Harmatgyengének azért nem nevezném, de az tény hogy sehol sem tépi le az ember fejét, viszont 1500-tól 9000-ig ugyan olyan vehemenciával húz. Szóval alul meg középen él szépen, felül meg nem tesz rá semmit. Mondjuk a hengerenkénti két szelep más karaktert nem is nagyon tenne lehetővé. A 3000-res fordulaton elérhető 60 nm nyomatéka azért feledtetni tudja az esetleges teljesítménybeli hiányosságait.
Nem egy rakéta, kell neki 4 másodperc 100-ig, de 150-160-nal a világból kiszalad.
Szia! Bocsi a zaklatásért, de most van padon a dobom. Ha jól értem akkor a két vékony cső kivág, majd kb 7 cm hosszú 40-es cső helyére és kész? Ne cikázzon feleslegesen a gáz annyit.
Valamiért vonz a Divi egyszerűsége. Na nem, mintha a Fazerek annyira bonyolult gépek lennének, de ez a sok hülye vízcső nem hiányozna, meg a lánctakarítás se...
Ettől függetlenül biztos, hogy lesz egyszer egy FZS1000-em, régóta álom az is.
Még annyi, hogy ha tényleg 36k van benne akkor az azt jelenti hogy nem lehetett több mint 15-20k benne amikor a jelenlegi tulajdonosához került.. vagy 2007-ig nem futhatott többet (valamikor ekkor jött ki a PR2).
Mert a Divin egy szett gumi lazán elmegy 15 ezer kilométert, a PR2 meg 20 fölött.. na most a hirdetési képen a PR2 van, a szövegben meg vadiúj bridgestoneról ír.
Az meg elég életszerűtlen (bár nem lehetetlen) hogy egy nagy sporttúra az első 9 évében csak 15-20 ezret fusson..98-ban kb azon az árszinten lehetett a 900-as Divi mint ma egy hasonló 1000- 1200es sport-túra, ott pedig jellemzően az első tulajnál az első pár évben repülnek bele a kilométerek a motorokba.
A kilométer persze nem jelent semmit, mert 2-300 ezret lazán elfut, azonos, nem csökkkenő használati érték mellett egy 900-as divi pár lánc cserével, de akkor is furcsa ez a nagy esküdözés a valós óraállásra.
Ha tudsz várni még az is lehet hogy az enyémet is megveheted, sokkal kevesebbért. Ha bejön az XT két túramotorra nem lesz szükségem.. vagy ha igen én leszek a világ legboldogabb embere, mert az azt jelentené hogy feszt kirándulnék.
Egyébként, a túl alacsonyra helyezett dobozokon és a (számomra) magasnak tűnő hirdetési áron kívül én nem látok benne kivetnivalót.
Bár hiányolom róla kapásból, a magasabb kormányt, a fém fékcsöveket.. a nem állítható plexi meg vagy jó vagy nem. egyébként kép alapján sokkal szebb állapotban van mint amilyen az enyém volt amikor vettem.
Sziasztok kéne egy kis info fazer 1000re 2001-2005évjárat hátsó doboztartó van e valakinek eladó vagy a citibike-os 18.000ért tökéletesen jó vagy kinek milyen ötlete van köszi előre is
hali. megkérdezhetem mennyi volt a léptetővilla és a fogaskerék és hogy honnan rendelted,vagy rendelte aki csinálta ?
nekem van egy fordulatszám tartomány amikor kettőt nehezen veszi,bár az alatt és felett semmi gond ezért még nem szántam rá magam a cserére és télig már biztosan nem is fogom .
Kicsit idejétmúlt masina de valóban örökké menni fog...