Ha az új DL 1000 sem jönne be hagyj fel a túraendúrók kapirgatásával mert nem neked találták ki őket.
Talán a multistrada 1200 vagy a BMW új S1000R blokkos túrabigyusza jöhet szóba.
nekem a futóművel, üléspozícióval, kezelhetőséggel,dönthetőséggel nem volt bajom,sőt a virsli gumikkal se! csak a blokkal volt bajom
amugy ugyan így jártam a GS1200 BMW vel, műszakilag A-Z ig tetszett, kivétel a blokkja
Amúgy a féket mindenki kevesli a 800-on nem ti vagytok az elsők.
A gyár bevallottan nem csinálta harapósabbra.
Megvan a tippem hogy kéne szerezni bontva két daytona csizmát és két nyerget.
Fejreállnál vele terepen is meg aszfalton.
A tolást meg fura.........szétteríti.........a teljes fordulatszámon.
Sehol nincs egy pont ahol hátbavágna és kitépné a könyökforgóidat.
De azt veszed észre hogy hopp 90-el kéne mennem de 160-nál tartok.
A sisakplexi meg megint a fejemben van.
Nekem még az volt egy kicsit fura, hogy az eleve elég széles kormány még egy kicsit előrébb is van, mint amire számítottam. Egészen előre dől rajta az ember.
Majdnem ugyanazokat a dolgokat vettük észre akkor. A féket én is észrevettem, hogy kicsit erősebben kell húzni, de valószínűleg ez is megszokás kérdése. Dinamika nekem kb ugyanolyannak tűnt, mint az FZS600, talán ez egy kicsit jobban húz lent, bár ebben egyébként a Fazer is jónak számít a 600-asok között. Nem tudom, hogy ugyanarról a hangról beszélünk-e, de nekem a motor felől olyan sípoló-sivító hang jött. Füldugóval nem próbáltam, valószínűleg az elvenné. A gyári kipufogónak semmi hangja, egy sportdob valószínűleg sokat dobna az audio-komforton.
Kerekebben néz ki, meg egyébként is, ahogy mondtad, 150 lóerő után a 800-as visszalépés lenne, szóval 1200-asra kellene hajtani, abban több örömöt találna.
Mondjuk az az előnye biztos megvan, hogy esésnél kisebb az esély a sérülésre és ez az, ami elsődleges, ha valaki terepezik. Kellene a francnak ezer részre tört idomot cipelnie. A másik oldalról viszont nagyon jól néz ki.
Talán a multistrada 1200 vagy a BMW új S1000R blokkos túrabigyusza jöhet szóba.