Nem, és megmondom a legnagyobb őszinteséggel, hogy annak ellenére, sokfélét szoktam enni, étterem sem ritka, de még sosem hallottam erről. Ellenben képekről nagyon guszta!
Ha ideálisan vannak a távolságok megválasztva...akkor elvileg nem lehet gond, valószínűleg a visszaváltás reedje nem jól van elhelyezve, és a mágnest nem mindig érzi.
Omlette du fromage. Múltkor kiöntöttem egy konzerv mexikói babot (kukoricával, enyhén csípős szósszal) és extra szűz dióolaj alatt pirítottam egy kis hagymát és kolbászdarabocskákat. Hogy a hagyma édes mivolta ne tolja el az ízeket más irányba, csöpögtettem rá kis citromot és sóztam. Miután megpirult a hagyma és a kolbászkák is összementek, ráöntöttem a szószós baboskukoricát, hogy átmelegedjen az is. Míg készült, lehúztam egy kupica házipálinkát és öntöttem magamnak egy pofa sert. Szóval a kaja felmelegedett, kiszedtem tányérba, és míg hűlt, pirítottam hozzá kenyeret. Finom volt.
Szóval legutóbb dióolajjal dolgoztam.
Azért a relés megoldás sem fog 110%-on működni, nekem az fz6-on van, habár nem én barkácsoltam rá és nem is tudom milyen típus de tud érdekes értékeket mutatni főleg visszaváltáskor.
Tájékoztatónak azért jó!
Ehhez sajnos nem értek, ezt a két "módszert" ismertem, gondoltam segítek vele, de már így is sokkal többet tudsz, mint én.
Ilyen komoly dolgokról ritkán beszélünk. Gumikhoz és olajhoz nagyon értük.
Ezekkel a megoldásokkal már találkoztam, mindkettő azonos elven alapszik, a fordulatszám jelből és a sebesség jelből számolja a fokozatokat, feltéve ha a motor fordulat és a gép sebessége között fix a kapcsolat. A rendszer ott bolondul meg ha behúzom a kuplungot, és játszok a gázzal miközben gurulok, na ott nem tudja mi a frász van , és ugrál a fokozat kijelzés. Tudom, a példa nem életszerű, de maximalista emberként nem tetszik ez a verzió. Ezért maradt kettő lehetőség...illetve egy....a váltó mozgását számoló reed relés fokozatkijelzés, mivel a másikhoz nincs kiépítve az érzékelés a motoron. Újabb motorok esetében a váltóban gyárilag minden fokozatnak van egy jeladója, és ahány fokozat, annyi vezetékről lehet jelet levenni. Ezek a vezetékek a motor vezérlő elektronikába futnak. Na..a kapcsolási rajzot tanulmányozva az FZ1-en nincs ilyen. De azért köszönöm a választ.
Kérdésem lenne.
Yamaha FZ1-N 2007es évjáratnál gyárilag van e fokozat érzékelő a váltóba építve? Sok motortípusnál megvan a stekker a fokozatok kijelzéséhez, csak a kijelzőt nem építik be csak extraként. Mi a helyzet az FZ1-el? Szeretnék fokozat kijelzőt, de ha meg lenne a gyári érzékelő a váltóban, nem tökölnék a reed relés kivitellel, hanem kijeleztetném azt. Elvileg a vezérlő elektronika kell hogy jelet kapjon a fokozatokról !? Vagy nem? Tapasztalt kollégák válaszát várnám. Köszönettel: Bányácsky Dániel
Kb 2 hónapja vettem egy FZ1N-t a Honda Dreamnél, előtte megnéztem ezt a sárga gyönyörűséget. Amit én megállapítottam róla az a következők:
A villaszár végén a nagy csavar el van nyalva, biztos hogy kókányok nyúltak hozzá. A csávó azt mondta hogy bebukott hiteles motor volt, valószínű sokat állt esőn, mert rozsdás volt a rendszámtábla tartó is ami 2 centis csavarokkal volt felcsavarozva, látszott hogy ami volt otthon rádobták. Az Exup szelep csavarjai szintén elnyalva. A blokk csavarjai szintén sérülve. A szelepdekni alól a tömítő paszta kifolyva, undorítóan. A kilométer szerintem nem valós mert a gyújtás kapcsoló úgy szét volt kopva hogy fél órán át feszegette a csávó a kulcsot mire beindult, utána próbáltam én is, és feszíteni kellett lefelé a kulcsot hogy elforduljon. Szóval én hagytam is . Nem tűnt jó vételnek ha érted mire gondolok.
