Jól írod. Én arra gondolok, lehetséges, hogy menet közben néha-néha ugrál a jel, akár 15 alá is, és ez okozza a torpanást, akadozást. Egyébként az első generációs FZ6-oknál (ha jól emlékszem, a tiéd is ilyen) több helyről is hallottam TPS-hibáról, talán még visszahívás is volt belőle.
A TPS egy gázkar pozíció figyelő ha jól értelmezem. Ha ez okozná a hibát, akkor szerintem csak ingadozna a fordulat, nem lenne tőle más a hangja. Én inkább valami szoftverhibára gondolok, vagy gyertya (még a gyári van benne), bár lehet ez mind hülyeség, főleg, hogy hibakódot sem ír és újraindítás után minden a legnagyobb rendben. Javíts ki ha tévedek.
Cdi-re tippeltem, de akkor valószínű nem az. Nekem egy régebbi yamahámnál volt ugyanez. Csak ott azt csinálta, ha húztam a gázt, durrogott mintha folyamatosan szabályoztatnád, csak 3-4-5ezres fordulaton.
Durrogást eddig nem tapasztaltam, nem tudom leáll-e a henger (nem tudom azt hogy veszem észre), mintha nem kapna időnként üzemanyagot. Egyenletesen megyek mondjuk 90-el, nem rángatom a gázkart és megtorpan, akadozik. Nem vészesen, de eléggé érezhetően. Újraindítás után (áramtalanítás) semmi gond, újra a régi. A hangja is megváltozik ilyenkor, de azt ne kérdezd milyen.
Pár éves lehet, itt vettem a fórumon egy motoros társunktól. Egy éve lehet fent nekem, pár ezer km. van benne. "E" jelzés bele van gravírozva lézerrel. Típusbizonyítvány nincs hozzá, de kérésre szerintem adnak Bódisék.
Szia!
Úgy értettem, hogy a motor is amin a kipufogó van : http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-8318871 A képen látható motor valóban nem az enyém, csak kimásoltam a Bodis honlapról. Ha jól tudom, erről a gépről vettem meg.
Nem azért nem válaszolnak, mert nincs kedvük, hanem mert nagyon sok minden okozhatja, elég összetett gépek. Szerintem ilyenkor legjobb beugrani vele a szerelődhöz, pár perc megmutatni és elmondani neki, mi a helyzet. Itt fórumon inkább a gyakori/egyértelmű hibákról esik szó, vagy olyan dolgokról, amiben benne van a saját preferencia.
Akkor viszont nem tudom miért mutatott a diag mód 11,7V-ot.
Ma is úgy jöttem vele haza, hogy akadozott, de most nem állt le, csak más lett a hangja.
(Életkor, használt km, E jel, típusbizonyítvány, stb.?)
Úgy értettem, hogy a motor is amin a kipufogó van : http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-8318871 A képen látható motor valóban nem az enyém, csak kimásoltam a Bodis honlapról. Ha jól tudom, erről a gépről vettem meg.
Mit jelent, hogy minden eladó?
Van más is?
A képen lévő dob az eladóról készült? Ha jól látom ez nem a te motorod.
Üdv:Laci
Én sem akartam türelmetlen lenni.
Esetleg tipp, hogy hova érdemes vinni? Budapest és környéke érdekelne.
Ma egyébként jól viselkedett, nem produkált semmi problémát.