Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

(több mint 0,01)
0,1 akart lenni
Ezen a hátsólengővillán már nagyon régóta törpölök,hogy szétszedjem-e vagy sem.
A művelet 5 perces volt, a rákészülés bő 1 év
Amikor a futóművel csinálták, akkor azt mondta a muki,hogy ez tök normális, ezen felül több 1000 fazeres is mondta,hogy neki is kottyan kicsit.
Nah de ma szét szedtem!
A fz6 om nem lötyögött, ott volt 2 csatlakozási pont, az FZS esen van kb 6 csatlakozási pont,ahol lehet baj...blőőőőőőőőő
Az összes helyen elég nagy tűréssel játszottak(több mint 0,01),de egy helyen a duplája volt vagy még annál is nagyobb.Nah ezt fogom orvosolni és akkor kisebb lesz ez a kottyanás vagyis hát elfogadható lesz

A fékolajszivárgásnál inkább az a bajom, hogy nem valami könnyű a Husqvarnahoz beszerezni alkatrészt... A mo.-i képviselő egyenlőre elég gyengén muzsikál... Még a gasgas hoz is 1 hét alatt mindent beszereztem.
"de melyik hibátlan? "

Természetesen az enyém.
nemeth0507-tel már sokat beszéltünk a témáról és arra jutottunk, hogy az FZ1-ek a kategóriájában páratlan és örök gépek. Szerencsére a véleményünk mellett áll még rengeteg fórumozó hozzászólása és számtalan cikk is. Nem véletlen eszközöltek rajta csupán apró módosításokat egészen 2006-tól ezidáig!
Hogy mire gondolok? Arra, hogy nagyon sokrétű a motor. Aki terepre akar menni olyan motort vesz, aki pedig pályán akar 299-nel száguldozni az amolyat, de átlagos keretek között maradva, az FZ-nek nincs párja. Koránt sem tökéletes a motor, sokaknak nem tetszik a teljesítményleadás eloszlása, vagy a gázreakció stb., de melyik hibátlan?
Teljesítmény van benne, bárhol elboldogul, városban, pályán, versenypályán, szerpentinen is jól használható. Persze lehet mondani, hogy egy dupla árú BMW-vel jobb az Alpokba menni, de nem mindenki engedheti meg magának. Ami különlegessé teszi, az a sportos teljesítménye és a túrás üléspozíciója. Bármivel is hasonlítod össze, hogy "ez emiatt jobb, a másika amiatt", összességében nem fog rosszul szerepelni az FZ1. Mondom, sportmotoroknál kényelmesebb, de gyengébb (150 vs. 180-200le), túramotoroknál sportosabb, de kevésbé kényelmes, cserébe tudsz autók között mozogni vele, ellenben egy nagy K1200-zal. Vannak nála könnyebb és hetykébb motorok is, de azok nem mennek 260-nal, szóval pariba állítva más motorokkal, mindig van, ami az FZ1 javára szól. Énszerintem.
És mondom, csak azért merem ilyen bátran állítani, mert nagyon sok mástól is olvastam ezeket a véleményeket. (u.i.: másik előnye az ára, azért mondtam, hogy a kategóriájában is kicsit felette kell nézni az "ellenfeleit")
Sziasztok! Eljátszottam a gondolattal hogy FZ6-osom lecseréljem egy FZ1-esre (mindkettő naked). Kinek milyen tapasztalata van a nagy testvérrel kapcsolatosan? Számottevő a különbség a kettő között? 2006-2008 körüliben gondolkodok.
Esetleg Kawasaki Z750 (2007-től) és Z1000 (2007-től) pro kontra?
Köszönöm ha valaki hozzá tud fűzni valami okosat
Dugattyúnál vagy az illesztésnél? A robogón a légtelenítőcsavar volt elrepedve, onnan csordogált pont az illesztéshez mindig az olaj. Tiszta ideg voltam, aztán szerencsére egyszerű volt a megoldás.

Mennyi km van a Fazerben? Én a 600-as hátulját szétrobbantottam tavasszal egy kis zsírozásra, egyik tengelynek sincs kottyanása, pedig kizárólag szar úton járok vele.
Hengerfejet nem vettem még le. Majd a télen lesz még egy kis diagnosztizálás, mielőtt jobban szétszedem. Igazából minden más (nagyon jól megy, keveset fogyaszt, stabil az alapjárat, nem zörög-csörög) a siralmas kompresszió-teszttel ellentétben áll. A mérést tehát meg fogom ismételni, karácsony előtti héten szabin leszek, addig iga...
én most a lotyó féknyergével szívok,,, picit ereszt.
Fazernek meg lehet szétkapom a himba részét, van egy kis kottyanása,,,
esetleg a hüvely kopott volna vagy a dugó vagy ennyire nem bombáztad szét
akkor mi a rák fene van miért ennyire kicsi a kompresszió? azt nézted,hogy a szelepek jól zárnak e
Egy kivételével az összes szelephézag az intervallum közepén, egy szívó pedig az alján, de még benne. 78 ezer km
Én megrendelem a skót térképeket, és azokat fogom nézegetni.
Auto lampakat eleg sokan epitenek nalunk is, motorlampat sem nehezebb sokkal szerintem atalakitani
Motorozni.
Forditott az idorend.
Síelni, dolgozni, hómobillal randalírozni?
Szerintem go svajc.
Talan egy motech blaze osszejon.
Meg par fennaradt dolog potlasa a ketevvel ezelozzi pofavizitnek.
Milyen projektek várnak rátok (motorjaitokra) télen, mik a tervek, mire gyűjtötök a megspórolt benzin árán?
Pedig Te nem szoktál unatkozni.
Még csak pár hete raktam le a gépet de mintha hónapok óta nem ültem volna rajta.... HOL VAN MÉG A TAVASZ?!
Mindenki alszik a motorjával együtt?
Fazerem nyár végén majdnem becsajozott!
Juujj.
Mondjuk elég furán áll a ST-ön az angyalszem.
Oldalról nem tudom, hogy egy peckes műmellre (esetleg 18 évesére) vagy Futuramaból Benderre hasonlít inkább: link
Nekem oszt van eleg nagy angel eye.
De nem egy truvaj.
Az FZ1-nek elég nagy tükörfelülete van a búrában, szóval nagyon jól teríti a fényt, a projektorosnak vannak hátrányai, de már többször eljátszottam a gondolattal, de csak az Angel Eye miatt.
Ket R1 projectort tegyel bele ne hid xenont.
Nem hiszem hogy feltűnik.