100-as kék repülőbenzinről van szó, egyenesen a tartálykocsiból, tehát azon kívül, hogy nyilvánvalóvá vált, nem való a Fazerbe, nem nevezhető kutyult löttynek, ezért lepődtem én is meg, hogy nem szereti. Nem mondom, hogy az ólomtól lenne baja, csak az információteljesség kedvéért írtam.
Viszont ahogy írtam is, mentem 95-össel kb 40 km-t, és egyelőre nincs javulás. Remélem ezt már a kokszos gyertyák okozzák utóhatás gyanánt (holnap majd kiderül). Ha nem, akkor várom a javaslatokat: szedjem ki a karbisort, vagy próbálkozzak valami tisztító löttyel?
0: nincs dráma, 1: nem 100-as benzin volt, 2: az ólom semmit nem csinál a motorral csak a katalizátort tömi el, 3: valószínűleg etanol volt vagy azzal erősen dúsított benzin, 4: ha viszont valamit hazavágott a karbiban (ritka, de nem kizárt) akkor az nem benzin vagy etanol volt hanem valami fene tudja mi....
100-as benzint kaptam egy ismerősömtől, amiről utólag derült ki, hogy ólmozott. 220 km-t mentem vele, 2-3 napig volt a karburátorokban. Az első kb 100 km-en nem volt semmi gond vagy tünet.
Azóta:
2000 fordulat alatt dadogva indul el.
Közepes-nagy gázállásnál 6000 fordulat környékén vége, fordulat leesik, lefullad. Nem tudtam megelőzni a Samarát, akkor derült ki.
Leeresztettem, teletankoltam gyorsan 95-össel. 40 km-t mentem vele, most már biztosan jó benzin van mindenhol, de a tünetek továbbra is fennállnak.
Most este már csak annyira volt időm, hogy kivettem az 1-es gyertyát (kb 10e km lehet benne), ami olyan kormos, amilyen egy gyertya csak lehet. Holnap reggel talán lesz időm letakarítani mind a négyet és menni egy kört, de attól tartok, nem lesz ilyen egyszerű a dolog.
Szia!
Sokan ajánlották már őket hasidom témában.
Beszélj velük, ha jól tudom az árban benne van a felszerelés is csak ahhoz el kell menni hozzájuk. http://batmobil.hu/yamaha-hasi...
Hááát, megjöttünk....7-en voltunk és ugyan rövidke lett, de azért úgy 350 összejött... ....annyira azért nem volt hűvös, megyünk a hóbagolyra is, remélem motorral: link
Várom még hogy kicsit melegedjen az idő, kb 11 órás indulásra gondoltam.
Fogalmam sincs hogy merre mennék, csak ilyen környékbeli 100-200 km-re, semmi extra. Igaz a héten is voltam a Pilisben, de egyenlőre még nem unom, úgyhogy felőlem az is mehet, de ha valaki vevő a dologra akkor várok más ötletet is.
Viszont ahogy írtam is, mentem 95-össel kb 40 km-t, és egyelőre nincs javulás. Remélem ezt már a kokszos gyertyák okozzák utóhatás gyanánt (holnap majd kiderül). Ha nem, akkor várom a javaslatokat: szedjem ki a karbisort, vagy próbálkozzak valami tisztító löttyel?
100-as benzint kaptam egy ismerősömtől, amiről utólag derült ki, hogy ólmozott. 220 km-t mentem vele, 2-3 napig volt a karburátorokban. Az első kb 100 km-en nem volt semmi gond vagy tünet.
Azóta:
2000 fordulat alatt dadogva indul el.
Közepes-nagy gázállásnál 6000 fordulat környékén vége, fordulat leesik, lefullad. Nem tudtam megelőzni a Samarát, akkor derült ki.
Leeresztettem, teletankoltam gyorsan 95-össel. 40 km-t mentem vele, most már biztosan jó benzin van mindenhol, de a tünetek továbbra is fennállnak.
Most este már csak annyira volt időm, hogy kivettem az 1-es gyertyát (kb 10e km lehet benne), ami olyan kormos, amilyen egy gyertya csak lehet. Holnap reggel talán lesz időm letakarítani mind a négyet és menni egy kört, de attól tartok, nem lesz ilyen egyszerű a dolog.
Kinek mi a tippje, mi történt a karbisorban?
Sokan ajánlották már őket hasidom témában.
Beszélj velük, ha jól tudom az árban benne van a felszerelés is csak ahhoz el kell menni hozzájuk.
http://batmobil.hu/yamaha-hasi...
Üdv:Laci
Fogalmam sincs hogy merre mennék, csak ilyen környékbeli 100-200 km-re, semmi extra. Igaz a héten is voltam a Pilisben, de egyenlőre még nem unom, úgyhogy felőlem az is mehet, de ha valaki vevő a dologra akkor várok más ötletet is.
városon kívül gondolom ennyi se
mondjuk te biztos tisztába vagy ezzel
dehát aki hóban is motorozik, annak ez nem kihívás