Honda tájékon is nézelődtem, de nem nyerte el a tetszésem sem külső sem ár tekintetében, szóval gyorsan túltettem magam rajta
A gyári sárga FZ1N viszont nagyon nagy best of nálam külsőre, ha pedig tényleg elég multifunkcionális akkor befutó lehet. Gondolom megbízhatóságot és hasonlókat kár kérdeznem, hozza a japán szintet
nem tudom, nálam az fzs1000nek a betétje is simán elment volna 50-60e km ig, itt csak az volt a baj, hogy a 4 betétből 1 et hamar megevett, 1 m.henger belustult...
A "gyári" betét attól fut többet, hogy vastagabb mint ugyanabból a márkából a ker. forgalomban eladott. Az 50000km meg olyan sok, hogy még nem is hallottam senkitől, hogy a gyárival is annyit menjen. Persze csak a gyávák fékeznek így ezzel bizonyítottad, hogy Ember vagy!
A gyári betétekhez képest mennyit futnak el
persze ez függ a kéztől is,,,
Nekem az fz6 nál közel az 50e hez még vígan volt 30-40%os.Ebbe volt minden, pályától a túráig.
Hááát tapasztalat van bőven, de mostanság kissé összezavarodtam. Van amelyiknek a szinter job míg másiknál nem, annyi márka lett hirtelen, hogy ha maradok a régi tapasztalatomnál akkor ugye a Brembo lenne a jó, de pl. most EBC-m van és azt még jobbnak találtam, a tárcsát egyik sem eszi jobban mint más. Rossz tapasztalat is van, de ez a kettő jónak tűnik, a Ferodo meg olyan amennyibe kerül, megállsz vele, de hamar felég szerintem ha kanyargósra veszed a figurát.
Cb 1000, 240-nél leszabályoz, nem tudom mit esztek rajta... Ti szoktatok ez alatt menni? Viccet félretéve, főleg Zsoltinak írom, ismerősi körben van cb1000, szintén akra dobbal, panaszkodik rá, hogy eltűnik a nyomaték ha kiveszi a db killert belőle, ha meg bent van akkor nem tetszik neki a hangja.. Db killerrel vagy gyári dobbal nincs ilyen probléma. Ő is gondolkodik egy power commanderen. Aláírom, hogy sok pénz a pc, de lehet érdemes egyszer beruházni rá. Nem tudom nálunk Fz-n egy sportdob meg sportlégszűrő mennyire módosítja a motor dolgait. Lehet a hozzá állításhoz kellene a pc is. Sose mentem úgy az fz-vel, hogy minden gyári volt rajta, és az exup is be volt kötve.
Ahogy Zoli írja a régiek injektoroknál tényleg jobbnak érződik a karbi főleg alul mert az nincs ott lefojtva, de az újaknál (kb. K7-től) már nem jobb semmilyen tekintetben sem.......nem beszélve a javíthatóságáról, egy kopott karbit csak gányolni lehet míg az injektornál sima alkatrész csere amit kiír és olyan lesz mint az új, persze a pillangó tengelynél az is kikopik, de annak cseréje olcsóbb mint egy komplett új karbi.....
Sokat olvastam az FZ injektoráról, 2006-ban volt egy kis bibi vele, amit nagyrészt orvosoltak 2007-re, plusz az "újabb" modellek esetén kissé módosított térképek kerültek az ECU-ba, de semmi drasztikus.
Szóval ott van a legnagyobb érvágás, hogy emissziós okok miatt bizonyos fordulat alatt (ha elengeded a gázt), nem csak a benzin áramlása szűnik meg, hanem az injektor szívókái is bezárnak, ELLENBEN, magas fordulaton kb. 7-8 ezernél csak a benzin folyása szűnik meg, de a szívóka nyitva marad, és amikor újra rárántasz azonnal köpi a lovakat. Biztos nem sok idő kinyitnia a szelepeket, de ÉREZHETŐ. Nagyon tudnám élni, ha olyan lenne a gázreakció (olyan gyors) 4 ezernél, mint 10 ezernél. Egy amerikai fickónak van megoldása erre, árulja is, nagyon sokan vásárolták már meg és senki nem panaszkodik, csak érdemes PC-vel kombinálni, ami meg drága így egészében.
Sokkal közvetlenebb élvezhetőbben kontroláltabban adja le az erejét egy utolsó generációs karbis mint egy első generációs inyektoros.
És pont ez az FZ/FZS sorozatnál érződik is.
Azért az inyetortechnika sokat fejlődött.
Az újabbak már szerintem felveszik a versenyt mindenben és lehaggyák a karbist.
Bár itt meg nekiállnak az elektronikus gázkaros marhasággal.
Az enyém szerintem igen jól sikerült.Semmi torpanás,meglepi gáz elvételnél,vagy ha ráadod nem csuklik.
Mintaszerű.Ahogy kell.
Gondolom.
Nekem csak az állandó teletömés miatt beakadó zár emléke jön elő.
Meg egyszer elhagytam egyet,de az fexel,fúrógéppel és az ebédemmel volt tele.
Ezen a CB-n lévő motech blaze szerintem KB ugyanolyan gyorsasággal teszem fel a helyére mint a dobozt,mindig én várok a dobozos kollégákra pakolásnál,pedig gurtniztam.
Az üléstáskát 4 szíj tartja szíjanként 30 másodperc míg felmegy.
Drága cucc de a motech félelmetesen jól ki van találva.
Láttam balesetben mennyire szétszállnak a dobozok.
Táska nem annyira mert puha.
És egy normális bicskával bármikor széthasogatom a dobozod ha nagyon kell a tartalma.
Nem mondom hogy rossz de van élet nélküle is.
150 injektoros lóerő miben más, mint 150 karbis? Bulin beszélgettem egy szerelővel, ő karbi párti, azt mondta, hogy sok mindenen érezni a különbséget, karbisok sokkal közvetlenebbül reagálnak.
pedig praktikus, nem ázik el/be,könnyű rögzíteni, nap végén 8-10h motorozás után nem kell a gurtnikkal szenvedni, valamennyire biztonságos, nem kell félni,hogy levágják és viszik...
Nekem 1 doboz mindig fent van,jo ha benne van az eső cucc, víz, kicsi harapnivaló,esetleg egy pót póló...
persze kinek a pap,kinek a papné...
Nem. Szeretem a dobozt.
Volt.eladtam.
Nem vagyok az a kifejezett szaladjuk a varos melletti elkerulore tipus.
Szoval el tudom kepzelni hogy van elet doboz nelkul.
Et en is alairom. A Z1000 utan egy eve megyek a Fazerrel es meg mindig elszorul a torkom mikor alol odahuzok es semmi tehat nalam is az volt a jobb ha alol tudott.
cb1000r, nagyon nem vethető be hosszabb túrákra, de ha ez nem elvárás, akkor én megfontolnám, baromi jó motor.
Az fz1 el régi élményeim vannak,de alul elég gyengusznak tűnt akkor.
Én a mostani eszemmel, tapasztalatommal, elvárásommal az 1000 kategóriában a kisebb lóerővel rendelkezőt keresném, ami hamarabb adja le a maximális nyomatékot meg persze a külső is fontos.
De a legjobb megoldás,ha kipróbálod mindegyiket és amelyik a legjobban tetszik... a te elvárásodnak kell megfelelnie a motornak...
A gyári sárga FZ1N viszont nagyon nagy best of nálam külsőre, ha pedig tényleg elég multifunkcionális akkor befutó lehet. Gondolom megbízhatóságot és hasonlókat kár kérdeznem, hozza a japán szintet