Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

EBC HH
Szia!

Azt nem tudom hogy gyárilag milyennel van szerelve, de én a nagy tesóba EBC HH betétet raktam sokkal durvább a fékhatás mint a simánál (megjegyzem egy fémhálós fékcső is sokat tud segíteni hogy jobb fékezési hatást érj el.) Nem is ajánlok azóta senkinek organikusat.... Ja és nem eszi meg a tárcsát!
Sziasztok!
2008-as FZ6S-ben (S2) nem szinteres fékbetét van gyáriag ugye?
Elöl kellene cserélnem mert már nyöszörög.
Mi az ami ajánlott?
Én ezt az EBC-t néztem:
http://ebcbrakes.hu/motor-mode...
Előre is séget!
Köszi a tippeket!
Köszi a véleményeket! :)

Ésszel megyek, totál rutintalan vagyok.
Esőben ill. hidegben nem fogok motorozni.
Úgy gondoltam, hogy egy szezont még megyek vele.
Nem terveztem hogy feszegessem a motor határait. :)
De azért persze jó azzal tisztában lenni,
hogy a gumi öreg, és már csak ezért sem mehetek vele ész nélkül.
Adatkommandó!
Nem ezt mondtam.
Kezdesre egy heteves gumi hatarai sem lesznek feszegetve.
En speciel a kocsikat tartottam fel.
Azonkivul volt minimum hateves gumim.......elol olyat fekezett hogy a plexin csattant a szemem.
Meg jon a tel,motort vett,ruhan torpol,olajat cserel.
Nem biztos hogy most kene egy nyolcvanezres gumiba hajtani.
Ovatosban lehasznalja a mostani kozepet jovo juliusra es vehet olyat ami a kitapasztalas ideje alatt kigondol.
Ha isten mentsen tole de pofaraesik nem a gumi miatt lesz.
Miért kellene térden koptatni a gumit, hogy csúszáshatáron legyen?
Én nem hagynám abban a tudatban, hogy a gumi kiválóan alkalmas minden körülmény között és használja csak bátran.
Simán el tudja használni.
Nem most lesz az amikor térden megy a tej-kenyér járat is.
Ha már uncsi a pályázás és kell egy kis kihívás, egy szintet lehet ugrani ilyennel is.
De jószívvel nem mondanám egy kezdőnek, hogy tartsa meg a gumit, főleg így hűvösebb időben. Szerintem igazán vészhelyzetben vagy akcióban jön ki az, hogy a gumi felett eljárt az idő; pl. hirtelen fékezés, tapadás elvesztése kanyarban, esős úton motorozás. A PR4-en is érezhető, hogy más 14-15 fokban.
azt csak te hiszed
egyik haverom 10éves gumival pályázott
U.i.: A gumiba biztos van még mintamélység, de 7 éves, ami motorosok körében elég réginek számít!
Hakuna matata!

Bukócső: legnépszerűbbek a Givi TN358 csövek, ezután pedig jönnek a házi megoldások.

GPS tartó: ezer meg egy megoldás van, az ár függvénye a minőség. Sokan biciklis tartót használnak, hogy rögzítsék a telefonjaikat, persze abból sem a 999.-Ft-os fajtát. Givinek erre is vannak színvonalas megoldásai, de sokan nem is teszik a kütyüjüket vízhatlan tárolóba. Vannak kimondottan motoros GPS-ek is, csak elég meredek áron.

Rendszámtartó: pofátlanul drágák, holott kis semmiségek. Ilyen minőséget nem igénylő termékek (ebben nem lehet mi rossz) a www.homasita.hu kínálatában bőven vannak.

Olajcsere: mindig vitakérdés. Én FZ6-ba félszintetikus Motul-t, nagyba full szintetikusat használok (5100-7100).

Akku: változó. Van, aki a párnája mellett tartja. Én 3 hetente be szoktam indítgatni. A csepptöltő sem rossz megoldás!

Alkatrészek:
motoroalkatresz.eu
nagyvas.hu
motorplexi
bolt.hu
batszimotor.hu (nem Pest)
homasita.hu
Vatera/eBay/Kepesmotor.hu
danger.hu
motobox.hu (nem Pest)
Gumik: r17.hu, evolutionmotors.hu (nem Pest)
Sikerült kifognom egy megkímélt darabot.
Összesen 8e km van a gépben. :)
Még a gyári gumi van hátul.
Remélem nem lesz sok gondom nekem sem ezzel a típussal. :)
A hang
Köszi!

Ha lesz időm majd visszaolvasok pár oldalt. :)
Köszi! Egyelőre a kipufogócsere nem téma. :) Picit kiköltekeztem magam. :)
Üdv. az S2-k táborában.

Az enyèb 2007 februári, az elsök között vettem mikor bejött ez a tipus.
Gond nèlkül van már benne 60e.km.
Jó kis vas .
Szerintem hasznàld amig jó idö van , ès a hosszú tèli estèken olvasd a forumot ès minfen kèrdèsedte kapsz vàlaszt
Üdv. az S2-k táborában.

Az enyèb 2007 februári, az elsök között vettem mikor bejött ez a tipus.
Gond nèlkül van már benne 60e.km.
Jó kis vas .
Szerintem hasznàld amig jó idö van , ès a hosszú tèli estèken olvasd a forumot ès minfen kèrdèsedte kapsz vàlaszt
Üdv Spyder a Fazeresek világában.
Nekem 2004-es FZ6s-em van, én évente (jan, febr.) cserélek olajat, szűrőt
Én kizárólag eredeti Yamalube olajat használok, meg is hálálja a vas évente kb 15-18 000km-t használom.

Szereztem gyári kipufogódobot kicsit átalakitottam a belselyét és azt vettem észre hogy az autósok érdekes módon észrevesznek ahogy utolérem őket.
Sziasztok!

1 hete vettem egy 2007-es FZ6N S2-t.
Ez az első motorom.

Mivel első motor, szeretnék rá venni egy bukócsövet,
ill. GPS-t, vagy egy olyan tartót amiben elfér a telefonom.
Jelenleg egy normális rendszámtáblatartót sem tudtam venni,
mert kb. egyetlen motoros boltot sem ismerek Budapesten.
Persze vettem egyet, de természetesen nem egyeznek a furatok xD
Tudtok ajánlani néhány boltot ill. webáruházat,
ahol neten vagy személyen érdemes szétnézni?

Az első olajcserét is megejteném. (bár gondolom ráérek tavasszal)
Viszont fogalmam sincs, hogy milyen olajat vegyek.
Egyébként milyen sűrűn kell majd olajat cserélnem?

Télen elég ha kikapom az akkut, vagy azért
időnként be kell majd indítanom a gépet?

Előre is köszi a válaszokat!
Üdv Urak!
Ha valakit esetleg érdekelne ellenállás megválnék tőle mivel amit rendeltem indexeket ahhoz kaptam ellenállást én meg berendeltem ezt feleslegesen
Nekem már rég lejárt a garancia, mikor kaptam a levelet, vigyem vissza, és ingyen cserélik. Bár az enyém tökéletesen működött, még is kaptam egy új TPS-t.
Meg kell kérdezni.....Nekem is előjött a TPS hibája 2006-ban,megvettem és kicseréltük.Utána lett a visszahívás,gondoltam ezt bebuktam. De tettem egy próbát a Yamahánál és pár levélváltás után a számlám ellenében visszautalták a szenzor árát.
Korrekt nem?
Valóban volt visszahívás, de már jó pár éve. Ha bemegyek egy Yamaha kereskedésbe akkor vajon most is cserélik az akció keretein belül?