mr.de is FZ400 tulaj, szintén pécsi. Pécsen nagy az FZ400-sűrűség.
A látványos különbségek a 600-ashoz képest: első féknyergek, porlasztósor, hátsó segédváz (más ülés, kapaszkodó hiánya). A vezérlés és a főbb motoralkatrészek különbségének részleteit nem ismerem.
Tudja esetleg valaki, hogy mekkora imbusz csavar tartja az Fz6 motorját? Az a csavar érdekel, amihez a bukócsövet is szokták fogatni. Azt tudom, hogy M10-es, csak a menetemelkedés ismeretlen számomra.
Halli Jól tudják japán belpiacos ! Nem sok van belőle nálunk de azért akad.
Látom Pécsi vagy,menj be a Red-Baronba Pécsen és ők elmondanak róla mindent ha véletlen később kell alkatrész megszerzik.Szerintem segítőkészek lesznek a felvilágosításban.
Én is érdeklődtem az olaldovoztartó iránt a konzol és platni (23+10) után: cca 40 ezer. Még szerencse hogy nem akarok olaldobozt Ezek után pláne nem (bizonyos cuccokat eltudnák vele vinni az oldalán).
Egyébként hasonlóan megoldás mint az oldaldoboz a táska(sporttáska), hátizsák, és a gumipók. Ezeket ugyan úgy nem hagyhatod magára a motoron mint az oldaltáskát , csak alig kerülnek valamibe
Köszönöm a hsz-eket, okosabb lettem. Talán :) Megírnád milyen öntapadós fóliát használsz?
Nyeregtáska vonalon rágódom. Mivel még hátsó doboztartóm sincs (nem is szeretnék :D ), így meg kell vennem felszerelő készletet is. Vagyis a nyeregtáska oldaltámasza összesen 22eFt lenne.
Ha doboztartó rendszer felé megyek akkor az oldaldoboz tartó kb 45e-ből áll meg (oldaldoboz tartó + felszerelő készlet). A hátsó doboz nagyon nem tetszik Így meg ha mégis nyeregtáskát veszek akkor gondolom azt is megtámasztja a doboztartó
De nem is a tanktáska fog karcolni, hanem a menet közben felkerült porszemcsék, amiket jó erősen hozzádörzsölsz a lakkozáshoz a mágnes segítségével. Olyat is láttam már, hogy ráragadt a mágnesre egy kis fémdarab, nem nézték meg, ás úgy csapták rá a fényezésre.
Ezért én mindig leragasztom a tankot öntapadós fóliával mikor megyünk nagyobb túrákra. Levágok 5 cm széles csíkokat, és kirakom velük a tanktáska alakját. Már kitapasztaltam, melyik az az öntapadós fólia, ami a túra után könnyen eltávolítható.
A látványos különbségek a 600-ashoz képest: első féknyergek, porlasztósor, hátsó segédváz (más ülés, kapaszkodó hiánya). A vezérlés és a főbb motoralkatrészek különbségének részleteit nem ismerem.