Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én azt nem értem hogy Te mit nem értesz és miket számolgatsz itt lentebb
Én gyorsan utána néztem pár anyagárnak, és csak a fékeknél ki tudtam hozni már egy cirka 18.000-es difit, plussz erre jön még rá a többi anyagárból származó különbözet. De ha nem veszem meg a 4 liter olajat egyben csak a 3-at akkor is minusz 2500.-
Különbözet kerekítve 25.000.-
Nekem megéri
Mondjuk nem vagyok biztos benne de a Brembo 07HO3607-es nem az organikus legolcsóbb a bremboból?

Mer a magyarázat szerint az SA a szinter.
Aksi beüzemelés 1500ért nekem kifejezetten tetszik! Felsavazzák, aztán töltik kicsit, majd berakják a helyére... Nem ez az a szerviz, aki mindenkivel cseréltetne mindent? Mintha már hallottam volna róluk. De lehet összetévesztem valakivel.
Namost én matekolok rosszul de EBC 20e-6200 az nálam 13800 nem 15000. a 7000-es hátsó sem 7600.Az olaj,olajszűrő,légszűrő sem 14800 hacsak nem a világ legolcsóbb légszűrőjét nézted fz6-hoz.

Azonkívül egy szervíz sem a két szép szemedért szerzi be az alkatrészeket.Sajnos ezt felszámolják.
Aztán ott vagy a vásárlással a mamzi aki a kis városkánk 12 nagyobb élelmiszerét mindennap végigutazza mert minden üzletben más cucc a legolcsóbb.
Ha minden terméket a legolcsóbb netes forrásból veszed annyiszor 1500 forint csúszik le a postacégek zsebében.
Így kerülhet az olcsó végülis drágábba.
Mostanában azt vettem észre hogy annyira rászokott mindenki a netre hogy a kézenfekvő helyi bolt már smafu.
Én pl a 3 liter motult és egy HF204-est kézbekapom 11e-ért ha hozzácsapom a gyári légszűrőt pont 20 rugóból megvagyok.
Hát, most itt neki ültem és hirtelen ezeken találtam kb 20.000.-et:
Olaj+olajszűrő+légszűrő: motul 5100 10w40-el 4L-el számolva 14.800.-
Fékbetétek:
-Első Brembo 15.000.-/2 pár Hátsó Brembo 7.600.-, hátsó tárcsa Brembo 24.000.-
- AP racing-ből szintén ilyen árban vannak, nem tudom melyik jobb. EBC-t tudom hogy jó, de szerintem ezekkel is simán elcsászkálok.
Kormánycsapágy: 11.500.-
Kuplungkinyomó csapágy Ferrodo 3.620.- + tömítés 1.630.-
Hűtőfolyadék kb. 2.000.-
Akksit nem szándékozom venni, majd azt csekkoltatom.
Van egy jó maszek szerelő majd kérek tőle egy munkadíj ajánlatot, kb a felére számítok.
Szerintem főleg a munkadíjon tudsz spórolni maszeknál.
Ami soknak tűnhet, az az első fékbetét, de a két tárcsára két csomag kell. Vásárláskor elsiklottam ezen én (is), úgy hívott fel az értékesítő, hogy látta, FZ1-em van, és direkt rendeltem-e csak egy csomaggal (1-ben 2 db van). Mély levegő után mondtam, hogy természetesen kettő kell, csak elfelejtettem, szóval 12 ezerrel még nőtt a végösszeg. Ííí. (nekem 24 volt a két első tárcsára)
Nekem jónak tünnek ezek az árak...........melyikkel van baj?
Üdv!

Kaptam egy szép kis árajánlatot Mirekéktől, ami szerintem kicsit túlzó, ha már csak a motoralkatresz.eu árakat nézem, és még nagyon bele se bújtam a netbe. Az állapotfelmérés viszont abszolut korrekt. Bemásolom ide ha nem gond, mit szóltok hozzá?
Árajánlat
A piros színnel jelölt alkatrészek listája.
EBC szinter első fékbetétek: 19.980.- Ft
EBC organikus hátsó fékbetét: 6.990.- Ft
EBC hátsó féktárcsa: 34.990.- Ft
Japán utángyártott kormánycsapágy: 13.860.- Ft
Yamaha kuplung kinyomó csapágy + kuplung fedél tömítés: 8.665.- Ft
Hűtőfolyadék: 2.000.- Ft
MotoBatt akkumulátor: 13.975.- Ft
Motul 5100 + Yamaha szűrő + leeresztő alátét: 14.400.- Ft

