Hogy a brébe látszik kívülről egy jó vagy rossz szelephézag?
Eltanulható valahol a ránézésre mondom ez nem jó módszer?
Nekem ez fura.
28e-nél nálam a szívószelepek gyáriak voltak a kipufogók épp határon belül.
KB úgy lehet látszatra ellenőrizni hogy leveszem a szelepfedelet és bedugom a hézagmérőt.Majd megnézem hogy jó e vagy nem az érték.
Ha van nekik ilyen műszerük akkor először azzal nézesd meg (legyél ott) és ha mutat eltérést akkor a hézagokat is, persze ez egy kompresszióméréssel együtt mutat jó összképet. Nem nagy pénz, annyit megér.
42 körül azért már nem árt főleg ha nagy eséllyel több is van benne, de ha valami megerősítést akarsz akkor vidd olyan helyre ahol ezt: biketech vacuum tester használják (már sok helyen, nekem is ilyen van) mert ezzel a műszerrel lehet a szelepek állapotára is következtetni.
Most csinálom az „A”-s jogsit. Ez van az online KRESZ oktató anyagban:
Kötelező tartozék, a szóló (egy nyomon haladó) motorkerékpárokhoz rendszeresített, „A” típusú elsősegélycsomag.
Csak ennyi! Nem kötelező a láthatósági mellény, ill. az izzókészlet.
A szóló (egy nyomon haladó) motorkerékpárokhoz rendszeresített „A” típusú elsősegélycsomag tartalma:
• steril gyorskötöző pólya (10 cm x 5 m): 2 db
• steril mull-lap (6 x 6 cm/100 lap): 1 db
• kéztisztító/fertőtlenítő lap: 4 db
• fóliakesztyű: 1 pár
• ragtapasz (1,25 cm x 5 m): 1 tekercs
• olló (rozsdamentes acélból, 110–150 mm-es): 1 db
• polividonum iodatum hatóanyag-tartalmú sebfertőtlenítő oldat (30 ml): 1 db
• vágható sebtapasz (6 x 10 cm): 2 db
• higiénikus arcmaszk (lélegeztetéshez): 1 db
• gumis rögzítésű sebészeti szájmaszk: 1 db
• elsősegélynyújtás képekben: 1 db
• tartalomjegyzék 1 db
Üdv!
2003-as FZS600-ba jó lesz a Motul 10w40?
Illetve szerintetek érdemes szétszedetni szelephézagot ellenőrizni 42ekm-nél? Szerintem még nem volt nála csináltatva, viszont semmi gondot nem észlelek vele, indul pöccre, nincs szelephang meg ilyenek. Yamaha szervizes telefonba azt mondta hogy nem biztos hogy kellene, viszont a szerviz ahova letettem teleltetni erősködik (Kawasaki-ra vannak leginkább szakosodva).
Ahogy azt az imént is jeleztem , nekem csak a gombák vannak meg , még kb eredeti csomagolásban , bár a pincém elázott , így lehet a csomagolás nem élte túl . ,. De gyári puig gomba , minden kecelék nélkül.
Fekete színű és csak a gomba , tehát csavar és egyébb nélkül , az egyebet simán megkapod jobb csavarboltban , pár forintért , tőllem meg a gombákat max 5000 ft ért , mármint a párat és van kb 6000 ért egy pár amúgy 13000 ért árult gombád.
én pont tegnap pakoltam vissza az ülés alá
tehát van izzókészletem,eü csomag,defektjavító szett,láthatósági mellény,imbuszkulcs készlet,gyári szerszámok,kicsi láncspray.Ezek mindig bent vannak,,,
ebből ami kötelező lehet az izzókészlet+eü csomag+láthatósági mellény?!
Eltanulható valahol a ránézésre mondom ez nem jó módszer?
Nekem ez fura.
28e-nél nálam a szívószelepek gyáriak voltak a kipufogók épp határon belül.
KB úgy lehet látszatra ellenőrizni hogy leveszem a szelepfedelet és bedugom a hézagmérőt.Majd megnézem hogy jó e vagy nem az érték.