Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Keresek komlet üzemképes FZR 600 - as blokkot. Nem fontos hogy papiros legyen. Ha esetleg valakinek van vagy tud az küldjön egy üzit. Elöre is kösz. Üdv.
Én a fazerbe Motul 5100 10w40-et használok olajcsere óta mentem 4000 km-et de az olajszint nem változott. Faterom r6-osába is ezt tettük nála viszont csipegeti egy kicsit, volt hogy még az olaj lámpa is kivillant..Eddig egyedül az elf 10w50 olajat nem csipegette.Csak full szintetikus olajat használt bele de az egyik ismerősünk akinek szintén t
R6 van azt mondja hogy ő csak ásványi olajat használ egyáltalán nem eszi a motor és már 100000 körül jár kilométerben.
nekem az fz6 ba max2-3 fajta olaj volt,(mind márkába mind viszkozitásba) de egyikből se csipegetett,.Az Fz6 okra nem is jellemző szerintem,míg az FZS1000 nél többször lehet ilyenről olvasni.Mondjuk az FZS eknek jobban nyomon lehet követni ezt a kis ablakon, ott feltűnőbb...
ahogy tettem én is. Ilyen igénybevételnél (ami a max fordulatszám 50 - 60%-a, ne csodáld, hogy nem fogyaszt olajat 140 plus ezer kilóméternél se :)
Kati nelkul tobb a levego, jobban fog dadogni alapjaraton, nagyobb lesz a kulonbseg also es felsobb fordulatom, es hangosabb is lesz. Ha megteheted, hogy nem iktatodik ki a katit, az egy jo kompromisszumos megoldas a gyari beallitas es sportos kipufogo kozott. "Yamaha knows best vs. Loud pipes save lives"
Azért nem csopperesen használom, de általában 5-6 7 ezer körül elváltok.
Krisztian, azert azt ne feledd el, hogy Te roppant kimeletesen hasznalod a motorodat.
A 10W50-nek vékonyabb az alapolaja, mint a 15W50-nek, tehát ebből a szempontból nem csoda, hogy kicsit jobban csipegette. :)
Nekem amúgy 10W40-ből nem igazán vált be a Motul 5100, igaz, nekem Suzuki SV650 van, de nem voltam vele elégedett. A legutóbbi olajcserén Motul 7100-at kapott, 10W40-est, ezzel hideg motorral is finomabban jár akár a motor, akár a váltó, mit az 5100-assal melegen. Nem kicsi tehát a difi, mintha más motoron ülnék. Bár nem olcsó olaj, többet nem kap mást, mint 7100-ast.
A teszt szerint a MOL-os olaj a legsűrűbb 100 fokon. Szóval elvileg ebből kellett volna fogynia a legkevésbé. Én eddig mindig Castrol 10W50-est használtam, ez elvileg hígabb 100 fokon, de a 6000-10000 km alatt a maximumról szinte semmi nem szokott belőle fogyni. Másnak meg ezt is csipegeti.
Dunlop sportsmart2
Sziasztok!

Mai nap sikerült megvenni egy Leo Vince szettet az FZ6-ra.
Tudom, hogy már volt kérdés, de katalizátorral vagy nélkül rakjam fel a dobokat?
Előre is köszönöm.
Milyened van?
Én most legutóbb Michelin PR4-et vettem. Így 800 km (okt-nov-dec) motoroz(gat)ás után korai lenne nyilatkoznom, hogy ez jó lesz-e vagy sem.
Nekem még az Fz6 on volt dunlop d208 as gumi, ami kagylósra kopott.
Miután azt lecseréltem, egyikkel se volt problémám...
A gumin tényleg nagyon sok múlik. Nekem a vadonatúj BT45 első gumi hajlamos volt a szitálásra. A PR3 meg se nyikkan.
nekem idén sajnos kagylósra kopott a zsír új gumim, de nem tudom mitől... lapos gumi, futómű vagy épp ez a fajta gumi hajlamos rá, tök se tudja...
40 ezernél ellenőriztem, akkor nem kellett egyiket se lapkázni, tűrésen belül voltak a hézagok. Most 70-nél járok, nincs semmi tünetem, nem is fogom megbontatni 80 ezer előtt.
Lehet dobozzal se kéne csinálni, de nekem doboz nélkül, jó, centrírozott gumikkal nem szitál be. Amikor a végét járta már az első gumim, hajlamos volt rá.
Szerintem a kormányhúzás, hátsó villa kottyanás elégé fazer betegségnek tűnik....nálam is előszeretettel játszik a szitálás,de már én is úgy vagyok vele lassan, hogy inkább nem engedem el a kormányt,,,
Én fuch-ot használok, szintetikus 10w40 et. Általában maxról a periódus végén szokott lemenni középértékre az olajszint.
Lassan szelephézagot kéne ellenőriznem.
Te ellenőriztél már Robi
Mondjuk, inkább egye, mint ne kenjen...
A kormányvégsúly, költséghatékony kormány-lengéscsillapítónak lett kitalálva. Ha a kormányvégeken súly van, sokkal nehezebb a gyorsuláskor, az első kerék emelkedéskor ébredő erőknek beszitálniuk a kormányt.

Egyébként úgy tapasztaltam, hogy ha fenn van a hátsó doboz, akkor képes elbaszni a gyári súly ellenhatását is, ergo olyankor elengedett kézzel hajlamos beszitálni a kormány. Pont emiatt csináltattam kb 50%-kal nehezebb/nagyobb kormányvégsúlyokat, ami segített a dolgon, de mivel a porfestése nem lett jó így inkább leszedtem és azóta ha fenn van a doboz, inkább nem engedem el a kormányt mindkét kezemmel.

Tudom, minek engedem el bármikor is (hozzáteszem a szitálási hajlam akkor se élvezetes ha történetesen mindig fogom a kormányt)
Én az FZS1000-be mindig Motul 5100 15W-50-et tettem, sose volt vele gondom és nem fogyott belőle észrevehető mennyiség. 8000-ként cseréltem. Egyszer tettem bele a Mol 10W-50-esét, gondolván, hogy na az full szintetikus, meg hát nagyobb hőtartományt fed le, jó az, ha előveszem télen is a mocit.
Na, azt eszegette a motor, még olyan is volt, hogy nagyobb tempójú csapatás után kigyulladt menet közben az olajlámpa. Végül akkor se ment lejjebb, mint a min-max közepe, de akkor beszartam, hogy na akkor most kopott már akkorát a motor, hogy innentől mindig fogja enni az olajat.
De szerencsére ló..szt, eszi azóta. Kapott megint Motult és azóta megint nem látok olajfogyasztást.
Lehet, egyedi az eset, de engem nehéz lenne megint rábeszélni a MOL-ra...
Az elmélet ugyebár az, hogy a nagyobb tömegű kormányvégsúly nagy tehetetlenségénél fogva kvázi lengéscsillapítóként "működik".

(Középen fogj két ujjad közé egy 30 centis hurkapálcát; könnyen tudod oda-vissza forgatni. Most szúrj a hurkapálca két végére egy-egy gyurmadarabot - ugyanígy működik a kormányvégsúly.)
Sziasztok! Ha valakit érdekel van pár eladó holmi. http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...
Én már nem is emlékszem, mit ebédeltem tegnap.