Ha tippelnem kellene, akkor az üresjelző a barna vezeték (kép megtévesztő a sötétzöld melletti a barna, tehát a 7es felső részén lévő, a 8 alja pedig csokoládé színűnek kellene lennie, de szerintem pont fordítva van vagy színvak vagyok). A "csakgyújtáskoráram" pedig a mellette lévő a piros zöld csíkkal 6os teteje. De azért kérdezz meg egy villanyszerelőt is, azonnal megmondja, hogy jót mondtam vagy oltári nagy hülyeséget!
most akadt el igazán a fokozatkijelzős projekt
ez a kábelköteg tartalmazz a "0" visszajelző vezetékét és a "csakgyújtáskoráramot" ezt kimérni képtelenség annyira nem lehet hozzáférni ,valakinek lenne ötlete hogyan tovább?
Egy oldalt lapozz vissza és olvasd el a 66086. hsz-t. Biztosítás függ pár dologtól kalkulátor gyors kidobja mennyi az annyi. Teljesítményadója enyémnek például 25.500Ft. Én átlagba 7-8literrel járok vele, 100-110es utazóval beéri 5.5-6al.
Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni. Fz1 vasarlasat tervezem tavaszra.Az N-es verziot.Par infot irjatok a motor fenntartasi koltsegeirol! fogyasztas,biztositas,szeria hiba (ha van ilyen),meghibasodasok? Van e kulonbseg az evjaratok kozt. Mondjuk egy 2006os es egy 2008-2009 es kozt?
Koszonom a segitseget
Udv Roland
Sose mondtam hogy az élvezet,csak egy 7-800 Km-es ausztriától felannyira fáradok el mint ugyanennyi ótópályától.
Volt minden már ilyen hosszban.
Karlobagnál már este 9-kor ereszkedtünk a szerpentinen full mellékutas-főutas-de még kihalt-lebombázott egysávos is boszniában meg ótópálya olaszban fullvégig.(jelentem muszáj-ból)
Barátnő hiányában csak akkor viszek utast, ha rám sóznak valakit.
De most vettem üléspúpot, szóval a motorom totál anti-punci lett.
(it takes more love to share the saddle than it does to share the bed)
eBay-en vannak ilyen "távtartók", amivel pár centivel lentebb és előrébb kerül az utas lába. Sportmotorokon ülnek úgy a csajok, mint a békák, a nyakukban van a lábuk, irtózatos lehet.
Az utas nem szokott panaszkodni, hogy elall a laba a magasan hatul levo labtarton?
Nalunk panasz van, azt mondja, hogy a Z1000-en nem faradt igy a laba.
Most azon filozok, hogy legalabb a hosszu utakra keszitenek egy kicsi atalakittot, hogy lennebb es elorebb legyen a laba...
Én autópályán zenézek. Pályának számomra csak az a lényege, hogy gyorsan elvigyen A-ból B-be, ahol kezdődik a móka vagy épp dolgom van. Sosem az élvezetről szólt.
Igen, az Exup is kikerült belőle. Eléggé megoszlottak a vélemények róla. R1-gyel kapcsolatban azt olvastam, hogy a hang tompításán kívül semmilyen funkciója nincs, FZ-nél tán balanszíroz az alsó-közép-felső tartományok átmeneténél. Az biztos, hogy mikor felkerült rá a kipufogó (ezzel együtt távozott az Exup) alul gyengébb lett, viszont felülre került némi plusz (arányaiban többet adott, mint vett el a teljesítményből), és ezáltal volt egy gap (szakadék?) és 7e körül kilőtt, mint a rakéta, és onnan szárnyalt is. Ekkor jött a képbe a kisebb fogaskerék ötlete, amivel egyenletesebb lett (de ahogy fiu is mondja, alul még arányaiban mindig gyengébb - de csak arányaiban; már bő 5000 km-t mehettem az FZ1-gyel, mikor lett vevő a 6-osomra és én hoztam-vittem a papírok intézésnél, műszakinál és bizony érződött, hogy a nagytesó mennyivel erősebb. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy hozzászoktunk az FZ1 összességében vett teljesítményéhez, és az "alul-felül" egyenlőtlensége miatt arányaiban alul tényleg még fért volna/férne bele kakaó.)
Ja és igen, csak slip-on dobom van, és a leömlőben még benne van a katalizátor is. Állítólag addig nem érdemes kiszedni, míg nincs benne PC, mert az a plusz levegő, amit kivétel után kapna, tényleg megbolygatna mindent.
