A szivargyújtó töltőket és vezetékeket jellemzően 10 Amperre méretezik, így elvileg egy 10 amper alatt töltő akkutöltőt el kell bírnia.
Ami a saru levételt illeti, nem látom miért lenne a baj ha nem vennéd le. Az én szipi-szupi Optimizer töltőmhöz adtak is olyan kábelt, ami állandóan az aksin van a saruval együtt, vízhatlan dugóval a végén. Töltéskor csak a gyors csatlakozókat dugom össze és megy is a töltés. Szó sincs arról hogy ilyenkor a moci kábelét levenném az aksiról. A Te szivargyújtós megoldásod ugyanez lenne. Arra figyelj, hogy előbb csatlakoztasd ott és utána a hálózatra.
Megvan még a duplabubis plexim? Ha nem adtál még túl rajta, most mégis igényt tartanék rá, mert ezekben a hidegekben jól jönne némi extra szélvédelem...
Ha nincs már meg, nem baj, tudom, hogy én írtam nemrég, hogy tégy vele belátásod szerint.
Köszi
Pont ma vettem egy csepptöltésre alkalmas töltőt a lidibe 6 ezerért, aldi nem esik utamba, sajnos.
Mindjárt lenne is egy kérdésem:
Szerintetek az hülyeség, hogy a szivargyújtón keresztül tölteném az akksit?
A szivargyujto az akksira van kötve, nem én csináltam, az előző gazda applikálta bele.
Mondjuk a töltő leirásában az van, hogy állandó töltésnél vegyük le a sarukat, tehát itt eleve már döglött lehet a buli.
Most jöttem be a garázsból, csak annyi időm volt, hogy kivegyem a karbisort. Mindjárt megyek ügyelni, holnap reggel alvás helyett szétnyitom, aztán kiderül...
Olyan már nem is létezik. A legutóbbi "fórumfejlesztés" is félbe maradt, vannak nem működő funkciók. Van olyan topik is, ahol a moderátoroknak lehet írni, de soha nem válaszolnak.
A profil kitöltése arra jó, hogy vita közben elmondhassák, hogy "öreg tatter vagy már, ülj vissza a foteledbe és inkább tévézz" - "fiatal vagy, én már akkor motoroztam, mikor te még meg sem születtél". Plusz kielégíti a másik fél egészséges kíváncsiságát irántad és a motorod iránt.
Sziasztok!
Az mitől lehetséges hogy elég nehezen lehet behúzni a kuplungot?
Az természetes ha az ha az utolsó pár centin fog (visszaengedve)
Illetve ha 1-esben kicsit kipörgetem elég nagy hangal veszi a 2.-at, de csak 1-ből 2-be hangoskodik....
Segíségeteket rlőre is köszi!
Nem, az S-est. Mióta ügyelek arra, hogy az állítócsavarján a horony lefelé álljon, nincs vele baj, könnyen mozog.
Egy esős túrán, még régen. felfelé állt és belemosta az eső a koszt, vizet, az onnantól elkezdett keményedni, ha olajoztam, ideig jó volt, de utána megint kemény lett, majd csere.
Wiki szerint csak az adalekolas,ethanol mentesseg es olmozas ami mas.
Bar az olom helyett az ujabb motorokhoz mar olom potolo adalek van.
Sokkal tisztabb es vizmentesebb a cucc.
Ezek alapjan a 220 km meg a par nap max kioldhatott valami trutymot.
Talan.
Ezzel a 80-as évek vége 80-es éveke elején találkozott az egyszeri felhasználó mikor a régi autóba beletette az ólommentes és 20-30000km múlva átégett a szelep és környéke (tapasztalat).
Nem, pont fordítva, ha olyan motorba teszel ólommentest amelynek a szelepüléke (és még más is) nem arra van tervezve akkor az tönkremegy, de az ólommenteshez tervezett motorral semmit nem csinál az ólom adalék csak a katalizátort tömi el.
Neten most hirtelenjében azt olvastam, hogy a szelepüléket (valve seat) és a katalizátort bánthatja komolyabban, a többi múló dolog.
(címszó: leaded fuel in unleaded engine)
Jó, értem, benzin......viszont talán mégsem egészen az, de legalábbis van benne valami adalék....ha megmarad a jelenség nem sok más lehetőség marad mint levenni a karbisort és imádkozni, hogy nem mart meg nagyon semmit...
Ami a saru levételt illeti, nem látom miért lenne a baj ha nem vennéd le. Az én szipi-szupi Optimizer töltőmhöz adtak is olyan kábelt, ami állandóan az aksin van a saruval együtt, vízhatlan dugóval a végén. Töltéskor csak a gyors csatlakozókat dugom össze és megy is a töltés. Szó sincs arról hogy ilyenkor a moci kábelét levenném az aksiról. A Te szivargyújtós megoldásod ugyanez lenne. Arra figyelj, hogy előbb csatlakoztasd ott és utána a hálózatra.