Nem tudom pontosan mi okán kérdezed, de az "FZ1" és "FZ1 Fazer" között csak az a különbség, hogy az előbbi naked, nincs rajta fejidom és a farokidomja is más. FZ1-S-nek pedig azokat a gépeket szokták írni, amiken olyan oldalidom van, mint az enyémen. Ha pedig gyárilag van rajta oldalidom meg az adott extrák, akkor Fazer GT-vé válik.
A videón egy 315 lóerős TURBO-val szerelt gép látszik, azért megy annyira.
Amúgy, ha egyvalamit kívánhatnék még az FZ-be, az a komolyabb elektronika lenne. Mikor nézem az új (borsos árú) gépeket és olvasom miket tudnak,... le a kalappal.
Az MT-nek megy fel szépen az ára ... túl nagy rá a kerslet .. zakaréknál most 2,7-ért adnak egy full akra szettet.
szerintem egy PC5 után a gázreakciók se lesznek annyira darabosak.
Bár én ha már ennyit költenék, kicsit tovább spórolnék, vennék egy pár ezret futott 1200-es Monstert, szuper futoművel, high tech elektronikával. Annak legalább nagyobb a tankja :D
az engem is vonz, csak állítólag a gárreakciója elég darabos. Múltkor talán a totalbike-on volt egy teszt és abban szídták emiatt.
Most az MT-09 - street triple-n agyalok, de egyelőre a street a nyerő a jobb futómű miatt.
En tatasan nyomom.
Nyugger stilus nemi turahernyo filingel.
Mar a szeria fz1tengernyi power es nyomatekhegyei is scifi szamomra nemhogymeg ez a pokolbel erocunami.
Hátdehogy? Kisebb ccm, kevesebb lóerő, kevesebb nyomaték és kb. ugyanott adja le a maximumot, mint a Fazer és mindössze 30 kilóval könnyebb. Hol rejlik a titok?
Udv.!
Koszonom a motul c4-es lancspray ajanlasat mert bevalt.... allta a sarat egesz napos esos hasznalatnal is...
Hazaertunk a ket hetes 3800km-es utrol amit ajanlok mindenkinek.....mikor megirom a turaleirast feldobom ide is....:)
Hali!
Mennyire hangos a gyárihoz képest? Hallottam külföldön (Ausztria) nem díjazzák ha túlzott :-( Milyen állapotban van? Mennyiért számolnád? Kép esetleg? 2003-asra jó?
Talán 25-30 lóval és 15 Nm-el.
143 után nem etvasz a 130.
És nehezebb.
Bár mintha a fazék is az lenne.
Mindegy.
Aki sornégy 150-en szocializálódik az lesz a favorit a világéletében.
Én nem adnám el a helyedben.
Szegedi Yamaha kereskedés is azt mondta, ha épp van MT-jük, már nincs. (ha lenne pálinkám, már nem lenne) - Hozzák, viszik.
A videón egy 315 lóerős TURBO-val szerelt gép látszik, azért megy annyira.
Amúgy, ha egyvalamit kívánhatnék még az FZ-be, az a komolyabb elektronika lenne. Mikor nézem az új (borsos árú) gépeket és olvasom miket tudnak,... le a kalappal.
Nem szemétkedés hanem megtörtént eset miatt mondom.
És szegény srácra egy panasz sem eshet fizetett azonnal...........és csak megkímélés végett.
szerintem egy PC5 után a gázreakciók se lesznek annyira darabosak.
Bár én ha már ennyit költenék, kicsit tovább spórolnék, vennék egy pár ezret futott 1200-es Monstert, szuper futoművel, high tech elektronikával. Annak legalább nagyobb a tankja :D
Most az MT-09 - street triple-n agyalok, de egyelőre a street a nyerő a jobb futómű miatt.
suly/loerő arány sokat számít!
Nyugger stilus nemi turahernyo filingel.
Mar a szeria fz1tengernyi power es nyomatekhegyei is scifi szamomra nemhogymeg ez a pokolbel erocunami.
link - őrület, alig lehet megfogni.
Nalam nincs 143 lo.
Csak 106.
Es assejo.
Koszonom a motul c4-es lancspray ajanlasat mert bevalt.... allta a sarat egesz napos esos hasznalatnal is...
Hazaertunk a ket hetes 3800km-es utrol amit ajanlok mindenkinek.....mikor megirom a turaleirast feldobom ide is....:)
Pedig csak 115 inyektoros lo.
Aszongyak allat gazreakcioja van.
Tol mint állat.
Mennyire hangos a gyárihoz képest? Hallottam külföldön (Ausztria) nem díjazzák ha túlzott :-( Milyen állapotban van? Mennyiért számolnád? Kép esetleg? 2003-asra jó?
143 után nem etvasz a 130.
És nehezebb.
Bár mintha a fazék is az lenne.
Mindegy.
Aki sornégy 150-en szocializálódik az lesz a favorit a világéletében.
Én nem adnám el a helyedben.
csak akkor meg el kell kezdenem lottózni, mert árban igen csak fent van