Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elkuldened mégegyszer?
Nem. Csak a holt játékot vettemkkisebbre
Gázbowden volt szétszedve?
Tanácsra lenne szükségem. Miért nem tudom az alapjáratot feljebb tekerni 1100/min-t ől nagyobbra? Már becsavartam az alapjárati csavart teljesen, de nem reagál rá.
Mellesleg mikor hideg motort indítok, akkor is 1200-1300 fordulaton küszködik.
Sziasztok! S2-re keresek leírást, főképp az óra beállítások érdekelnének.
Valaki tudna ebben segíteni?
Szia!

Amint megkapom válaszolok :)
Heló Norbi!
Küldtem neked egy mailt.
Ha bármi kell írj nyugodtan emailt :)
Köszi! Nekem is apróságok kellenének.
kösziköszi
hátha Neked elhiszik, hogy csökken a hézag a lapkásoknál
Szia. Köszi. Szóval így is van még tartalėkom. Persze, gyakrabban fogom ellenőrizni őket.
Szia!
0,18 környéke, ha jól emlékszem. Gyárilag mind a felső értékre van állítva. 0,29-0,30. Az FZ6 esetében normális esetben csak csökken a hézag. A felső értékre állításnál szinte biztos, hogy nem kell 40 ezerig levenni a szelepfedelet. Így az általad leírt, esetben én biztos lefelezném az ellenőrzés intervallumát.
sikerült bekötnöm a fokozatkijelzőt még a mechanikán kell gondolkodnom ,mert a váltó rudazatára szereltem a mágnest és az viszont nagyon keveset mozdul .
Heló!
Tudsz-e már valamit,hogy mikor jössz.?
Adj egy mail címet és átküldöm!
Enyèm mèg ott van! De kèrnèk szèpen egy telszámot, lehet akkor èn is átszokok! Köszi
Na leszervizelve a vas. Régebben írtam ugye hogy a Mirek motornál volt télen tároltatva, ami 30 pénzbe került fél évre. Ez tartalmazta a teljes átnézését a motornak, hibák feltárása esetén árajánlat készítést, akku töltést, mosást szezon előtt. Na most az átnézés megtörtént, hibákat felsoroltam már, de most is megteszem: első fékbetétek csere, hátsó betét és tárcsa csere, kormánycsapágy csere, kuplung kinyomó csere, olajcsere. Erre kaptam egy 150-es ajánlatot, amit kicsit sokalltam, főleg úgy hogy ezen felül lett volna még egy szelephézag ellenőrzés valamint karbi szinkor. Elvittem tehát egy ajánlott szerelőhöz Szigetszentmiklósra, kifejezetten Yamahás, Bori Attila. 3 nap alatt átnézte a gépet és el is készült vele. Cserélte a betéteket EBC-re, hátsó tárcsát még nem látta indokoltnak, az maradt. Cserélte a kormánycsapágyat gyárira, olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, karbiszinkron, szelephézag ellenőrzés. Kuplungnak semmi baja, az viszont kiderült hogy a bowden kb 3 szálon lógott, jó hogy elértem vele odáig. Csere. Az ár tádááááám: 60.000.- pénz. Öröm, bódottág Ja és még a 12V csatimat is felszerelte
Dunakeszi jarmujavitoban van ismerősöm, egyébként ilyen kis tételt nem vállalnak
Hol vágatod, ha nem titkos?
Ma kértem árajánlatot a lezervagotol, amint megkapom irok
Engem érdekelne, mennyibe kerülne?
Kozmax!
Ti milyen minimum kipufogó szelephézaggal találkoztatok eddig Fz6-oson? Ketyegett valamelyik, zavart, levettem most őket 0,23-ra, szerencsére volt itthon megfelelő lapka. Most csend van. Maradhat ez így, ha sűrűben (10-20 ezrenként) rájuk nézek nehogy kritikus érték alá csökkenjenek?
Ja, most látom, hogy Fz1-es, nem 6-os.
Mennyibe kerülne?
nem kaptam emailt tőled