Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a doboz megvédene ettől?
Lehet ezt mondta az a világutazó is, akinek a motorját ellopták valami bzik Pesten.
Pár országban jártam,egyben sem akarták ellopni a táskát vagy a zoknit,pólót amit beleraktam.
Én megvettem a givi kemény dobozait és nem bántam meg. Nagyon szeretem őket, nekem sokkal jobban bevált mint a vászontáska, de lehet csak azért mert elég nagy vászontáskáim vannak a motor hátulja meg elég keskeny, nem tudott hol felfeküdni rendesen. Aztán csináltam hozzá tartót, egy fokkal jobb lett, de a dobozok váltak be a legjobban. Hála ég a givinek van már olyan tartó szettje, amit 3perc alatt le tudsz szedni a motorról így nincs rajta állandóan a keret.
Motorolaj témában elég sok hülyeséget irtak eggyesek javaslom olvassátok el ezt Motorolaj viszkozitása és mindenki eldöntheti hogyan használja a motorját és annak fügvényében milyen olajat tesz bele .Egy biztos ha fele annyi időközönként cseréled mint a gyári előírás azzal nem lősz mellé
Én a szövettáskában csak kaját hordok, semmi értékeset. Vagy beleteszem a riasztómat, és vigyáz rá.
Az a bajom a szövet táskával, ha megallunk várost nézni, vagy ahol nemllátok rá, elég könnyen ki tudják ramolni.. Csajom miatt viszont kevés az egy doboz :D
Miért nem veszel szövettáskát? nekem tetszenek a dobozok, de azért, hogy évente egy hetet használja őket nem adok ki azért vagy 100 ezer ft-ot.
A 60-as pont, hogy sűrűbb, mint a 40es. Én 7100 10w40et használok és tökéletes, azzal nem csinál ilyeneket.
Kosz a valaszokat.
En ugy hallottam, hogy a 60ast versenyre, palyara hasznaljak. Jo arba ajanlottak igy kiprobaltam, mert ugy gondoltam ha versenyre valo akkor az en hasznalatomra kituno, ha higabb akkor gyorsabban korbefut a rendeszerben... Ennek ellenere eleg furan viselkedett. Hideg motorral nagyon finom volt a valto es a motorzorejek is csendesebbek. Par orai motorozas, foleg autopalyazas utan a valto akkorakat csattant, hogy megilyedtem, es a motor is hangosabb lett.
Motul 10w60 7100rol motul 10w40 7100ra cserelek, kivancsi vagyok lessze eszlelheto kulombseg.
Sziasztok, nincs vkinek véletlen használható rajza oldaldoboz konzoláról? Szeretném legyártani, kicsit sokallom amennyiért árulják..
A 60-as számból, azaz a melegoldali viszkozitásból. Azonos hőmérsékleten(pl. 100 C-on) sűrűbb, mint a 40-es.
Haverom használja, Ő csak erre esküszik. London-Kiskunhalas távon (esőben is) hibátlanul teljesített elmondása szerint.
Würth láncspray-t próbált valaki? Valahol volt róla szó, nem emlékszem, hogy itt-e?
Én maradok a 10-40-nél.
Sose kellett más.
Az a hidegoldali viszkozitás a szivattyúzhatósági hőmérsékete a 10nek -25 fok. Minél magasabb az olaj viszkozitása, annál nehezebben folyik én úgy tudom.

Fz1nek amúgy ezeket sorolja fel a service manual. 10w30,10w40,15w40, 20w40, 20w50.

10w60 lehet lecserélném már csak emiatt is.
Viszont a 10-es oldal változatlan.
Nem tudom, egyre gondolunk-e, de szokták használni a vastag szót, amikor valami sűrűről beszélnek.
Miből látod, hogy az az olaj "vastag"?
A 10w-60 túl vastag olaj bele. Én a gyárilag előírtat használnám.
Yamaha Máté Debrecen!
Nekem gyakorlatilag ugyanezt csinálták tavaly tavasszal. Olajcsere, olajszűrő, légszűrő, fékfolyadék csere+teljes átvizsgálás. 30 pénzbe került cakk-pakk. Nekem megérte vásárlás után megnézetni a szakszervízzel és nincs is messze.
Korrektek, pontosak!
Sziasztok!

Szeretném kérdezni tudnátok-e ajánlani Miskolcon vagy a környékén megbízható, hozzáértő, lelkiismeretes, jól felszerelt szerelőt vagy műhelyt akivel az FZ6-osom nagy karbantartását el tudnám végeztetni normális áron. Semmi különleges dologra nem gondoltam, csak mivel 11-ik éves a moci (19200 km van benne) szerintem illene átnézni, lecserélgetni a folyadékokat (pl.fékolaj, stb.), a kuplungommal kezdeni kellene vmit mert nagyon nehezen húzható be, első telókat, kormánycsapágyat, stb megnézni és ha kell orvosolni a problémás dolgokat hogy még sokáig tudjam még élvezni a mocit.

Előre is köszi.

Üdv:Laci
Nagyon ízlésesen néz ki, elmentettem a linket, köszi!
Ha hazaerek linkelem a receptet.
Egyszrubb mint a chilisbab.