Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól írod. Én arra gondolok, lehetséges, hogy menet közben néha-néha ugrál a jel, akár 15 alá is, és ez okozza a torpanást, akadozást. Egyébként az első generációs FZ6-oknál (ha jól emlékszem, a tiéd is ilyen) több helyről is hallottam TPS-hibáról, talán még visszahívás is volt belőle.
A TPS egy gázkar pozíció figyelő ha jól értelmezem. Ha ez okozná a hibát, akkor szerintem csak ingadozna a fordulat, nem lenne tőle más a hangja. Én inkább valami szoftverhibára gondolok, vagy gyertya (még a gyári van benne), bár lehet ez mind hülyeség, főleg, hogy hibakódot sem ír és újraindítás után minden a legnagyobb rendben. Javíts ki ha tévedek.
Nekem ez még mindig TPS-gyanús.
Cdi-re tippeltem, de akkor valószínű nem az. Nekem egy régebbi yamahámnál volt ugyanez. Csak ott azt csinálta, ha húztam a gázt, durrogott mintha folyamatosan szabályoztatnád, csak 3-4-5ezres fordulaton.
Durrogást eddig nem tapasztaltam, nem tudom leáll-e a henger (nem tudom azt hogy veszem észre), mintha nem kapna időnként üzemanyagot. Egyenletesen megyek mondjuk 90-el, nem rángatom a gázkart és megtorpan, akadozik. Nem vészesen, de eléggé érezhetően. Újraindítás után (áramtalanítás) semmi gond, újra a régi. A hangja is megváltozik ilyenkor, de azt ne kérdezd milyen.
Akadozás alatt mit értesz? Leáll valamelyik henger? Esetleg ha húzod a gázt nem durrog?
Na akkor nem az akksi.
Multiméter biztosan jó?
Rámértem multiméterrel is: 12,7V.
Akkor viszont nem tudom miért mutatott a diag mód 11,7V-ot.
Akkor is ha gond nélkül indul vele akár többször is?
Ma is úgy jöttem vele haza, hogy akadozott, de most nem állt le, csak más lett a hangja.
Pár éves lehet, itt vettem a fórumon egy motoros társunktól. Egy éve lehet fent nekem, pár ezer km. van benne. "E" jelzés bele van gravírozva lézerrel. Típusbizonyítvány nincs hozzá, de kérésre szerintem adnak Bódisék.
Akku 12,4 alatt már gyanús, 12 alatt valószínűleg kuka. Elképzelhető, hogy ez okozza a problémát... mindenképpen ezzel érdemes kezdeni.
Boszniaba az Una folyo mente se rossz
eppen ezen a szakaszon van a Bora szel, ami kiveheti a gepet alollad
A kipufogóról mit lehet tudni?
(Életkor, használt km, E jel, típusbizonyítvány, stb.?)
Szia!
Úgy értettem, hogy a motor is amin a kipufogó van : http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer-8318871 A képen látható motor valóban nem az enyém, csak kimásoltam a Bodis honlapról. Ha jól tudom, erről a gépről vettem meg.
Megnéztem, 16-100 az érték, elvileg az jó. A leírás szerint az akku feszültség 12V felett kell lennie. Na az nekem 11,7.
Surihoz vidd Gödöllőre. link
Szia!
Mit jelent, hogy minden eladó?
Van más is?
A képen lévő dob az eladóról készült? Ha jól látom ez nem a te motorod.

Üdv:Laci
Én TPS-problémára tippelnék, ellenőrizted?
Ok, értettem. :)
Én sem akartam türelmetlen lenni.
Esetleg tipp, hogy hova érdemes vinni? Budapest és környéke érdekelne.
U.i.: ezt nem mogorván értettem, csak nem akarom, hogy lustának tűnjünk.
Nem azért nem válaszolnak, mert nincs kedvük, hanem mert nagyon sok minden okozhatja, elég összetett gépek. Szerintem ilyenkor legjobb beugrani vele a szerelődhöz, pár perc megmutatni és elmondani neki, mi a helyzet. Itt fórumon inkább a gyakori/egyértelmű hibákról esik szó, vagy olyan dolgokról, amiben benne van a saját preferencia.
Olyan ismerős a helyszín mintha már jó párszor megjártam volna
Tanács? Vélemény?
Ma egyébként jól viselkedett, nem produkált semmi problémát.