Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Meg tudná írni valaki, hol találom fazer-en a moci színkódját? Vagy hol lehet ennek utánanézni? Előre is köszönöm!
bat77@freemail.hu
Mi az email címed, Béla?
vágott slick gumik, a hátsó kapaszkodó és a ülés bőr se gyári...
ez a maksi auto itt van hozzám közel, egyik volt kollégám ott dolgozik, utána kérdezhetek...de nem túl híres kereskedés
Igaz, lehet hogy nagyszerviz előtt áll és kopó alkatrészek is cserések, az úgy már 100-200at is rádobhat.
Ránézésre pedig szimpatikus, 44e km-től nem hiszem hogy különösképpen félni kellene, az ár kimondottan vonzó, hát még a színe (ilyen sárgát keresek)
A plexit akkor sem sózod rám . Álmodd meg a hűtőmaszk és a keret árát és meggondolom megéri-e Neked pizzás csigát és kólát szponzoráljak.
Lehet a km nem tetszett sokaknak, lehet régebben drágább volt, lehet kellene rá költeni (lánc, fékbetét, ezazamaz), lehet a szín a hiba. Egyébként épnek tűnik, látszólag nem estek vele.
Neki mi baja lehet? Legalább 1 éve van fent és a kutyának nem kell
Köszi a választ! Kawasaki szóba sem jött? (ha nem miért nem, hátha tudtok valamit amit én még nem)
Az a 600e árdifi hogyan jött ki? Új esetében lehetséges, de én használtat keresek (fogok), ott pedig a Honda pár százassal drágább
Igazabol szeretnek meg melle egy pizzascsigat es 2L kolat is venni. Jobb lenne egyben eladni. :)
Hello!

Csak az oldalsó fém kerettől nem válnál meg, némi kenyérrevalóért?
FZ6 (kabe 2004-2007) gyari plexi es sertetlen hutomaszk, oldalso fem kerettel erdekel valakit?
Ennek mar egy kis friss kenyeret az arabol. :(
nagyon veszi a fordulatot, gyors reagálású, rúgja magát alacsony fordulaton is, nagyon erős motorfék,fasza
hátsó féke hihetetlen erős, első viszont lehetne kicsit erősebb
űber fasza,nagyon tetszik
Peti! Mit látok Milyen menni vele?
Szia, nekem 600-as Fazerem volt és mikor váltottam gépet, sokat hezitáltam az FZ1N és a CB 1000R között. Amit találtam összehasonlító tesztet mindet elolvastam és ezek után döntöttem a CB mellett (egyébként az FZ jobban tetszett) könnyebb kezelhetőség, egyenletesebb teljesítményleadás. Ezek voltak a fő érvek. Azóta került rá egy Bódis rendszer és egy PC, melyet Ago mester hangolt. Elsősorban az alsó és középső tartományra, ahol általában használjuk.
Hihetetlen kiegyensúlyozott az erőledás, nagyon finom és közvetlen gázvétel.
Így kaptam 142Le-t és 115Nm nyomatékot. Nagggyon bírom:)
Ár difi amit most néztem kb 600e.Ft, ebből komoly tuningot tudsz tenni a CB-re
Ja...........akkor legyen piros-fehér ducati corse festés.
Ráadásul a négy elemből 3 karbonos, nem is lenne macerás a festése a tanknak.
Á, már most sem gyári a fényezés!
Ha nem sérült,karcos nem festeném át.
Az utólagos festés bármilyen gondos sosem fog annyira tartós lenni mint a gyári.
Kormánygátló beszerzés, új gumik. Átfényezésen is agyalok, de ahhoz kellene egy üléspúp is, kicsit megdobná a költségeket.
Van egy 2006 augusztusi Superbike magazinom aminek ő díszeleg a címlapján, engem már akkor meggyőzött
Egyik miatt sem panaszkodnék, de személy szerint én az elsőre gondoltam, a nagyon sárgára
Ilyen sárga azt hiszem pont Szegeden volt egy fiúnak, tán még egyszer el is jött velünk Kakucsra
Volt egy nagyonsárga és egy szolidsárga széria, utóbbira én sem mondanék nemet.