Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, és megmondom a legnagyobb őszinteséggel, hogy annak ellenére, sokfélét szoktam enni, étterem sem ritka, de még sosem hallottam erről. Ellenben képekről nagyon guszta!
Zsebes hust csinaltal mar?
Az lehet, de mivel nem értek hozzá, nem piszkálom, de úgy látom Te értesz hozzá nem kicsit, úgyhogy nem tudunk neked újat mondani
Ha ideálisan vannak a távolságok megválasztva...akkor elvileg nem lehet gond, valószínűleg a visszaváltás reedje nem jól van elhelyezve, és a mágnest nem mindig érzi.
Omlette du fromage. Múltkor kiöntöttem egy konzerv mexikói babot (kukoricával, enyhén csípős szósszal) és extra szűz dióolaj alatt pirítottam egy kis hagymát és kolbászdarabocskákat. Hogy a hagyma édes mivolta ne tolja el az ízeket más irányba, csöpögtettem rá kis citromot és sóztam. Miután megpirult a hagyma és a kolbászkák is összementek, ráöntöttem a szószós baboskukoricát, hogy átmelegedjen az is. Míg készült, lehúztam egy kupica házipálinkát és öntöttem magamnak egy pofa sert. Szóval a kaja felmelegedett, kiszedtem tányérba, és míg hűlt, pirítottam hozzá kenyeret. Finom volt.
Szóval legutóbb dióolajjal dolgoztam.
Azért a relés megoldás sem fog 110%-on működni, nekem az fz6-on van, habár nem én barkácsoltam rá és nem is tudom milyen típus de tud érdekes értékeket mutatni főleg visszaváltáskor.
Tájékoztatónak azért jó!
Na hallod "rendes" motoron gyárilag van kijelző.


Amúgy milyen olajat teszel bele?










Már a rántottába?
Me omletthez csak olivát.
Ehhez sajnos nem értek, ezt a két "módszert" ismertem, gondoltam segítek vele, de már így is sokkal többet tudsz, mint én.
Ilyen komoly dolgokról ritkán beszélünk. Gumikhoz és olajhoz nagyon értük.
Köszönöm a válaszokat.

Ezekkel a megoldásokkal már találkoztam, mindkettő azonos elven alapszik, a fordulatszám jelből és a sebesség jelből számolja a fokozatokat, feltéve ha a motor fordulat és a gép sebessége között fix a kapcsolat. A rendszer ott bolondul meg ha behúzom a kuplungot, és játszok a gázzal miközben gurulok, na ott nem tudja mi a frász van , és ugrál a fokozat kijelzés. Tudom, a példa nem életszerű, de maximalista emberként nem tetszik ez a verzió. Ezért maradt kettő lehetőség...illetve egy....a váltó mozgását számoló reed relés fokozatkijelzés, mivel a másikhoz nincs kiépítve az érzékelés a motoron. Újabb motorok esetében a váltóban gyárilag minden fokozatnak van egy jeladója, és ahány fokozat, annyi vezetékről lehet jelet levenni. Ezek a vezetékek a motor vezérlő elektronikába futnak. Na..a kapcsolási rajzot tanulmányozva az FZ1-en nincs ilyen. De azért köszönöm a választ.
A GiPro megoldása például gyorscsatlakozós:
2006-201x - Install Manual
Kedves Bányácsky Dániel,
ha ebből tud hasznosítani infót, örömmel segítettem Önnek:
Gear Indicator Install Manual

Üdvözlettel,
Z-Dog
Kérdésem lenne.
Yamaha FZ1-N 2007es évjáratnál gyárilag van e fokozat érzékelő a váltóba építve? Sok motortípusnál megvan a stekker a fokozatok kijelzéséhez, csak a kijelzőt nem építik be csak extraként. Mi a helyzet az FZ1-el? Szeretnék fokozat kijelzőt, de ha meg lenne a gyári érzékelő a váltóban, nem tökölnék a reed relés kivitellel, hanem kijeleztetném azt. Elvileg a vezérlő elektronika kell hogy jelet kapjon a fokozatokról !? Vagy nem? Tapasztalt kollégák válaszát várnám. Köszönettel: Bányácsky Dániel
Ja, a kuplug vagy a fékkar sem volt gyári, és sok helyen rozsdás volt...
Szia

Kb 2 hónapja vettem egy FZ1N-t a Honda Dreamnél, előtte megnéztem ezt a sárga gyönyörűséget. Amit én megállapítottam róla az a következők:
A villaszár végén a nagy csavar el van nyalva, biztos hogy kókányok nyúltak hozzá. A csávó azt mondta hogy bebukott hiteles motor volt, valószínű sokat állt esőn, mert rozsdás volt a rendszámtábla tartó is ami 2 centis csavarokkal volt felcsavarozva, látszott hogy ami volt otthon rádobták. Az Exup szelep csavarjai szintén elnyalva. A blokk csavarjai szintén sérülve. A szelepdekni alól a tömítő paszta kifolyva, undorítóan. A kilométer szerintem nem valós mert a gyújtás kapcsoló úgy szét volt kopva hogy fél órán át feszegette a csávó a kulcsot mire beindult, utána próbáltam én is, és feszíteni kellett lefelé a kulcsot hogy elforduljon. Szóval én hagytam is . Nem tűnt jó vételnek ha érted mire gondolok.
Valamikor nalunk is volt utdij, aztan beletettek a benzin araba ami nekem tetszett mert mindenki anyit fizetett amennyit ment. Aztan ujra lett utdij, de a benzin ar nem valtozott
FZS 600 a skandináv télben Lentről fölfelé kell olvasni.
most hogy mondod a megyei matrica tényleg ott volt a mocin
Az utak minőségéből ítélve biztos, hogy Magyarországon készült a videó de a pilóta ettől még lehet brazilll
Brazil a csávó!
több videója is van fent ,de arra nem jöttem rá milyen nemzetiségű
De legalább a kamera a fején volt, aztán jöhet a közönség YT-ról.
Szerintem ehhez nagy mázli is kell. Vannak, akik perceket tudnak életveszélyes közegben eltölteni - sebesség/forgalom -, viszont miután megnéztem egy bő 5 perces városi száguldós videót, az alatta lévőn a srác indulás után kerek 20 másodpercig bírta, majd bevágtak elé és szanaszéttörte magát, a motorjáról nem is beszélve.
egy igazi őrült (póló,rövidnadrág és eszetlen száguldás) de tud valamit az tény link
hat nalunk nincsen ilyen "minusz hajhaszas" mint latom a magyar hirekben.
Ha hideg van feloltozunk, ha meg hidegebb, akkor beengedjuk a kutyat...
De igazabol csak tavasztol lesz a "tovabb" motorozas