Sok mindent lehet olvasni, hallani az akkumulátorokról.
Csak a saját és barátaim tapasztalataira tudok támaszkodni.
Állítólag a gyárilag zárt kivitelű akkuk jobb minőségek.
Saját tapasztalatom, hogy a noném és Banner szárazon töltött akkuk egyformán két évet bírtak.
Barátaimnál szinte hihetetlen módon a Landport termékek, bizonyítottan 5éve használatban vannak és még köszönik jól vannak!
Elég költség hatékony!
Helló!igen sikerült megtalálni a probléma okát.A jelenségek ugyanazok voltak mint nálad Is.Itt az volt a gond,hogy az elöző tulaj a fejidomban nem kattanásig nyomta össze a csatit,amiben az a két szál fut ami a jelet viszi az ecu és a kijelző között a fejidom bal oldalában.Gondolom a rázkódástol nem volt kontakt és azért mutatott mindent össze vissza.Szóval összenyomtam a csatit(de persze végig mértem a két szálat nincs e esetleg megtörve mégis valahol)és azóta minden rendben vele
Sziasztok. Eladó fz6 2005 sport dob . Kék tankbőr . Ill. 3 részes táska . Ha esetleg érdekel valakit azt kérem hívjon ! 06309485066 számon . Itt ritkán vagyok sajnos !
Ez meg egy olyan bicikli, h nekem most kevesebb km van az órámban mint tavaly a szezon kezdetekor. Ugyanis műszeregységet cseréltem, és az "újban" 791km volt...
Azóta voltam vizsgán is, a régi órán ugye egy nagy paca látszik csak. Persze leírták, h óracsere, és lefényképezték a régit. De hogy a paca alatt 3e vagy 13e km van-e azt ránézésre nem nagyon lehet megmondani. És míg autóknál ez nehezebb és ritkább művelet, addig a motorokat szinte mindenki átalakítja valamilyen szinten. Hogy ez most, doboztartó, hasidom vagy komplett fejrész csere az változó. De amíg ilyen szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a gyári állapottal köszönő viszonyban sem lévő vasak lényegében kérdés nélkül átmennek a vizsgán, az óra állást is maximum érdekességképpen tekinthetjük meg.
És akkor már azt a vonalat ne is forszírozzuk, hogy van aki a 150 decibeles dob helyére pattintja fel a gyárit a vizsga erejéig, más nagyjából ugyanennyi idő alatt applikálhatja fel az "ünneplős órát" amibe két évente csak az a kétszer 10km kerül ami a vizsgabázisig és onnan hazáig "eltelik". így Vehetünk húsz éves motort nyolc ezer km-el. .-)
Vélhetően ezért mondták nálam okosabbak, hogy állapotot veszünk nem évjáratot...
Én két szervizbe vittem eddig a motort mikor garis volt még, illetve alkatrészeit, telószimering cserére. Egyik Gyöngyösön, másik Pesten. Egyik helyen se volt semmi problémám.
Én motul 7100 10w40et rakok bele. Tökéletesen bevált. Fagyállóból meg alu kímélő legyen. Motulnak is van fagyállója nekem nem az van benne, de ajánlották mert 5-10 fokkal alacsonyabb lesz a hőfoka én nem hittem benne, így sima ment bele... Nyáron jól jönne, városban pillanatok alatt 100fokon van a vize.
Biztos,hogy mar volt errol szo.vettem egy 2008as Fz1S-t. Milyen olajat javasoltok bele? Fagyallot is lecserelem,az mindegy milyen? Olaj jelenleg Yamalube 4s 10w40 Van benne.
Koszonom
na még egy kérdés a szelephézagállítással, amikor jelre állítom a főtengelyt akkor az első henger szívó és kipufogó szelepeit kell megnéznem ügye? ebben az állásban a vezérműtengely bütykeinek felfele kell állnia vagy nem feltétlenül?
Van valakinek ötlete, hogyan tudnám az FZ1-es oldalkitámasztóján-amibe jobb esetben beleakad a csizma sarka amikor ki kell oldalra rúgni- mivel tudnám meghosszabbítani? Gyárilag elég alul méretezték sajna...
Igen, így van, mágnessel szedtem én is ki!
Legjobb vmi régi winchesterből bontott erős fajta, az biztos kikapja, a hézagoló korong így benne marad a csészében....
Csak a saját és barátaim tapasztalataira tudok támaszkodni.
Állítólag a gyárilag zárt kivitelű akkuk jobb minőségek.
Saját tapasztalatom, hogy a noném és Banner szárazon töltött akkuk egyformán két évet bírtak.
Barátaimnál szinte hihetetlen módon a Landport termékek, bizonyítottan 5éve használatban vannak és még köszönik jól vannak!
Elég költség hatékony!
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls...*V1&keres=YT12B-4