Már el is felejtettem, hogy megy 150 póniló, de annyit beszélünk róla, hogy elkezdett hiányozni a motorozás. Pedig eddig szépen leült a dolog.
Téli projektek mindjárt kész vannak, majdnem megvan minden, amit kiterveltem. Pár nap múlva Görögországból jön egy cucc.
Aztán tavasszal szelepes-hézagos-szinkronos szerviz és kész is minden egy jó időre.
Jelenleg a mobile.de-n 411 db eladó,ebből a legolcsóbb egy 76000.-et futott 2009-es.Pont mint az enyém.
Asszem nem tudnak eleget gyártani annyira viszik.
FZS1000-ből 91db van a legolcsóbb 2000 euro.
FZ1-el nem tud mit kezdeni a mobile keresője.........ritka és kiba...tt drága.
Modhatnám hogy egy különlegesség.
FZ1-eseket nem törnek, hogy mázsaszámra legyen alkatrész minden sarkon. FZ1-esek vásárlóköre is megvan, ugyanúgy, mint a 6-osnak, vagy egy Harley-nak vagy egy R1-nek. S úgy látszik, értünk a motorjainkhoz.
Nem is a lebontásra gondoltam, hanem egyszerűen venni egyet.
Az R1/R6-os hasonlósága miatt sok mindent megtalálni a másik oldalon, sőt, kis átalakítással még sokkal jobbá is lehet tenni R1-es alkatrészekből. Elvétve látni hirdetéseket, ahol szétszedett motor alkatrészeit árulják, szerencsére még nem kellett utána nézzek. Fejidomból épp van egy eladó röhögségesen olcsón. link
Srác hirdeti a motorját USA-ban, mai árfolyamon 1.250.000-ért. 2008-as, ~20.000 km-rel. Pedig ott ez az összeg sokkal kevesebb, mint nálunk.
Arról jutott eszembe, hogy miből mennyi alkatrész van itthon és a környéken.
De elotte lecsempezzuk a kecojat.