vágott slick gumik, a hátsó kapaszkodó és a ülés bőr se gyári...
ez a maksi auto itt van hozzám közel, egyik volt kollégám ott dolgozik, utána kérdezhetek...de nem túl híres kereskedés
Igaz, lehet hogy nagyszerviz előtt áll és kopó alkatrészek is cserések, az úgy már 100-200at is rádobhat.
Ránézésre pedig szimpatikus, 44e km-től nem hiszem hogy különösképpen félni kellene, az ár kimondottan vonzó, hát még a színe (ilyen sárgát keresek)
Lehet a km nem tetszett sokaknak, lehet régebben drágább volt, lehet kellene rá költeni (lánc, fékbetét, ezazamaz), lehet a szín a hiba. Egyébként épnek tűnik, látszólag nem estek vele.
Köszi a választ! Kawasaki szóba sem jött? (ha nem miért nem, hátha tudtok valamit amit én még nem)
Az a 600e árdifi hogyan jött ki? Új esetében lehetséges, de én használtat keresek (fogok), ott pedig a Honda pár százassal drágább
nagyon veszi a fordulatot, gyors reagálású, rúgja magát alacsony fordulaton is, nagyon erős motorfék,fasza
hátsó féke hihetetlen erős, első viszont lehetne kicsit erősebb
Szia, nekem 600-as Fazerem volt és mikor váltottam gépet, sokat hezitáltam az FZ1N és a CB 1000R között. Amit találtam összehasonlító tesztet mindet elolvastam és ezek után döntöttem a CB mellett (egyébként az FZ jobban tetszett) könnyebb kezelhetőség, egyenletesebb teljesítményleadás. Ezek voltak a fő érvek. Azóta került rá egy Bódis rendszer és egy PC, melyet Ago mester hangolt. Elsősorban az alsó és középső tartományra, ahol általában használjuk.
Hihetetlen kiegyensúlyozott az erőledás, nagyon finom és közvetlen gázvétel.
Így kaptam 142Le-t és 115Nm nyomatékot. Nagggyon bírom:)
Ár difi amit most néztem kb 600e.Ft, ebből komoly tuningot tudsz tenni a CB-re
Meg tudná írni valaki, hol találom fazer-en a moci színkódját? Vagy hol lehet ennek utánanézni? Előre is köszönöm!