Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tommot-ot nem ismerem, mert drága, de biztos minőségi munkát csinálnak. Hungexpo-n volt egy ülésük, amibe vibráló motort is tettek. Ki tudja pontosan milyen szándékkal. :D
Én nála csináltam: http://somotokarpit.hu/
A fórumon van még egy kedvelt arc, nem ugrik be a neve. Szegeden is vannak eldugott helyek, ahol ilyet csinálnak, de nem tudom, milyen minőséggel és kik is ők.
A tomot ülésessel valakinek tapasztalata az utasülést gondoltam zselésíteni
megtaláltam a gyártót amerikai minden mocihoz van cuccuk vezető és utas lower kitt is van itt a linklink
Én arra gondolok, hogy ezeknek a többsége univerzális, mert hát mi különbözzön bennünk annyira, ha más nem, legalább Yamaha-szinten.
Köszi az egyes link nyerte meg a tetszésemet
Értem csak csak azért kérdem mert az asszony néha eljönne kerülni egyet de max 100kmenként ugy is megállunk meg dobnák fel dobozt hátra hogy kényelmesebb legyen neki egyedül meg leveszek mindent azt góóóóó
Viszont, ha a Fazerrel egykategóriájú gépeket nézzük (sporttúra-sport), az átlagosnál kényelmesebbnek mondanám.
Gyárilag biztos nem lehet állítani a lábtartót, de kis szerencsével ilyen, vagy ilyen (2) megoldás kapható hozzá.
Az ülés zselével, új szivacsozással kényelmesebbé tehető és mint egyedi szolgáltatás, a gyárinál lehet alacsonyabbat vagy magasabbat is csináltatni.
Szerintem egyik fz sorozatnál se kényelmes hátul,amik kényelmesek azok az igazi túra motorok, FJR,zzr1400 stb...
viszont, ahogy te is írtad lehet rajtuk segíteni zselés üléssel.
ill a hátsó lábtartót is lentebb lehet vinni, de csak házi barkáccsal, legalább is én utángyártott vagy akár gyári alkatrészről sem hallottam.
Nekem fz6 hoz van ilyen hátsó lábtartó "átalakítóm",később tudok feldobni képet.
Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy FZ 1 Fazernél 2006tól évjárat az utas ülés mennyire kényelmes illetve lehet e csinálni vele valamit hogy kényelmesebb legyen (zselézés ,átszivacsolás) valaki csinált e ilyet és mi a tapasztalata. A másik kérdés az utas lábtartóját lejjebb lehet e rakni van e túrásabb hátsó lábtartó. Köszi a válaszokat
Nehogy nagy nyomással csináld vagy ha igen akkor szedd szét darabokra mert könnyen kiszakíthatod a membránokat.
Bármelyik csapágyboltban, de ha lehet nem simát hanem telóhoz valót, azon két lehúzó gyűrű van, a sima 1-2 év alatt megadja magát.
porvédőt is cseréld szerintem, ha még nem volt
Fz6-oshoz hol érdemes venni, és milyen teleszkóp szimeringet?
Sziasztok.Valakinek nincsen polcon egy Yamaha FZS 1000 2002-év. teleszkóp szár-vagy teleszkóp komplett baloldalai ?
Mindenesetre, ha már ki van véve, átfújom az összes fúvókát és járatot, visszateszem, kipróbálom. Kipróbálom új gyertyákkal is. Ha nem javul, másfelé keresgélek...

Igazából az a legmeglepőbb, hogy nem arról van szó, hogy nagy gázállásnál egyszer csak kihagy 1-1 henger (pl mintha felkapna valami trutymót valamelyik karbi), hanem 6-7000-s fordulatnál mintha elvágták volna, és lefullad. Ezért gondoltam először pumpára vagy szűrőre, de azok jónak tűnnek. Az még a bajom, hogy a leeresztő csavarok egyike sem akar meglazulni, hogy megnézhessem járás közben az úszóház benzinszintjét...

Vasárnap lesz rá időm, majd jelzek, addig is köszönöm a segítséget!
Tipp? Az amit írtam lejjebb, ha az a benya megmart pár O gyűrűt vagy más műanyag alkatrészt az nem feltétlenül látható viszont ilyen hibát eredményezhet, a gyertyát szerintem a benya nem teszi tönkre legfeljebb ha túl magas hőfokon égne el és a gyertya azt nem bírná, de akkor az okozna más gondot is no meg kopogó járás lenne.
Szerintem csak járasd meg kicsit. Nekem is volt, hogy fulladt bizonyos fordulaton, aztán elmúlt.
Úgy. Minden makulátlan, minden simán jár...
Gyertyák vajon megmurdelhettek 200 kilométer alatt a nagyobb oktánszámú benzintől?
Úgy érted a fúvókák is tiszták?
A jó hír, hogy a porlasztóim makulátlan tiszták. A rossz hír is ez. Pumpa jónak tűnik, szűrő is. Tipp?
Köszi!
Huu, de frankó , így nincs bontás, és ha olyan az idő csak leválasztom a cuccot aszt irány motorozni!
A telefontöltőben én is kételkedtem erősen!
A telefontöltős dolog hülyeség, azok max 4-5 volt feszültségen szoktak tölteni.

Azzal, amit leírtál, zavart nem okozol a rendszerben. Polaritásra figyelj, bár a töltő úgyis jelez, ha nem stimmel.
Köszi a választ!
Pontosan az lenne a célom amit krisztianfz6 irt, hogy ne kelljen bontani semmit töltéskor, de., nálam az lenne a szitu:kaptam egy szivargyújtó csatlakozót az előző gazdától (aljzatát is ő szerelte be a fejidomba, pöpec módon), amiből kijön egy fekete meg egy piros madzag, s ő állítólag télen ezen keresztül töltötte az akksit telefon? töltővel.
Namost ha én erre rátenném a hiperszuper töltőm, amin van direkt motorakksi üzemmód, ami 14 amper alatt tölt, akkor okozhatnék valami zavart a rendszerben?
Én úgy töltöm mindig, franc se akarja egy akkutöltés miatt szétbontani a fél motort.