Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyon köszönöm ,megpróbálom valami tűvel talán hozzáférek
Mindenképp kérdezd meg azért mástól is!
Ha tippelnem kellene, akkor az üresjelző a barna vezeték (kép megtévesztő a sötétzöld melletti a barna, tehát a 7es felső részén lévő, a 8 alja pedig csokoládé színűnek kellene lennie, de szerintem pont fordítva van vagy színvak vagyok). A "csakgyújtáskoráram" pedig a mellette lévő a piros zöld csíkkal 6os teteje. De azért kérdezz meg egy villanyszerelőt is, azonnal megmondja, hogy jót mondtam vagy oltári nagy hülyeséget!
van éppen de nem igazodok el rajta
Service manualban nincs kapcsolási rajz?
Szerintem a Piros és a Zöld vezetéket még véletlenül se vágd el minden robbantós filmben az a kakukktojás. A többit szabadon nyiszálhatod
most akadt el igazán a fokozatkijelzős projekt
ez a kábelköteg tartalmazz a "0" visszajelző vezetékét és a "csakgyújtáskoráramot" ezt kimérni képtelenség annyira nem lehet hozzáférni ,valakinek lenne ötlete hogyan tovább?
Előző oldal 66088 hsz!
Koszonom a segitseget. Amin megakadt a tekintetem ez a vaz tores dolog. Hol torhet a vaz? Mit kell jobban szemugyre venni ha megnezek egyet?
Jó az valamire? Illetve száraz vagy olajozós, és mosogatós?
Egy oldalt lapozz vissza és olvasd el a 66086. hsz-t. Biztosítás függ pár dologtól kalkulátor gyors kidobja mennyi az annyi. Teljesítményadója enyémnek például 25.500Ft. Én átlagba 7-8literrel járok vele, 100-110es utazóval beéri 5.5-6al.
Használt BMC légszűrő FZS600-hoz kell-e valakinek?
Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni. Fz1 vasarlasat tervezem tavaszra.Az N-es verziot.Par infot irjatok a motor fenntartasi koltsegeirol! fogyasztas,biztositas,szeria hiba (ha van ilyen),meghibasodasok? Van e kulonbseg az evjaratok kozt. Mondjuk egy 2006os es egy 2008-2009 es kozt?
Koszonom a segitseget
Udv Roland
Sziasztok! Segitséget kérnék tőletek fz6-hoz keresek rugóstag álitó kőrmöskulcsot, vagy komplett gyári szerszámkészletet. Ha tudtok segitsetek. Köszönöm. T: 30-4413-661
Én ezen indulnék el. ("FZ1 adjustable peg", de lehet, hogy kompatibilis a Yamaha többi terméke is, így az FZ1 kicserélhető mondjuk Yamaha-ra)
Koszi az otletet
Probaltam rakeresni, hogy hogy nez ki (lemasolnam) de nem kapom...
Vajon mi a kulcsszo a keresesehez?
Sose mondtam hogy az élvezet,csak egy 7-800 Km-es ausztriától felannyira fáradok el mint ugyanennyi ótópályától.

Volt minden már ilyen hosszban.
Karlobagnál már este 9-kor ereszkedtünk a szerpentinen full mellékutas-főutas-de még kihalt-lebombázott egysávos is boszniában meg ótópálya olaszban fullvégig.(jelentem muszáj-ból)
Barátnő hiányában csak akkor viszek utast, ha rám sóznak valakit.
De most vettem üléspúpot, szóval a motorom totál anti-punci lett.
(it takes more love to share the saddle than it does to share the bed)
eBay-en vannak ilyen "távtartók", amivel pár centivel lentebb és előrébb kerül az utas lába. Sportmotorokon ülnek úgy a csajok, mint a békák, a nyakukban van a lábuk, irtózatos lehet.
Az utas nem szokott panaszkodni, hogy elall a laba a magasan hatul levo labtarton?
Nalunk panasz van, azt mondja, hogy a Z1000-en nem faradt igy a laba.
Most azon filozok, hogy legalabb a hosszu utakra keszitenek egy kicsi atalakittot, hogy lennebb es elorebb legyen a laba...
Én autópályán zenézek. Pályának számomra csak az a lényege, hogy gyorsan elvigyen A-ból B-be, ahol kezdődik a móka vagy épp dolgom van. Sosem az élvezetről szólt.
Ja várj. . .
Magyarországon nem is lehet egyirányba 600 km-t menni.
1000 Km szerpentines-ausztriás feleolyan fárasztó mint 1000 Km autópálya.
Örülök, hogy neked is tetszik!

Igen, az Exup is kikerült belőle. Eléggé megoszlottak a vélemények róla. R1-gyel kapcsolatban azt olvastam, hogy a hang tompításán kívül semmilyen funkciója nincs, FZ-nél tán balanszíroz az alsó-közép-felső tartományok átmeneténél. Az biztos, hogy mikor felkerült rá a kipufogó (ezzel együtt távozott az Exup) alul gyengébb lett, viszont felülre került némi plusz (arányaiban többet adott, mint vett el a teljesítményből), és ezáltal volt egy gap (szakadék?) és 7e körül kilőtt, mint a rakéta, és onnan szárnyalt is. Ekkor jött a képbe a kisebb fogaskerék ötlete, amivel egyenletesebb lett (de ahogy fiu is mondja, alul még arányaiban mindig gyengébb - de csak arányaiban; már bő 5000 km-t mehettem az FZ1-gyel, mikor lett vevő a 6-osomra és én hoztam-vittem a papírok intézésnél, műszakinál és bizony érződött, hogy a nagytesó mennyivel erősebb. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy hozzászoktunk az FZ1 összességében vett teljesítményéhez, és az "alul-felül" egyenlőtlensége miatt arányaiban alul tényleg még fért volna/férne bele kakaó.)
Ja és igen, csak slip-on dobom van, és a leömlőben még benne van a katalizátor is. Állítólag addig nem érdemes kiszedni, míg nincs benne PC, mert az a plusz levegő, amit kivétel után kapna, tényleg megbolygatna mindent.

Leghosszabb egynap talán 650 km volt. Ausztriában szellemileg fáradtam el, de a seggem még bírta volna. Sok szerpentin, kanyargás nagy figyelmet igényel, és egyszerűen elfárad az ember a nap végére. Romániába/Erdélyben megint más, mert 600 km nem hangzik soknak, csak lehet épp fél nap kell hozzá, mert a kamionforgalom megfogja a haladást. MO-n 600 km, ezeken a szar utakon NAGYON sok. Mikor jöttünk haza Ausztriából a Balaton alatt (ebben a térségben volt egyedül elfogadható az út, se előtte, se utána nem), nevetnem kellett, annyira fájt mindenem. Nem főúton jöttünk, és irtózatosan rossz volt az infrastruktúra. Szóval legközelebb, ha el kell hagyni MO-t, csak pályán megyek! A kellemetlen részét gyorsan le kell tudni és hagyni kell időt, benzint a jó részekre.
Nekem a leg hosszabb kirándulás annó az R1 el a Großglockner volt 1200 km 2 nap alatt. Mellékutakon toronyiránt, volt hogy földúton is. Szerettük volna egész Ausztriát egyszerre látni
Ki lehetett bírni de miután hazaértünk 2 hétig izomláza volt mindenemnek.
En 1000 km fole nem kivankozok, mert holnap is nap van.... nekem 700-800km eleg... tegyuk azt hozza, hogy ez nagyon utfuggo...