Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha az új DL 1000 sem jönne be hagyj fel a túraendúrók kapirgatásával mert nem neked találták ki őket.
Talán a multistrada 1200 vagy a BMW új S1000R blokkos túrabigyusza jöhet szóba.
küldte neked SMS-t
supertenerevel az egyik barátom ment, de az mondta harmat gyenge a blokkja
nekem a futóművel, üléspozícióval, kezelhetőséggel,dönthetőséggel nem volt bajom,sőt a virsli gumikkal se! csak a blokkal volt bajom
amugy ugyan így jártam a GS1200 BMW vel, műszakilag A-Z ig tetszett, kivétel a blokkja
Amúgy a féket mindenki kevesli a 800-on nem ti vagytok az elsők.
A gyár bevallottan nem csinálta harapósabbra.
Megvan a tippem hogy kéne szerezni bontva két daytona csizmát és két nyerget.
Fejreállnál vele terepen is meg aszfalton.
A tolást meg fura.........szétteríti.........a teljes fordulatszámon.
Sehol nincs egy pont ahol hátbavágna és kitépné a könyökforgóidat.
De azt veszed észre hogy hopp 90-el kéne mennem de 160-nál tartok.
A sisakplexi meg megint a fejemben van.


Amugy a supertenere tuti jobb lenne.
Elég hegyomlás a cucc.
A glocneren láttam tavaly.
Nekem még az volt egy kicsit fura, hogy az eleve elég széles kormány még egy kicsit előrébb is van, mint amire számítottam. Egészen előre dől rajta az ember.
mondjuk ha még egy kis fogyókúrán is átesne, mínusz 10-15 kg akkor sose adnám el
Mondjuk ha a fzs1000 injektoros lenne, ugyan ilyen teljesítménnyel, tulajdonságokkal, akkor igazi főnyeremény lenne de így se rossz
én nem vagyok oda a sportkipufogókért,bántja a fülem.
lehet,hogy halk volt, de jó pofa volt hogy durrogott...
Mondjuk a karbúzerátor hattalmas feketepont.
Örülj neki hogy fasza 143 lóerős motorod van..............nem hiányzik neked a csere.
143 lóerős csak és vacak karburátoros
Amugy ettől többet vártam el, a legnagyobb baj, hogy nem csalt mosolyt az arcomra, az pedig nagy baj....
Majdnem ugyanazokat a dolgokat vettük észre akkor. A féket én is észrevettem, hogy kicsit erősebben kell húzni, de valószínűleg ez is megszokás kérdése. Dinamika nekem kb ugyanolyannak tűnt, mint az FZS600, talán ez egy kicsit jobban húz lent, bár ebben egyébként a Fazer is jónak számít a 600-asok között. Nem tudom, hogy ugyanarról a hangról beszélünk-e, de nekem a motor felől olyan sípoló-sivító hang jött. Füldugóval nem próbáltam, valószínűleg az elvenné. A gyári kipufogónak semmi hangja, egy sportdob valószínűleg sokat dobna az audio-komforton.
Sziasztok!
Ha valakit érdekelne esetleg van egy eladó gyári 2004-es fz6sdob.link
Kerekebben néz ki, meg egyébként is, ahogy mondtad, 150 lóerő után a 800-as visszalépés lenne, szóval 1200-asra kellene hajtani, abban több örömöt találna.
Ez az 1200-as.
Mondjuk az az előnye biztos megvan, hogy esésnél kisebb az esély a sérülésre és ez az, ami elsődleges, ha valaki terepezik. Kellene a francnak ezer részre tört idomot cipelnie. A másik oldalról viszont nagyon jól néz ki.
Egy 150 lóerős motor után mit vártál?
Nahallod.............az 5-órai tea szent.
Számomra olyan hatása van, mintha elfelejtették volna befejezni. Kb., mint a Triple modellek elejét.
kép lemaradt...
köszi, azóta a polcon porosodik,,,
azért ha feléd járok megpróbálom visszajuttatni vagy ha Pesten jársz meglátogathatsz