Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Péter úr mondta jól.
Amíg az ára egy egyszerűbbnek elég másfél két hétre az alpokban vagy 1 hét sziget a drágábból addig nem kérdéses mit választok.
Pár olcsóbb darabbal szemeztem.
Elvittek egy kicsit sérült ilyet mert a postaköltséggel növelt ár már meghaladta a rászánt keretet én maradok a gyárinál.
Ezt néztem. Van más is a kínálatukban?
Ez kicsit olyan, mint mikor megveszel egy doboz fejfájás csillapítót mondjuk Advil Forte-t, 8 darabért adsz 1000,-Ft-ot, tehát darabja 80 Ft, míg a legyártása kb. 3 Forint és ez nem is túlzás. De ott van, hogy meddig fejlesztették, hány millió Dollárt öltek kémikusokba, orvosokba, tesztekbe, marketingbe és mindenbe, míg a polcokra kerül. Valahogy vissza kell hozni. A kipufogókba is benne van egy nagy adag nyereség, de a K+F-et is vissza kell hozni, a sok padozást, míg ki nem alakult a végleges forma, a motorok bérlését, amikre felpróbálták stb. Nem is szeretném megmagyarázni miért drága, mert tényleg aránytalan, de sok közvetett költséget is tartalmaz az ár. Ráadásul, ha ennyiért mindenki számára drága lenne, olcsóbban kellene adniuk, de nem tetszik. Kevesebbet adnak el többért, így is megéri nekik. Láttátok már, hogy a Ducati rendszereken milyen címke van? Ott egyértelmű, hogy a motor presztízse és magas alapára is dob rajta, mert "megteheti".
Nincs azért annyi. Én pár hónapja kértem árajánlatot akkor 140e ft lett volna a bódis penta. Persze így is sok.
Pár cső és dizájnos hajlított lemez.
Értem.
De akkoris.
nemhogy 90et talán 50-et megér.
De csak ha legális és nem vegzálnak érte.
Hé, ez Full System (dob, összekötő, leömlő)!
anyag + munkadíj max 40-50e ft és akkor még szerintem sokat is mondtam, jó kis haszon
90e ft plusz még biztos enged kicsit...
kipu

én ezzel a kipufogó kérdéssel mindig úgy voltam,hogy inkább elmotoroztam az árát,,, így is romlik a hallásom a sok szélzajtól, francnak kell még hogy ordítson is
Van drágább is.
fz1 re ennyiért
Habár hazai, de a Bódis-t az ára miatt kivenném a listáról. Mivel még Amerikában is ismerik őket, nem a hazai a fő piacuk, globális árakon dolgoznak. FZ1-re 170-230e között vannak a dobjaik.
Sziasztok. Sportkipufogót szeretnék a gépemre, de hazai márkában gondolkodom az ár miatt. Martin és Bódis a dilemma tárgya. Sokat segítene, ha valaki írna tapasztalatot, mert csak jutyubos videokból tudok merítkezni...
köszönöm :)
Haha jobban szeretem őket annál hogy kipurcanjanak vele jó nekik a 125ös
azt a szép hasidomot irigyelem tőled
gondolom gyári
lehet rossz ötlet,de biztiket átnéztétek
fz6 nál leszereltük ezt az érzékelőt és ugy akartuk beindítani,hogy nem volt e helyén, azt se tudtuk mi a pöcs van,,, majd miután a helyére került pöc-röff...
nem látom a logikát benne,hogy letilt...
jó páran estek már, nekem is feküdt a régi motorom és egyből indult felállítás után...
Köszi azért, ott ronthattuk el hogy a blokkolt motor dőlésérzékelőjét is belepróbáltuk az én jó mocimba... Hát letiltotta a genyó :( pedig nem egy nagy valami a kütyü mert egy mágneses forgó félgömb van benne, felette az elektronika, odafordul a mágnes így küldi a jelet, viszont meg is jegyzi mivel az enyémet is letiltotta...
Mi egyszer beszívtuk ezt a dőlés érzékelőt egy FZ6-nál, de miután felkerült a helyére a megfelelő módon(volt rajta egy nyilacska meg egy UP felirat), onnantól kezdve indult a motor...fzs-nél nem tudom,hogy letilt e valamit,de szerintem nem kéne. Kíváncsi leszek mi lesz a vége.
Nah ezzel nem sokat tudtam segíteni
Sziasztok!
FZS1000 Fazeren a borulásgátló ha letilt akkor azt hogy lehet újra életre bírni? Haverét ráraktuk próbára...már az enyém sem indul..valami elektronika letiltott :/ mi a teendő? Köszi!
Dóri vagy Szilvi nem célozgatott (viccezett), hogy nem is kellene eladnod, mert szívesen elfogadnák?
igen túrásítok fz1 vagy tdm 900 vagy cbf100 ez a három van kinézve ha elkel az r1
lecserélted az r1 et fazerre
köszi mindenkinek egyenlőre enyi a terv télire
köszi