint lehetséges némi díj kifizetése ellenében, habár itt csak a futásteljesítményről van szó.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Értem. Nekem se világos, egyrészt hasznos, másrészt ha már büntetik a futásteljesítmény hamisítását ezt a lehetőséget megadhatnák.
Egy jo ismerosomtol kertem segitseget. Bar nem ertem miert nem lehetseges ez barki szamara. Sokat meg lehet tudni vasarlas elott.
Szia!
Okmányirodában, hogy tudtad lekérni az adatokat? Protekciód van/volt ,vagy lehetséges bárki számára? Azért kérdezem, mert én is le szerettem volna kérni vásárlás előtt a kiszemelt vas adatait, de úgy elküldtek, hogy jajj ez volt 2 napja.
Az én motorom forgalmijában benne van az első, külföldi forgalomba helyezés dátuma meg az első hazai is. Valószínűleg így normális... mondjuk nem is nepper helyezte forgalomba itthon.
Mondjuk nem feltétlen hátrány ha kinti.
Ha állapotra jó akkor minden további nélkül meg lehet venni.
Akár ha belemegy az eladó független szervízben mindent leinformálva.
Koszonom a sok segitseget. Arra jutottam,ha lesznek vasarlast igazolo iratok akkor erdekel a dolog. Ha nem lesz amibol kiderul hogy ujkent 2008ban lett vasarolva itthon akkor nem hozom el.
Yamaha rendszerében benne kellett volna lennie ha M.o-i vásárlás szerintem. Valszeg azért nem találta a haver a rendszámot, mert a motor még nem járt szakszervizben mióta behozták, így azután honnan kéne tudniuk azt. Ha nem lesznek vásárlást igazoló okmányok, akkor eléggé gyanakodhatsz. Azért a Fazer nem az a típus ami két évig álldogál a kereskedésben, főleg nem 2006 és 2008 között, amikor még "tombolt" az új motor eladási piac.
Szalonból vette? Számla vagy valami? Mindent elhagyott?
vázszám alapján a yamaha kiztárt hogy nem tudná.
Az enyém digó és a kinti forgalombahelyezést irták a magyar forgalmiba.
Tehat a magyar forgalmibol nem fog kikiderulni ha esetleg kinti motor volt? Allitasa szerint mo.i a motor. Ujjonan vette szalonbol. Okmanyirodaban utananezettem a rendszamnak,es ott stimmelnek az adatok amiket mondott a tulaj.yamahas ismerosom mondott teljesen mas dolgokat,sot o a rendszamat sem talalta a rendszerben. Valoszinu a yamaha rendszere volt a hibas.
A tulaj mit mond? Ha azt állítja magyarországi, kérdezd meg, melyik szalonban vette. Egyszerű ez.
Az én előző motorom is külföldi volt és ott is a magyarországi forgalomba helyezés volt megadva a forgalmiba, 2007es volt a motor, 2009ben került magyarországba
Ha ez segít: Nekem a 2010-ben behozott 1997-es évjáratú motornál a forgalmiban a "B" és az "I" rovatba is ugyanazt a dátumot írták, a 2010-es forgalomba helyezését. Előtte Olaszországban tizenévig forgalomban volt. Tehát a magyar hatóságok az "első nyilvántartásba vétel időpontja", és az "első magyarországi nyilvántartásba vétel időpontja" rovatot egybe mosták esetemben. Meglehet ez nem egyedi eset, és Te is ilyennel találkoztál. Valószínű az esetedben, hogy a motor 2006-os, kint forgalomban volt, majd behozták ide 2008-ban, és azóta egy tulaja volt itthon.
Magyar okmanyokban fel van tuntetve az elso forgalomba helyezes? Meg ha kulfoldrol valo a motor akkor is ugye? Talaltam egy magyar forgalomba helyezesut ,2008as,elso tulajtol. Alvazszam alapjan viszont 2006 3.hoban lett forgalomba helyezve olaszorszagban. Lehet rendszer hiba,vagy ott tevedes nem szokott elofordulni? Hogy tudhatom meg biztosan hogy honnan szarmazik a motor?
Koszonom a segitseget.
Köszi!
Szólj majd ,ha van valami infód.
Köszönöm!
Benne van a pumpában, nem rendelhető külön :(