Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tiédre rápillantva igazán irigylésre méltó helyszínekre és élményekre bukkanhatunk az biztos! :) Élmény volt végigpörgetni a képeket.
A jövő héten, ha a kezemben az adás-vételi a gépről, akkor kitöltöm normálisan az adatlapot és teszek fel képet is róla. Addig még "phantomként" tengődök a cybertérben...
1000-es sportmotort egy 600-as sporttúrára?
Direkt a csutkás Thunderacét cseréltem le Fazerra, elsősorban a kormány miatt
Így illik, így szokás.
Inkább attól félek, hogy egy adatlapot vesz valaki releváns, hiteles, feddhetetlen tanúbizonyságnak bármire is :) Az egyenesen megrémiszt...
Ideje atszerelni csutkasra az uj szerzemenyt.
Ha Szegeden járok, elkaplak!
Öbölháborús adatlapkommandó-szindrómád van.
Az adatlapkommandótól nem félsz?
Minden nap előfordul, hogy centizni kell a városban .
Mindegy számomra előnyösebb a keskeny (normál) kormány.
Országuton is kevesebb szelet fog vele a motoros.
Sose okozott gondot a kocsik kozt manoverezes,kb 6-10 centi plusszrol beselonk osszesen.Nem egy asonyelrol.
Szel.........na ne kezdjuk a szelezesz.
Igen a nagyon lassu manöverezésnél egyrészt jó a széles kormány (mondjuk terepen) de pl városban a kocsik között nem jó . Országuton is csak több szelet fogsz vele.
Nem.mert a sportmotorokkal sokkal labilisabb a lassu manoverezes.Ott tobbet nyom a latba az idom mogotti bujas miatti kisebb legellenallas es nagy sebesseggel nem kormannyal kanyarodsz hanem iniabb dolsz.
En mikor mentem csutkas geeppel igen zavaronak talaltam a manoverezest.
Ennek ellentmond, hogy éppen a sportmotoroknak a legkeskenyebb a kormánya, ahol nagyon pontosan, finoman kell a kanyarokat kezelni
A nagyobb erőkar miatt könnyebb a kanyarra dönteni.
Szerencsére az enyém is magyar Szfv-i, én vagyok a 2. tulaj. 33 ekm-el, bár a meglévő szervizkönyv nem volt vezetve, de a márkakereskedő akinél vettem, azt mondta hogy teljesen reális. Még valamiféle garit is igért- gondolom ha valami durva dolog derülne ki.
Nem ismerem melyik évjárat milyen volt, az enyém 2006-os vége gyártásu, a blokk és a váz is ezüst, a felni pedig fekete.
Tudtommal késöbb lett felkete a blokk és váz. Lehet, hogy a tied mégújabb?
Láncba nem tudok tanácsot adni még soha nem cseréltem egy motoron sem, mindig eladtam csere előtt
... sose kell majd aggódni miatta!*
Elég lesz neki, sose kellett majd aggódni miatta!
A motorban 48.000 KM van, érett a lánccsere :) Biztos meghajtották egyszer-kétszer :) 40.000-ig a Yamaha World-ben szervizelt, vezetett szervízkönyvvel,3 gyári kulcs. Úgy gondoltam, hogy inkább választom a valós futásteljesítményű, leinformált előéletű gépet, mint a külföldről behozottakat, amiket 8 -12 ezer (!?) kilométerrel hirdetnek 10-11 évesen, ami elképesztő pofátlanság szerintem :)
Ja, bukógomba is van rajta, igazi szépség, fekete színű-fekete blokkal.
Én is rengeteg örömet és persze balesetmentes kilométert kívánok neked a géphez!
Apropó D.I.D 530VX elég neki szerintetek vagy érdemesebb egy erősebbet pl : D.I.D 530ZVMX X ?
Én meg a múlt héten vettem 2006-os,7-es forgalomba helyezés. Sajnos eddig csak 4 kmt tudtam vele menni
Igy még nem is derült ki igazán a milyensége. Jónak tűnik, bár idomsérült volt.
A tiednél figyelj oda, mert amiket írsz, nyilván igyekeztek maximálisan kihasználni a tudását vagyis nem kimélték.
Őszintén nem tudom miért jobb a szélesebb kormány, sok helyen nehezebben férsz el vele(pl autók között)
Sok örömet és mégtöbb km-t kivánok neked!
Sziasztok!
Úgy tűnik, hogy a jövő héten "elhozok" egy FZ6N paripát :)
2005-ös a gép. Átnéztük és a láncon kívül minden rendben volt rajta
( az viszont cserés, mert szakaszosan megnyúlt ) Fém fékcső, spoiler, sportdob is jár hozzá. Már elkezdtem gondolkozni a kis extrákon : kétujjas kuplung/ fékkar, kormányvégsúly, LED irányjelzők , kisebb rendszámtartó és valami szélesebb Pazzaz vagy Tomaselli kormányt szeretnék, de olvastam, hogy van akinek nem ment fel rá (22 mm átmérő)
Tapasztalat szerint melyik típus passzol pontosan a befogóba? Melyiket tudom befogatni? Köszi előre is a válaszokat!
Saggy milf tits.
Ott a példa is.
Ott pont nem az utcai körülményekhez állítanám be... majd ki kell tapasztalni. Először legyen meg az ülésmagasság meg a "sag" (van ennek magyar neve? megereszkedés?), utána elindulok az R6 gyári beállításaival és megpróbálok okoskodni.
ki kell menni kakucsringre... ott lehet próbálkozni
Ha sikerül pozitív élményeket varázsolni a hátsóval, valószínűleg sorra kerül az első is. A gond csak az, hogy nem vagyok egy Rossi, de azért vélhetően érezni fogom a különbséget.