Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem tanácsoltak bontós R1-et. Alap cucc, de mégis Yamaha, szóval rossz nem lehet! A drágábbakon több fokozat van, lehet puhábbra és keményebbre állítani őket. Az egyik nagyobb gondocska, hogy rájöjj, hogyan és hol tudod felfogatni.
Üdv!
Jó kérdés. :-)
Egyenlőre még nem éreztem szükségét. Nem sokat mentem ezzel a mocival. Az előzőnél viszont volt pár kellemetlen élményem, néhányszor beszitált. Az egy 650 SV volt. Motoros ismerősök javasolták, hogy szereljek fel rá lengéscsillapítót, azzal ez elkerülhető. Ott az eladás miatt ez elmaradt. Gondoltam most megelőzöm a problémát.
Ahhozt képest.
Hogy sokat olvastál. Szerintem. Nem tanultál belőlük. Eleget. Szerintem.
200 körül néha riszálhatnéka van.
Mi a hangos az egyén függő.
Szerintem nem.
De surrogóshondássornégyes hangja nem lesz.
Nem is igénylem.
SV sem volt ilyen.
Nekem bejön.
Bocs a videóért de ez adja vissza legjobban a hangot.
20 mp-nél a röfögós wartburgmorgás adja a legjobb élményt.
Vagy bejön vagy nem.

http://youtu.be/wyc9lFHk3pQ
szia

miért érzed szükségét a kormánylengéscsillapítónak
Sziasztok!
2007-es FZ-1-em van, szeretnék rá kormánylengéscsillapítót. Van a neten sok univerzális, elérhető áron és vannak specufikusok, amik elég borsosak. Van esetleg ötletetek, melyik úton érdemes elindulni, ill. ár-érték arányban mi lehet az ideális megoldás? Segítségeteket előre is köszönöm.
En most koltottem el 200-at a kocsira, es meg a nagyszerviz hatravan :-)
azt látom,hogy téged nagyon megfertőzött
tiednek is hangos a blokkja
Ez a korszak wartburgal nyomulas volt.
Valamiert becsipodott nalam a 3 henger.
Es tokistenkiralykenyelmes suhogas volt.
Nem sportdob.
10 éve még MZ vel nyomultam, ott se sport kipu nem volt, se menetszél, kivétel ha szélvihar nem volt
Nem hallom, mi?
Ssh... egyik se hasznos...
De, úgy 100 km volt a határ, amit még kedélyesen kibírtam.
Mostani Akra sokkal csendesebb, 500 km után sincs panaszom rá. De hogy a széltől, vagy a kipufogótól zúgjon a fülem, nem tudom, melyik hasznosabb.
Öregszel.
10 éve neked se fájdut meg.
napi 5-600km után jó hogy hangos
nem zúg a füled vagy fájdul meg a fejed
Ha benne hagyod a db-killert, akkor csak minimalisan ter el a gyari alapjarattol, anelkul viszont eleg komolyan inog. :D 60 rpm vs. 260 rpm le-fel. Szabalyosan morog, mint mikor a kutya eldonti, hogy ugasson vagy ne. :D Wumm, wumm, wumm. Cserebe hangos es durrog, en tudtam vele egyuttelni.
Nem járok alapjáraton!
A Leo- nál azt hallottam hogy az alapjárat ingadozhat a katalizátor kiváltása miatt! Ez igaz?
..háát, meg is lehet venni, de mi ilyen kísérletezős fajták vagyunk
Amúgy olyan Egrus dobot mint ami (igaz nem Bódis, meg Sbk, de nagyon jó, mély dohogós hangja van) nekem van fent 30é árulták a olxon a közelmúltban.
Nem sokáig volt fent, mert vki pikkpakk rámart ezért a pénzért.
Miért kell sajnálni 90e ha már ez a hobbija az embernek!
Üdv!
A gyári kipuberhelésben igen képben vagyok!
Cimbim szerzett egy kiherélt dobot, ezt kezdtük el fúrni faragni.
Első körben hegesztettem rá két kisebb átmérőjű végcsövet, mert üresen a hangja erősen brutális volt.
A hangja így csökkent, de közepes fordulaton volt egy repedtfazék effektus.
Aztán fogtuk és millis koronggal kettévágtuk az összeeresztésnél, spec dörzsianyaggal kibéleltük, s erre jött a vékony perforált lemez borítás, majd összehegeszt, és 45-ös átmérőjű végeket kapott.
..háát., valamivel jobb lett, de a mélyebb hangok még mindig messze vannak tőle.
Most csendes téli estéken különböző átmérőjű csövekből hegesztett db killerekkel kísérletezünk.
Aztán megfordult a fejünkben a sportdob építés is, mivel azse nagy kunszt, meg anyagom is van bőven.
te Itt vegig nezem az aprot.megA az olx.bar annak a keresoje nem a leegjobb.
Viszont nekem viccesen szuk a mozgasterem.
Itt kiafene arul cuccokat bontva a motoromhoz?
Szerintem nekem van a legnagyobb keszletem.
Termeszetesen motoros temaban.