Ezen a hátsólengővillán már nagyon régóta törpölök,hogy szétszedjem-e vagy sem.
A művelet 5 perces volt, a rákészülés bő 1 év
Amikor a futóművel csinálták, akkor azt mondta a muki,hogy ez tök normális, ezen felül több 1000 fazeres is mondta,hogy neki is kottyan kicsit.
Nah de ma szét szedtem!
A fz6 om nem lötyögött, ott volt 2 csatlakozási pont, az FZS esen van kb 6 csatlakozási pont,ahol lehet baj...blőőőőőőőőő
Az összes helyen elég nagy tűréssel játszottak(több mint 0,01),de egy helyen a duplája volt vagy még annál is nagyobb.Nah ezt fogom orvosolni és akkor kisebb lesz ez a kottyanás vagyis hát elfogadható lesz
A fékolajszivárgásnál inkább az a bajom, hogy nem valami könnyű a Husqvarnahoz beszerezni alkatrészt... A mo.-i képviselő egyenlőre elég gyengén muzsikál... Még a gasgas hoz is 1 hét alatt mindent beszereztem.
nemeth0507-tel már sokat beszéltünk a témáról és arra jutottunk, hogy az FZ1-ek a kategóriájában páratlan és örök gépek. Szerencsére a véleményünk mellett áll még rengeteg fórumozó hozzászólása és számtalan cikk is. Nem véletlen eszközöltek rajta csupán apró módosításokat egészen 2006-tól ezidáig!
Hogy mire gondolok? Arra, hogy nagyon sokrétű a motor. Aki terepre akar menni olyan motort vesz, aki pedig pályán akar 299-nel száguldozni az amolyat, de átlagos keretek között maradva, az FZ-nek nincs párja. Koránt sem tökéletes a motor, sokaknak nem tetszik a teljesítményleadás eloszlása, vagy a gázreakció stb., de melyik hibátlan?
Teljesítmény van benne, bárhol elboldogul, városban, pályán, versenypályán, szerpentinen is jól használható. Persze lehet mondani, hogy egy dupla árú BMW-vel jobb az Alpokba menni, de nem mindenki engedheti meg magának. Ami különlegessé teszi, az a sportos teljesítménye és a túrás üléspozíciója. Bármivel is hasonlítod össze, hogy "ez emiatt jobb, a másika amiatt", összességében nem fog rosszul szerepelni az FZ1. Mondom, sportmotoroknál kényelmesebb, de gyengébb (150 vs. 180-200le), túramotoroknál sportosabb, de kevésbé kényelmes, cserébe tudsz autók között mozogni vele, ellenben egy nagy K1200-zal. Vannak nála könnyebb és hetykébb motorok is, de azok nem mennek 260-nal, szóval pariba állítva más motorokkal, mindig van, ami az FZ1 javára szól. Énszerintem.
És mondom, csak azért merem ilyen bátran állítani, mert nagyon sok mástól is olvastam ezeket a véleményeket. (u.i.: másik előnye az ára, azért mondtam, hogy a kategóriájában is kicsit felette kell nézni az "ellenfeleit")
Sziasztok! Eljátszottam a gondolattal hogy FZ6-osom lecseréljem egy FZ1-esre (mindkettő naked). Kinek milyen tapasztalata van a nagy testvérrel kapcsolatosan? Számottevő a különbség a kettő között? 2006-2008 körüliben gondolkodok.
Esetleg Kawasaki Z750 (2007-től) és Z1000 (2007-től) pro kontra?
Köszönöm ha valaki hozzá tud fűzni valami okosat
Dugattyúnál vagy az illesztésnél? A robogón a légtelenítőcsavar volt elrepedve, onnan csordogált pont az illesztéshez mindig az olaj. Tiszta ideg voltam, aztán szerencsére egyszerű volt a megoldás.
Mennyi km van a Fazerben? Én a 600-as hátulját szétrobbantottam tavasszal egy kis zsírozásra, egyik tengelynek sincs kottyanása, pedig kizárólag szar úton járok vele.
Hengerfejet nem vettem még le. Majd a télen lesz még egy kis diagnosztizálás, mielőtt jobban szétszedem. Igazából minden más (nagyon jól megy, keveset fogyaszt, stabil az alapjárat, nem zörög-csörög) a siralmas kompresszió-teszttel ellentétben áll. A mérést tehát meg fogom ismételni, karácsony előtti héten szabin leszek, addig iga...
Mondjuk elég furán áll a ST-ön az angyalszem.
Oldalról nem tudom, hogy egy peckes műmellre (esetleg 18 évesére) vagy Futuramaból Benderre hasonlít inkább: link
Az FZ1-nek elég nagy tükörfelülete van a búrában, szóval nagyon jól teríti a fényt, a projektorosnak vannak hátrányai, de már többször eljátszottam a gondolattal, de csak az Angel Eye miatt.
0,1 akart lenni