Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mr.de is FZ400 tulaj, szintén pécsi. Pécsen nagy az FZ400-sűrűség.

A látványos különbségek a 600-ashoz képest: első féknyergek, porlasztósor, hátsó segédváz (más ülés, kapaszkodó hiánya). A vezérlés és a főbb motoralkatrészek különbségének részleteit nem ismerem.
M10 X1.25 tolómérővel, menetsablonnal kedden tudom csak megnézni!
Amugy céges kedvezménnyel meg 2-3e ft volt
A lényeg, hogy esztergáljanak is.
Kiveszed a gyárit, elmész egy gépműhelybe és gyártanak Neked párszázért azonnal olyan hosszút amilyet akarsz.
Szép ára van. Az a baj nekem hosszabbra lenne szükségem, mert a bukócsőhöz nem elég a gyári.
Szia

10.9es Finom menet van rajta,de kedden pontosa megtudom mondani a menetemelkedeset,de az is lehet,hogy ma
A faboryba 7e ft a 2db
Tudja esetleg valaki, hogy mekkora imbusz csavar tartja az Fz6 motorját? Az a csavar érdekel, amihez a bukócsövet is szokták fogatni. Azt tudom, hogy M10-es, csak a menetemelkedés ismeretlen számomra.
Pedig 2011-ben volt egy srác aki ide is beírta, hogy szert tett egy fz400-ra, itt az adatlapja
Halli Jól tudják japán belpiacos ! Nem sok van belőle nálunk de azért akad.
Látom Pécsi vagy,menj be a Red-Baronba Pécsen és ők elmondanak róla mindent ha véletlen később kell alkatrész megszerzik.Szerintem segítőkészek lesznek a felvilágosításban.
Az fzs-oldalról küldtek ide mert ott sem hallottak róla! de hátha valaki látott már ilyent -vagy bottal kell piszkálgatni hogy miez? :D
2010 óta sajnos még senkit nem láttam itt a fórumon ilyennel.
Japán belpiacos! Azt mondták az eredetvizsgán ,de lehet hogy rosszul tudják!
Hmm, még nem hallottam róla. USA, Japán-import?
Sziasztok ,-nemrég vettem ezt az FZ400-as gépet és ha valakinek van ilyen gépe akkor szeretnék tőle tapasztalatokat -gyegepontjai -stb-köszi!
A tanktáskát miért a kabát alatt hordja?
vicces,hogy az amerikai kiviteleken mekkora index van....
A Hegylakó gépe......
Kisült a szemem.
Vegyes, hogy kinek mi tetszik.
FZ6S-re milyen túraplexit ajánlotok?

Ezt néztem GIVI D136ST
akit érdekel egy kis történelem motoros beütéssel:
1.rész
2.rész
3.rész
fz6 ra úgy-ahogy lehet találni használtan tartót...

Ha valakinek kell egy jó árasított új E41es oldaldoboz, az szóljon
Én is érdeklődtem az olaldovoztartó iránt a konzol és platni (23+10) után: cca 40 ezer. Még szerencse hogy nem akarok olaldobozt Ezek után pláne nem (bizonyos cuccokat eltudnák vele vinni az oldalán).
Egyébként hasonlóan megoldás mint az oldaldoboz a táska(sporttáska), hátizsák, és a gumipók. Ezeket ugyan úgy nem hagyhatod magára a motoron mint az oldaltáskát , csak alig kerülnek valamibe
Köszönöm a hsz-eket, okosabb lettem. Talán :) Megírnád milyen öntapadós fóliát használsz?

Nyeregtáska vonalon rágódom. Mivel még hátsó doboztartóm sincs (nem is szeretnék :D ), így meg kell vennem felszerelő készletet is. Vagyis a nyeregtáska oldaltámasza összesen 22eFt lenne.
Ha doboztartó rendszer felé megyek akkor az oldaldoboz tartó kb 45e-ből áll meg (oldaldoboz tartó + felszerelő készlet). A hátsó doboz nagyon nem tetszik Így meg ha mégis nyeregtáskát veszek akkor gondolom azt is megtámasztja a doboztartó
De nem is a tanktáska fog karcolni, hanem a menet közben felkerült porszemcsék, amiket jó erősen hozzádörzsölsz a lakkozáshoz a mágnes segítségével. Olyat is láttam már, hogy ráragadt a mágnesre egy kis fémdarab, nem nézték meg, ás úgy csapták rá a fényezésre.
Ezért én mindig leragasztom a tankot öntapadós fóliával mikor megyünk nagyobb túrákra. Levágok 5 cm széles csíkokat, és kirakom velük a tanktáska alakját. Már kitapasztaltam, melyik az az öntapadós fólia, ami a túra után könnyen eltávolítható.