Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A castrol, amit használok a motor új korától semmit sem változott.
2003 óta lehet változtak a dolgok.
http://www.mami.hu/pdf/Olajtes... egész jó helyen végzett
10W50
milyen MOLt?10w40?10w60?5w?
Én is cseréltem a kormányvégtükör miatt, én nem igazán vettem észre változást. Így is-úgy is érzem a csuklóm. Hosszú távon meg nem igazán megyek. A Balatonig meg ez a legkisebb bajom
akkumax
MOL-t eddig a kamionban használtam.......és sokkal jobb mint a többi hasonló áru olaj, annyit tud mint a nagyon drágák, ezt abból szűrtem le, hogy van olajhőfokmérő és a nyomásmérő óra, a hasonló áru olajak ugyanannál a vízhőfoknál magasabb olajhőfokon működnek és a nyomás sokkal kisebb mint a MOL-nál. Mivel a motorokon sajna egyik műszer sincs (persze lehet rátenni és az nem is lenne rossz dolog hisz a motor állapotát folyamatosan lehetne figyelni főleg, hogy mennyit változik ahogy használjuk) így ott ugye csak az érzésre és fogyásra hagyatkozhat az ember, igyekszem legközelebb a motorba én is ezt tenni ha találok jó áron.
Én most MOL-t teszek bele. Tesztek szerint jobb, mint amit eddig használtam. Teljesíti a legmagasabb szinteket, és melegen sem véknyul el. Majd meglátjuk. Mellesleg 2500 ft.
Akkor kezdtem el olvasni tapasztalatokról, mikor észrevettem, hogy ekkora a súlykülönbség a kettő között. Fórumokon, főleg a nagyobb utazók egyöntetűen azt javasolták, ha egy mód van rá, tartsd meg a gyárit. Ugye a kormány vibrációját csökkenti, nekem meg másfél óra autópálya után már zsibbadt a tenyerem, szóval a kettőt összekötve, igazuk lehet. Még rosszabb lenne kisebb súlyokkal. Ez az én kialakult/kialakított véleményem, nem szoktam sokat mondogatni, pláne nem ráerőltetni másokra.
Én őket merem ajánlani. 2 garnitúra kart használom tőlük és fasza nagyon. Nem fakul ki.

A kormányvégsúlynál meg nem a tömeg számít, hanem hogy egyforma legyen a két darab. Vagy te tapasztaltál bármilyen különbséget az eltérő tömegűeknél a motor viselkedésében?
na azt már nem hinném,hogy olyat szeretne, miután most az az oka eme ügyletnek, hogy elhagyta az egyik kormányvégsúlyt, remélem a karokat nem azért szeretné mert fél, hogy azt is el fogja hagyni.
Peti: A benyomásaim nagyon jók voltak az eddig megtett kb 5000km alatt, ég és föld a két motor. Talán az jellemzi a legjobban a rajongásomat, hogy már alig várom a szezont, néha kitakarom stb. Ez nem volt rám jellemző, ennyire nem voltam fanatikus, de ez a motor nagyon bejött, és nem is nézegetek más gépeket, hogy mi lenne jó majd egyszer helyette. Ennyi
hogy vagy megelégedve az 1000 fazerrel
fz6 után milyen a benyomás
Jah es nekem az ASV karok jonnek be csak darabjuk 40 rugo.
sziasztok!én is motul 5100 10w-40 olajat használok az FZ6-ba...viszont nekem is azt csinálja,hogy hidegen teljesen tökéletes minden,viszont melegen sokkal hangosabb a válto és nekem is csattog váltásnál....üresben kuplung játszásnál csilingel...18e km van benne..
Köszönöm.
Altalaban brake clutch lever szavak egyutt es ha kepen is ket kart latsz akkor parban vannak.
Ebay en. AZ M-Factory store nak jo a minosege.minden van.
Kicsi,nagy,fix,felhajlos,szinek mindefele,szettben 15-20 e plusz posta.vamon vagy arltcsuszik vagy nem.
Nagyon szépen köszönöm.
The2Wheels-en sok minden van. eBay-en is fenn vannak, de nagyon sok hasonló nevű eladó van. eBay-en még azért érdemes vásárolni - és nem honlapom -, mert van vásárlóvédelem és ha baj van, eBay (+PayPal) visszafizeti neked a pénzt.
Meg kell nézni a leírásban, tapasztalatom szerint, végsúlyokat általában párban adják, DE semmi nem kizárt! Menet 90%-ban stimmelni fog, VISZONT ezek sokkkkkal könnyebbek, és tulajdonképpen csak díszek. Mikor én kerestem, a 60 gr gyanús volt és örültem, mikor találtam 130 gr-osat, de utána megnéztem, az én gyárim 350 gr körül van. Nem véletlen.
Karokat gyakrabban árulnak darabra, pláne, ha drágább fajta, így elsőre kevesebb embert ijesztenek el az árral és legalább megnézni az adatlapot, mielőtt tovább lapozna.
Ilyeneket főleg EU-n belül (DE, UK), vagy HK, CH-ból érdemes rendelni, mert USA-ból a PK elég húzós tud lenni. Vámmal számolnod kell, mert lehet nem ugrik át a magyar vámos keze alatt a cucc és belenéz, majd bekéri a számlát. 22 Euro felett fizetendő a 27%-os ÁFA + 1500,- a vámügyintézésért, de lehet simán megúszod, sok példa van rá.
Sziasztok. Kérlek segítsetek: az e-bayról szeretne egy barátom rendelni honda cb600 hornetra kormányvégsúlyt és karokat(fék,kuplung)a kérdésem, hogy a megadott ár db, vagy a párra vonatkozik, valamint a kormányvégsúly kialakítása pontosan megegyező lehet e a gyári menettel, és formával. Esetleg tudtok olyan eladót akitől érdemes rendelni, és jó minőségű a cucc. Írtam a hornet fórumra is, de nem méltattak válaszra
Egyet viszont tudok mert láttam.
Táskával pofáraesve sokkal kisebb a kár sőt táskára esve némileg véd a puha cucc.
Doboz viszont úgy száll szerteszét ahogy kell.
Felraktam egy rövid videót a saját tuning kipuffogóm hangjáról.
link http://www.sportmotor.hu/motor...
Próbáltam a két végletre célozni, mikor a te szennyes zoknidat lopná el valaki, meg mikor az egész motorodat a zoknikkal együtt. Egy viszont biztos, ha táskák lettek volna rajta, kisebb a kár.