jó sokat el lehet pöcsölni ezzel a futóművel... beállításokkal.
De érdemes a kettőt(első-hátsó) együtt fejleszteni, mert hátul lesz egy fasza csillapítód, ha jól állítod be,,, elöl meg megmaradnak a lötymeteg első telók... úgy meg nem lesz az igazi.
Amúgy az fzs1000 pont gyenge pontja a hátsó rugóstag, mostanra megadják magukat,,,
Décziék szerintem a crossban vannak jobban benne.
De vannak még páran: öhlins wilbers öhlins/hyperpro
ill van még Bájó, Arata, race tech termékeket használ,talán Trim x néven is fut ,de valahogy nem találtam meg az oldalukat.Ő csinálta nekem.
Crossba van még Csika LM
talán ennyi
Ha esetleg rossz lesz vedd fel a kapcsolatot az öhlins-esekkel.
Szerintem nem kell majd cserélgetni csak megnézik a motort meg téged és beállítják a súlyodra.
Akár cserével is.
Bár nem olcsó de jobb mint venni 2-3-4 rugót és próbálgatni.
Majd kiderül, mennyire ül össze. Ha a maximumon úgy látom, hogy jó, akkor berakok egy olyan magas távtartót, amivel a középállásba tudom tenni, így megmarad a mozgástér. Ha nagyon nem jó, akkor még mindig tudok másik rugót venni.
Viszont nem tudom, itthon hol árulnak különböző merevségű rugókat - egy "rugalmas" helyet lenne jó találni, ahol ha nem jó a (becslés alapján) kiválasztott rugó, ki tudnám cserélni egy másikra. például
De talán majd ezt egy pályamotoros fórumon is megkérdezem.
Köszi megtaláltam: hátul a kerékjárattól nézve a lánckihajtás mellett volt.
Hát nem kicsit volt eldugva.
Most már az aksit kellene meglelnem: már csak a tank alatt nem néztem
De érdemes a kettőt(első-hátsó) együtt fejleszteni, mert hátul lesz egy fasza csillapítód, ha jól állítod be,,, elöl meg megmaradnak a lötymeteg első telók... úgy meg nem lesz az igazi.
Amúgy az fzs1000 pont gyenge pontja a hátsó rugóstag, mostanra megadják magukat,,,