Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szivargyújtó töltőket és vezetékeket jellemzően 10 Amperre méretezik, így elvileg egy 10 amper alatt töltő akkutöltőt el kell bírnia.
Ami a saru levételt illeti, nem látom miért lenne a baj ha nem vennéd le. Az én szipi-szupi Optimizer töltőmhöz adtak is olyan kábelt, ami állandóan az aksin van a saruval együtt, vízhatlan dugóval a végén. Töltéskor csak a gyors csatlakozókat dugom össze és megy is a töltés. Szó sincs arról hogy ilyenkor a moci kábelét levenném az aksiról. A Te szivargyújtós megoldásod ugyanez lenne. Arra figyelj, hogy előbb csatlakoztasd ott és utána a hálózatra.
Peti!

Megvan még a duplabubis plexim? Ha nem adtál még túl rajta, most mégis igényt tartanék rá, mert ezekben a hidegekben jól jönne némi extra szélvédelem...
Ha nincs már meg, nem baj, tudom, hogy én írtam nemrég, hogy tégy vele belátásod szerint.
Köszi
Pont ma vettem egy csepptöltésre alkalmas töltőt a lidibe 6 ezerért, aldi nem esik utamba, sajnos.
Mindjárt lenne is egy kérdésem:
Szerintetek az hülyeség, hogy a szivargyújtón keresztül tölteném az akksit?
A szivargyujto az akksira van kötve, nem én csináltam, az előző gazda applikálta bele.
Mondjuk a töltő leirásában az van, hogy állandó töltésnél vegyük le a sarukat, tehát itt eleve már döglött lehet a buli.
A Lidlben meg mától van motorponyva és nyomatékkulcs is.
Vasárnaptól akkutöltő az Aldiban.
Most jöttem be a garázsból, csak annyi időm volt, hogy kivegyem a karbisort. Mindjárt megyek ügyelni, holnap reggel alvás helyett szétnyitom, aztán kiderül...
Olyan már nem is létezik. A legutóbbi "fórumfejlesztés" is félbe maradt, vannak nem működő funkciók. Van olyan topik is, ahol a moderátoroknak lehet írni, de soha nem válaszolnak.
A profil kitöltése arra jó, hogy vita közben elmondhassák, hogy "öreg tatter vagy már, ülj vissza a foteledbe és inkább tévézz" - "fiatal vagy, én már akkor motoroztam, mikor te még meg sem születtél". Plusz kielégíti a másik fél egészséges kíváncsiságát irántad és a motorod iránt.
És az adatlapodat illene kitölteni, ha nem szeretnéd, ha éjszaka rádtörné az ajtót az Adatlapkommandó!
Ne tőben nézd. A kis tengelyt mozgasd meg, ami a blokkból kijön. Ha ott van egy kis kottyanás, akkor jó.
Igen!
"Tőben" 2-3 mm holtjátéka van!
holtjátékod megfelelően van beállítva
Sziasztok!
Az mitől lehetséges hogy elég nehezen lehet behúzni a kuplungot?
Az természetes ha az ha az utolsó pár centin fog (visszaengedve)
Illetve ha 1-esben kicsit kipörgetem elég nagy hangal veszi a 2.-at, de csak 1-ből 2-be hangoskodik....
Segíségeteket rlőre is köszi!
Nem, az S-est. Mióta ügyelek arra, hogy az állítócsavarján a horony lefelé álljon, nincs vele baj, könnyen mozog.
Egy esős túrán, még régen. felfelé állt és belemosta az eső a koszt, vizet, az onnantól elkezdett keményedni, ha olajoztam, ideig jó volt, de utána megint kemény lett, majd csere.
Nem a témába vág,de megkérdezném,hogy te N-s kuplungbowdent használsz a motorodon?
Vannak a rendszerben olyan lepedékek, amik lerakódnak, és a benzin nem oldja. A metanol az meg viszi.
nah mi lett a vége
Na, ez a trutymós elmélet logikusan hangzik...
Wiki szerint csak az adalekolas,ethanol mentesseg es olmozas ami mas.
Bar az olom helyett az ujabb motorokhoz mar olom potolo adalek van.
Sokkal tisztabb es vizmentesebb a cucc.
Ezek alapjan a 220 km meg a par nap max kioldhatott valami trutymot.
Talan.
Én is ezt gondolnám, de mégis történt valami...
Elvileg nem okozhat gondot.
ööö 90-es eleje...
Ezzel a 80-as évek vége 80-es éveke elején találkozott az egyszeri felhasználó mikor a régi autóba beletette az ólommentes és 20-30000km múlva átégett a szelep és környéke (tapasztalat).
Nem, pont fordítva, ha olyan motorba teszel ólommentest amelynek a szelepüléke (és még más is) nem arra van tervezve akkor az tönkremegy, de az ólommenteshez tervezett motorral semmit nem csinál az ólom adalék csak a katalizátort tömi el.
Neten most hirtelenjében azt olvastam, hogy a szelepüléket (valve seat) és a katalizátort bánthatja komolyabban, a többi múló dolog.
(címszó: leaded fuel in unleaded engine)
Jó, értem, benzin......viszont talán mégsem egészen az, de legalábbis van benne valami adalék....ha megmarad a jelenség nem sok más lehetőség marad mint levenni a karbisort és imádkozni, hogy nem mart meg nagyon semmit...