Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha mész elő vagy utószezonban indulj.Jellemzően húsvét jó dolog mert fél óra is eltelik hogy autóval találkozol.Senj-Zadar nagyon kellemes ritmusú jól motorozható szakasz.
Ha csak a leggyorsabb lejutás a cél akkor a vegyes Karlovacig pálya utána át a hegyeken és senjnél esel le a tengerparton.
Szállás olcsó,a kaja jó és lehet csapatni.
Idén nem jutottam el de jövőre fogok.
Tavaly csavarunk egyet és boszián át keverünk le Karlobagnál.Az egész nagyon jó volt.Amikor 4-edszer mentünk át ugyanazon a vasúton mert annyira kanyargós az jó tud lenni és karlobagnál leereszkedni a szerpentinen sem rossz csak hosszú.
Kiváncsiak voltunk sibenikre de zadar után annyira uncsi volt hogy nem értünk el oda féltávnál visszafordultunk és loholás az eső előtt a szálláshoz.

Szerintem a horvátia kihagyhatatlan ha meg nem voltál.
De nyaralószezonban nagyongáz motorral.
több variáció is volt..
Karlovacnál mentünk le a pályáról és Senj ben aludtunk,másnap
Karlobagnál átmentünk a Pag szigetre, onnan zadar, vissza Karlobagig, ott fel a 25 ös úton a kanyargós részig,majd vissza Senj fele....

De volt hogy lentebb mentünk Makarskáig, ott voltunk 1760méteren
Van kedved lerajzolni, milyen útvonalon? Esetleg pályán mentetek, hogy haladós legyen?
biztos szép lehet,nekem 4 órát ír Crikvenicáig menetidőt itthonról ,ennyit meg is érne a látvány ,csak egy jó társaság kell hozzá
utóbbi 2-3 évben minden tavasszal ott kezdtünk, királyság
Én meg ezt találtam egy másik fórumban, és nekem is rögtön megtetszett.
Google Maps - Horvátország, tengerpart

Nekem olyan utak hiányoznak, amikre akkor is elmehetek, ha gondolok egyet ebéd után és kedvem szottyan motorozni, de 800km-t már szervezni kell. Sajnos semmi érdekes nincs így a közelben.
vasárnap itt voltunk Léka van aki 100km-t motorozik ezért a 12-ért (nevet nem mondok)
csak udvarias volt ,becsüli a motoros társadalmat
Ezekkel a műmájerekkel csak a baj van. A minap reméltem egy kis akciót, mert megláttam az úton egy "tuningautót". Mi lett a vége? Ahogy mögé értem, intett, hogy menjek ÉS elkezdett lassítani, felvillant a féklámpája. Sparco matricától aszittem' annyival legalább gyorsabb lett, hogy 2,5 másodpercig kergessük egymást.
ja bocsi 5000 ft. a kettő
az ár tényleg nagyon csábító ! 2db. 5500
Igénytelen csávó, legalább egyformát vett volna. :D Én egyébként megvenném, kibelezném, elvágnám félbe és tádáá, van egy sportkipu! Mivel üres és rövid, hangos. Tádáá.
ez nem rossz "autó alatt volt" FZS600 illetve FZS1000 kipuff
eladó link
Bocs a lámaságomért, kompletten ennyi! Katalizátor utáni csövekkel.
Úgy értem, hogy Bódis leömlőkkel együtt egy százast kérsz érte? (Rendszer-ként van hirdetve, ezért kérdeztem, nem csak dob-e.)
Minden eladó!
Nem csak dobot árulsz?
Nem ír semmit, csak nullákat. Feltéve ha a diag mód 61-es kódjában lévő dolgokra gondolunk. A 62-esben is 0 van.
Sziasztok!
Eladóvá vált: http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Hibakód?
Holnap 8 után!
306860kilenchatvankilenc
Üdv! Egy tel számot kèrnèk szèpen!
Sziasztok!
Van nekem is egy FZ6-osom immár két éve. 2005-ös évjárat kb. 24ezer km-rel. Ma hazafelé jövet egyenletes tempónál elkezdett finoman rángatni, mintha időnként nem kapna üzemanyagot. Aztán amikor egy körforgalomhoz értem, váltottam visszafelé le is állt. Indítózásra sem indult el csak ha gázt adtam és tartottam is, szóval mintha megszűnt volna az alapjárat. Ezt még eljátszotta a kapu előtt is, azonnal leállt amikor nem húztam a gázt. A garázsba beérve áramtalanítottam majd újra beindítottam és mintha semmi sem történt volna.
Van valakinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a gond?
Üdv,
Zoli
Hát persze,hogy van.......a szélétől befelé