Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tovább? :D Nem a környéketeken volt a minap -32 fok?
Egyszer azért kipróbálnam milyen érzes.
A tegnap leellenoriztem en is a szelephezagokat, mert a szivoszelep csere ota mentem 7000km. Szerencsere mostmar "rendben" mukodik, mert csokkentek a hezagok minimalisan. Harom szelepnel utanna allitottam, aztan megnyugodva visszapakoltam uh lehet menni tovabb
10w60as motult toltottem volt bele, de a 10w40et ajanljak. vajon miert?
Ha szép fényes a könyök, nagy baja nem lehet. Nálam ez alap!
Köszönöm a segítséget! Amint tudok teszek fel képet is!
Köszönöm még egyszer!
én 6-7e km-enként cserélem, gyári előírás talán 10e km.
De szerintem tölts le egy manualt abba pontosan benne van.....
Jah, és rakj fel egy-két képet a gépről, lássuk!
Még annyi, hogy érdemes minden alkalommal a szűrőt is cserélni, párszáz forintos tétel, nem ezen múlik a dolog.
Én évente a szezon elején szoktam, ez valamikor csak 6000, valamikor 10000 km-t jelent, de alapvetően ez is használatfüggő.
Köszönöm! Motor olajat mennyi km után érdemes?
teleszkóp olajat is érdemes 2-3 évente ill a hűtővizet is
10w40 félszintetikus pl.:Motul 5100
fékolajat 2évente dot4 vagy 5.1
Sziasztok!
Meg tudnátok nekem mondani, hogy 2002-es yamaha fzs600 fazer-be milyen olajat érdemes venni és milyen időközönként kell cserélni? Előre is köszönöm!
Az olajpumpa lánc mindig olyan laza.Motornál és kocsinál is.
Ehh...........

Bár nem nézek tévét és nincs discovery se.

Amúgy mitől száll szét egy ilyen többtárcsás kuplung?
És hogy a frászba mosom ki a blokkot?
van scala rider bluetooth-os sisakbeszélőm 2db-os , talán 5 méter a hatótávolsága,vagyis csak utassal használható és gondolkodom ,hogy megválnék tőle 6e-ért (+posta) ,ha valakit érdekel privátban jelezzen és írok részleteket.
most már vége
aki tudja nézze most a discoveryt
Ez a kuplung dolog számomra hihetetlen, kíváncsi lennék ennek a motornak az előéletéről
Nem tudok angolul de szerintem kerregett és a vezérműláncra gyanakodott nem másra és zsigerből vett egy manuális feszítőt.
És mikor berakta kerregettaz tovább,akkor elkezdett kutatni,és talált egy marék kuplungot az olajteknőben és egy laza láncot.
1. Mit keres ott egy manuális feszítő
2.Hogy a picsába nem jön ki a hűtővíz,ha nincs rajta a kupak
3. az a lánc és kuplunk
.
.
.


szerintem itt valami barbárság történt,,, nem hozzáértés szülte ezt
Ráadásul ennyire!? Az a lánc nem csak kicsit lóg, bár meg kellene nézni egy másik motoron is. Egyébként a gyerek elég lazán veszi a kuplung-problémát, én azzal kezdtem volna...
Hogy a bánatba ette ez meg?

http://youtu.be/gkvhWnN5Nvs
Sikerült a motor leghűvösebb részére tenni...
régen nekem is volt, nekem tetszett is, ill sokan mondták,hogy elégé feltűnő volt mind előröl, mind hátulról.
Csak hát az első KPM es műszakin levetették velem nem szabályos...