Meglett a baj, mindkét motor indul, az egyiknek a riasztó volt a gondja, hogy széthúztuk, a másiknak meg az oldalsztender kapcsoló ragadt be valahogy... Szóval nincs semmi humbuk a borulásgátlóval :) A hasidom szerintem nem gyári, bár ezek a fajták a legszebbek szerintem! Úgy tudom gyári nincs hozzájuk!?
Karbik kipucolva, összeraktam a gépet. Indul, szépen jár, jól veszi a fordulatot. Benzinszűrő most nincs benne. Kipróbálni még nem tudtam, most meló. Talán holnap délután, addig fingers crossed...
Sziasztok! Tudnátok segíteni, mennyire normális 1-2 fokos hideg indításnál hogy füstöl a motor üzem melegen pár km után pedig ugyan ez nullára csökken? Értem a hőtágulást, de normális ez vagy el van már kopva vmi?
mondjuk egy nagyon szolídhangú sportkipufot elfogadnék, de inkább azért mert a gyári dob kb 1/4 ét nyomják
aztán jobb lenne a súly/lóerő arány
meg hátha jobban dőlne
Én Raptort vettem még 2010-ben az FZS-emre. A srác típus specifikus összekötőt is készített hozzá. Azóta is remekül működik, nem égett szét a bele, így nem nőt a hangja sem - 35 ezer km alatt....
Érdemes az Ő felhozatalukat is átnézni, pl innen: http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
De ezek mégiscsak tartós cikkek. Egy hét átbulizott Szigetből mennyi marad meg? Ezt egyszer megveszed, és ott van, el is tudod adni. Szolgáltatások élménye csak "pillanatnyi" boldogság.
U.i.: Itt továbbra sem a 200 ezres pufogókért lobbizok, hanem mondjuk egy 100e körüli jó állapotú használtért.
Mi?