Leghosszabb egynap talán 650 km volt. Ausztriában szellemileg fáradtam el, de a seggem még bírta volna. Sok szerpentin, kanyargás nagy figyelmet igényel, és egyszerűen elfárad az ember a nap végére. Romániába/Erdélyben megint más, mert 600 km nem hangzik soknak, csak lehet épp fél nap kell hozzá, mert a kamionforgalom megfogja a haladást. MO-n 600 km, ezeken a szar utakon NAGYON sok. Mikor jöttünk haza Ausztriából a Balaton alatt (ebben a térségben volt egyedül elfogadható az út, se előtte, se utána nem), nevetnem kellett, annyira fájt mindenem. Nem főúton jöttünk, és irtózatosan rossz volt az infrastruktúra. Szóval legközelebb, ha el kell hagyni MO-t, csak pályán megyek! A kellemetlen részét gyorsan le kell tudni és hagyni kell időt, benzint a jó részekre.
Nekem a leg hosszabb kirándulás annó az R1 el a Großglockner volt 1200 km 2 nap alatt. Mellékutakon toronyiránt, volt hogy földúton is. Szerettük volna egész Ausztriát egyszerre látni
Ki lehetett bírni de miután hazaértünk 2 hétig izomláza volt mindenemnek.
ez a kábelköteg tartalmazz a "0" visszajelző vezetékét és a "csakgyújtáskoráramot" ezt kimérni képtelenség annyira nem lehet hozzáférni ,valakinek lenne ötlete hogyan tovább?
Koszonom a segitseget
Udv Roland
Probaltam rakeresni, hogy hogy nez ki (lemasolnam) de nem kapom...
Vajon mi a kulcsszo a keresesehez?
Volt minden már ilyen hosszban.
Karlobagnál már este 9-kor ereszkedtünk a szerpentinen full mellékutas-főutas-de még kihalt-lebombázott egysávos is boszniában meg ótópálya olaszban fullvégig.(jelentem muszáj-ból)
De most vettem üléspúpot, szóval a motorom totál anti-punci lett.
(it takes more love to share the saddle than it does to share the bed)
eBay-en vannak ilyen "távtartók", amivel pár centivel lentebb és előrébb kerül az utas lába. Sportmotorokon ülnek úgy a csajok, mint a békák, a nyakukban van a lábuk, irtózatos lehet.
Nalunk panasz van, azt mondja, hogy a Z1000-en nem faradt igy a laba.
Most azon filozok, hogy legalabb a hosszu utakra keszitenek egy kicsi atalakittot, hogy lennebb es elorebb legyen a laba...
Magyarországon nem is lehet egyirányba 600 km-t menni.
Igen, az Exup is kikerült belőle. Eléggé megoszlottak a vélemények róla. R1-gyel kapcsolatban azt olvastam, hogy a hang tompításán kívül semmilyen funkciója nincs, FZ-nél tán balanszíroz az alsó-közép-felső tartományok átmeneténél. Az biztos, hogy mikor felkerült rá a kipufogó (ezzel együtt távozott az Exup) alul gyengébb lett, viszont felülre került némi plusz (arányaiban többet adott, mint vett el a teljesítményből), és ezáltal volt egy gap (szakadék?) és 7e körül kilőtt, mint a rakéta, és onnan szárnyalt is. Ekkor jött a képbe a kisebb fogaskerék ötlete, amivel egyenletesebb lett (de ahogy fiu is mondja, alul még arányaiban mindig gyengébb - de csak arányaiban; már bő 5000 km-t mehettem az FZ1-gyel, mikor lett vevő a 6-osomra és én hoztam-vittem a papírok intézésnél, műszakinál és bizony érződött, hogy a nagytesó mennyivel erősebb. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy hozzászoktunk az FZ1 összességében vett teljesítményéhez, és az "alul-felül" egyenlőtlensége miatt arányaiban alul tényleg még fért volna/férne bele kakaó.)
Ja és igen, csak slip-on dobom van, és a leömlőben még benne van a katalizátor is. Állítólag addig nem érdemes kiszedni, míg nincs benne PC, mert az a plusz levegő, amit kivétel után kapna, tényleg megbolygatna mindent.
Leghosszabb egynap talán 650 km volt. Ausztriában szellemileg fáradtam el, de a seggem még bírta volna. Sok szerpentin, kanyargás nagy figyelmet igényel, és egyszerűen elfárad az ember a nap végére. Romániába/Erdélyben megint más, mert 600 km nem hangzik soknak, csak lehet épp fél nap kell hozzá, mert a kamionforgalom megfogja a haladást. MO-n 600 km, ezeken a szar utakon NAGYON sok. Mikor jöttünk haza Ausztriából a Balaton alatt (ebben a térségben volt egyedül elfogadható az út, se előtte, se utána nem), nevetnem kellett, annyira fájt mindenem. Nem főúton jöttünk, és irtózatosan rossz volt az infrastruktúra. Szóval legközelebb, ha el kell hagyni MO-t, csak pályán megyek! A kellemetlen részét gyorsan le kell tudni és hagyni kell időt, benzint a jó részekre.
Ki lehetett bírni de miután hazaértünk 2 hétig izomláza volt mindenemnek.