Valamikor nalunk is volt utdij, aztan beletettek a benzin araba ami nekem tetszett mert mindenki anyit fizetett amennyit ment. Aztan ujra lett utdij, de a benzin ar nem valtozott
De legalább a kamera a fején volt, aztán jöhet a közönség YT-ról.
Szerintem ehhez nagy mázli is kell. Vannak, akik perceket tudnak életveszélyes közegben eltölteni - sebesség/forgalom -, viszont miután megnéztem egy bő 5 perces városi száguldós videót, az alatta lévőn a srác indulás után kerek 20 másodpercig bírta, majd bevágtak elé és szanaszéttörte magát, a motorjáról nem is beszélve.
hat nalunk nincsen ilyen "minusz hajhaszas" mint latom a magyar hirekben.
Ha hideg van feloltozunk, ha meg hidegebb, akkor beengedjuk a kutyat...
De igazabol csak tavasztol lesz a "tovabb" motorozas
Szóval legutóbb dióolajjal dolgoztam.
Tájékoztatónak azért jó!
Amúgy milyen olajat teszel bele?
Már a rántottába?
Me omletthez csak olivát.
Ilyen komoly dolgokról ritkán beszélünk. Gumikhoz és olajhoz nagyon értük.
Ezekkel a megoldásokkal már találkoztam, mindkettő azonos elven alapszik, a fordulatszám jelből és a sebesség jelből számolja a fokozatokat, feltéve ha a motor fordulat és a gép sebessége között fix a kapcsolat. A rendszer ott bolondul meg ha behúzom a kuplungot, és játszok a gázzal miközben gurulok, na ott nem tudja mi a frász van , és ugrál a fokozat kijelzés. Tudom, a példa nem életszerű, de maximalista emberként nem tetszik ez a verzió. Ezért maradt kettő lehetőség...illetve egy....a váltó mozgását számoló reed relés fokozatkijelzés, mivel a másikhoz nincs kiépítve az érzékelés a motoron. Újabb motorok esetében a váltóban gyárilag minden fokozatnak van egy jeladója, és ahány fokozat, annyi vezetékről lehet jelet levenni. Ezek a vezetékek a motor vezérlő elektronikába futnak. Na..a kapcsolási rajzot tanulmányozva az FZ1-en nincs ilyen. De azért köszönöm a választ.
2006-201x - Install Manual
ha ebből tud hasznosítani infót, örömmel segítettem Önnek:
Gear Indicator Install Manual
Üdvözlettel,
Z-Dog
Yamaha FZ1-N 2007es évjáratnál gyárilag van e fokozat érzékelő a váltóba építve? Sok motortípusnál megvan a stekker a fokozatok kijelzéséhez, csak a kijelzőt nem építik be csak extraként. Mi a helyzet az FZ1-el? Szeretnék fokozat kijelzőt, de ha meg lenne a gyári érzékelő a váltóban, nem tökölnék a reed relés kivitellel, hanem kijeleztetném azt. Elvileg a vezérlő elektronika kell hogy jelet kapjon a fokozatokról !? Vagy nem? Tapasztalt kollégák válaszát várnám. Köszönettel: Bányácsky Dániel
Kb 2 hónapja vettem egy FZ1N-t a Honda Dreamnél, előtte megnéztem ezt a sárga gyönyörűséget. Amit én megállapítottam róla az a következők:
A villaszár végén a nagy csavar el van nyalva, biztos hogy kókányok nyúltak hozzá. A csávó azt mondta hogy bebukott hiteles motor volt, valószínű sokat állt esőn, mert rozsdás volt a rendszámtábla tartó is ami 2 centis csavarokkal volt felcsavarozva, látszott hogy ami volt otthon rádobták. Az Exup szelep csavarjai szintén elnyalva. A blokk csavarjai szintén sérülve. A szelepdekni alól a tömítő paszta kifolyva, undorítóan. A kilométer szerintem nem valós mert a gyújtás kapcsoló úgy szét volt kopva hogy fél órán át feszegette a csávó a kulcsot mire beindult, utána próbáltam én is, és feszíteni kellett lefelé a kulcsot hogy elforduljon. Szóval én hagytam is . Nem tűnt jó vételnek ha érted mire gondolok.
Szerintem ehhez nagy mázli is kell. Vannak, akik perceket tudnak életveszélyes közegben eltölteni - sebesség/forgalom -, viszont miután megnéztem egy bő 5 perces városi száguldós videót, az alatta lévőn a srác indulás után kerek 20 másodpercig bírta, majd bevágtak elé és szanaszéttörte magát, a motorjáról nem is beszélve.
Ha hideg van feloltozunk, ha meg hidegebb, akkor beengedjuk a kutyat...
De igazabol csak tavasztol lesz a "tovabb" motorozas