Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha rendőr be tudja zsúfolni a Fazerem hátsó ülése alá az "A" típusú csomagot, elfogadom tőle a büntetést, amiért nem találta ott. Nekem ott a gyári szerszámkészlet van és egy kicsi lyuk, ahol általában tartom a féktárcsa lakatomat, egy vastag zokniban, hogy ne kopogjon és ne csináljon kárt. Természetesen nem vagyok ellene a hordásának, ha túrázni megyek, mindig nálam van, de ülés alatt elég szűkös. FZ1-esek közül valakinek van megoldása erre, esetleg be tudta zsúfolni az ülés alá?
Ez így van, tény, hogy biztosabb megméregetni a hézagokat.
Van nekik Annyit mondott rá hogy azzal azt tudja mérni már ha baj van. Legalábbis én ezt vettem ki a szavaiból.
Ez átlag ár, van olcsóbb és drágább is, de amúgy ezzel nincs baj. A teszterről pedig addig nyilatkoznak így amíg nem vesznek, utána már jó lesz, de amúgy igazuk van, azzal nagyjából lehet megmondani, hogy mi van bár nekem eddig bevált.
Ez kerlek lofasz ar!
Na megkérdeztem őket. Szétszedik, megmérik, ha állítani kell akkor 17.800.- + ha új lapka kell akkor az 1000/db. Ha nem kell csinálni vele semmit akkor kb 10.000.-
Horror vagy normál árak ezek egy ilyen műveletért? Mondta hogy van ilyen vaacum tester de azzal nem biztos hogy meglehet állapítani, csak ha már felfeküdt valamelyik. Amúgy lehet hogy úgy tűnik hogy tudom miről beszélek, de ne gondoljátok Mindig olyan cuccaim voltak amiket nem kellett sosem szerelni
Nekem is nőtt.
Na micsoda véletlenek vannak
Szerintem nem csináltatom meg velük, majd ha elhoztam utána eldöntöm.
A lapkásnál is inkább nő, az nem lapka vagy más állítási lehetőség függő hanem inkább a használat.
Értéken belülre ahogy a lapka kiadja, én nem szedetek le a lapkákból, abban nem bízok, a készletben van elég lehetőség arra, hogy belül legyen a megadott határokon, amúgy meg ha választani kell akkor megnézem, hogy a rider hogyan használja a gépét és nőtt vagy csökkent-e a hézag.
FZ6s S2 ABS 2008
Az biztos hogy nem husáng 250 aqvila.

Ha tippelnem kell köze lehet a yamahához és a FZ1 / FZ6 / Fazer-hez.

Amúgy meg nagy valószínűséggel a bowden berohadt/kiszálasodott.

Levenni és megnézni a legegyszerűbb.
Szia. Nem volna baj, ha tudnánk, milyen motorról van szó...
Sziasztok!
Eddig kicsit nehezen lehetett behúzni a kuplung kart mostmár viszont nem húzza vissza a rugó!
Mi lehet ennek az oka? bowden ház vagy a bovdennal lehet valami? vagy kuplung? volt már valakinek hasonló problémája?
Én végig mérném a hézagokat, nem telik sok időbe.
Az enyémben hasonló km van, és az egyik kip. szelep már határértéken van.
Érdemes azt is tudni, hogy a lapkásoknál nem nő, hanem csökken a hézag a használat során. Rosszabb esetben be is éghet a szelep.
Veszel egy hézagmérőt ha nincs, kb. 1000Ft, egy fél óra alatt végig lehet mérni. Ha nem kell állítani, legalább nyugodt leszel, ha meg kell, akkor megelőzöd a bajt. (bár a baj nem itt kezdődik )
Uff
Akksi.
videjóóó nagyon állat
U.i.: a bezint zárja el, pont ahogy te sejted.
Az Immo pont azt csinálja, ha aktív, hogy nem engedi elindítani a járművet.
Akksi csepp töltön volt! Az tökéletes, hajtja is csak nem indul. Olyan, mintha nem kapna benzint. Az előbb meg Kb. 10 próbálkozásból egyszer elindult, de akkor is villogot az immobiliser lámpája.
Akksi?
Első èvem, szerintem is kicsit "túl aggódják" nem mindent kell azonnal csináltatni! De inkább legyen elővigyázatos mint "beleszarok". Azon kívül korrektnek tűnik! Èn is oda adtam le a gèpet!
Üdv!
Fz6S 2004!kulcs betesz, elfordít a benzin szivattyú megsem mukkan, immobiliser lámpa villog, vízhőfokmutató teljesen fullt mutat és a felső két szint jel villog. Mind két kulcssal ezt csinálja és a szervíz kulcssal is. Mi lehet a baj?Hiba kódot nem ír ki!
Előre is köszi a segítséget!
Hová szoktad állítani a hézagokat? A minimumra, maximum környékére, vagy a közepét célzod meg?
Ez a műszerrel sem látszik csak ugye a görbékből lehet következtetni, persze nem csalhatatlan módszer, de azért ad valami támpontot.