Engem múltkor meglepetésként ért a tény, hogy egy sport sisak miért is sport(os) sisak. Nem mindegy, hogy milyen használatra van kiképezve/megtervezve, mert ugye belátható, máshogy/máshol/másmilyen szögben ér a szél pl. FZ1-en, mint R1-en és egy sport sisakot hordani túrásabb motoron bizonyos hátrányokkal jár.
Plexiből ne ragaszkodj a drágább márkásakhoz. Én rendeltem egy koppincsot 8-ért, és minőségre nincs panaszom, mégis spóroltam 18 ezret. (gondolok itt az ebay-ről rendelhetőkre) Az is lényeges, milyen magas vagy, mert egy bubis, ami pár centivel magasabbra dobja a szelet lehet máris elég és nem kell 90 centi magas túraplexi.
Régóta nézelődöm a plexik között, de nem jutok deredményre. A gépen még gyári plexi van, de nagyon sokszor előjön a "bólogató kutyus " szindróma Sokszor nem tudom aki szembe jön mennyire néz hülyének Többször is próbáltam ide-oda bujkálni és szerintem ez teljesen a fejre vezeti a szelet. Kinek melyik plexiről mi a tapasztalata? Valami igazi túra kellene. Ilyen van valakinek?
Az is lehet, hogy csak véletlen egybeesés volt a benzin és a hibajelenség... korábban már elhasználtam egy ilyen tank benzint, akkor nem volt semmi gond.
Egyébként évek óta ezzel jár egy sor eszköz és jármű gond nélkül, elkezdve a kerti gépektől az Aprilia SR50-en át az injektoros Puntoig... a Kamovról nem is beszélve...
A hétvégén mentem pár km-t. Három dologra lettem figyelmes:
1. A 2,5 féléves kínai akksim a végét járja. Túl ritkán használom.
2. A Z8 10 fok alatt nagyon dúrván csúszik, a Bt020 sokkal jobb volt, pedig az öreg és kopott volt. Szerencsére hátul van.
3. Idén még mindig nincs meg az 1000 km...
a faxt, déltől ideáig csak ázott...
hangyafasznyi mosószert beleraktam,2 szer átöblítettem, finom kefével a bogarakat megkapirgáltam és most csöpög,,,
már ameddig bírja a ruhaszárító kicsit nehéz neki.
még nem is meséltem nektek!
Irtam a motorline nak,hogy hogy érdemes takarítani a kabátom...
Ajánlottak egy céget, aki a cordura kabim 9e ft ért akarta kitakarítani
Nem szép, de dögös, és vagány. Látszik, hogy "férfi" tervezte, és nincs lekerekítve, csicsásítva úgy, mint a mostani legtöbb trendi (honda..stb) motor.
Idom nelkul jobb.