Munkadíjak
Első fékbetét csere: 4.400.- Ft
Hátsó féktárcsa és fékbetét csere: 7.000.- Ft
Kormánycsapágy csere: 19.000.- Ft
Kuplung kinyomó csapágy csere: 10.000.- Ft
Hűtőfolyadék csere: 6.350.- Ft
Akkumulátor beüzemelés: 1.500.- Ft
Motorolaj csere: 2.800.- Ft

Kedvezmények
EBC kedvezmény (10%): -6.195.- Ft
Motul kedvezmény (10%): -990.- Ft
Munkadíj kedvezmény (25%): -12.760.- Ft

Végösszeg
Alkatrészek: 114.860.- Ft
Munkadíjak: 51.050.- Ft
Kedvezmények: -19.945.- Ft
Összesen: 145.965.- Ft

Megjegyzés
Ahhoz, hogy megállapítható legyen, hogy pontosan melyik alkatrész (a generátor vagy a feszültség szabályzó) miatt kevés az alapjárati töltés, további mérésre van szükség, a munkadíja kedvezményesen 2.600.- Ft. Amennyiben a 42 ezres szerviz még nem lett elvégezve, a fentieken kívül a szelephézag beállításra lesz szükség, aminek a kedvezményes munkadíja és a kb. 8db szelephézagoló lapka 30.000.- Ft.
FZ6-on nálam szerintem átlagsebesség-csökkenést hozott a sportkipu, mert egyszerűen annyira hangos volt tompító nélkül 130-140-nél, hogy sokkal többnek éreztem a sebességet.
Lecseréltem az SV-t még májusban, csak nem nagyon foglalkoztam az adatlapommal, a fórumot nézem folyamatosan.
Szèp!
nekem van ez is az is... a mult nyaron lattam egy eldojtott hatszazast amin nem volt semmi, megis letort a vaz vege, ott se volt sebesseg...
Anyudé a motor és meglepted egy kipufogóval, vagy elfelejtetted lecserélni az adataidat az adatlapodon és már nem SV-d van?
Anyum éjszakás volt, otthon sehol senki. Közlekedőből, be a konyhába (hely és fény volt bőven)...... Aztán a többi adta magát :)
Inkább CNC marógépen csinálják vagy inkább csinálták, mert azt hamar abba hagyták és jött az öntött kivitel
És vettél egy FZ6-ot, aminek lecserélted a kipufogóját?
Szombat este unatkoztam :)
Ha valaki épp gondolkodik egy sport dob vételen :D
Dob
De gyári bukógomba konzolból két féle van. Egy gagyi, szürke vagy fekete színű öntött, és egy arany színű CNC esztergált.
Na Én pont ezért választottam a bukócsövet.Szerencsém volt, hogy a vázat nem nyomorította meg a bukógomba. Ennyi pénzért már bőven lehet azt is kapni.
Szia! Hát ez egy eredeti gyári szett volt. Azt hiszem valami 50 ezer körül volt az ára. Egy Erdélyi túra során tört le. Egy malajos jobb kanyarban kb 20-30-al meg lett csúsztatva. Meg is lett panaszolva, hogy "mi az hogy ennyitől letörik". A válasz végül is félig-meddig logikus volt. A bukógomának a célja nem az, hogy masszívan rá lehessen "támasztani" a gépet, hanem az, hogy nagyobb erőhatásra letörjön. Gondoljunk bele, ha nem öntvényből lenne, hanem mondjuk tömör acélból, nagyobb bukta során megnyomoríthatja a vázat is, vagy ha meghajlik betörheti a deknit is. Tehát csak "lendületcsillapításra" alkalmas. Nekem ez az álláspontom. Ha bukócsöved van, akkor az már más a leányzó fekvése. :)
A körülményeiről tudnál mesélni? Régebben volt szó a gyári vs. utángyártott bukógombákról, főleg az ár és minőség (hatékonyság) tekintetében. Ugye egyrészről az, hogy megéri-e az eredetit megvenni, másrészről, ha az utángyártott nem is olyan jó, vajon a "rossz" tervezésével okoz-e kárt a motorban, ha nem úgy és akkor törik, mikor kellene.
Köszi előre is!
Szia, igen csak ez az egy van. A másik letört.
Sziasztok.Olcsón eladó Yamaha fz 6 féktárcsák párban. keveset futottak. Kopás nem mérhető rajtuk. 15000ft párban.

Az alábbi típusokhoz:
Yamaha FZ6 600 Fazer 04-08
Yamaha FZ6 600 S2 04-
Csak a bal oldali bukógombád van meg?
Ha a jobbos is, akkor érdekelne.